גברים בשחור: אינטרנשיונל ביקורת סרט

Men in Black International Movie Review

תמונת כתביבגני גרינברג על "גברים בשחור: אינטרנשיונל":
"חזרה מאכזבת של הסדרה האהובה לקולנוע"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Men in Black International
משחק כריס המסוורת', ליאם ניסן, טסה תומפסון, רבקה פרגוסון, אמה תומפסון במאי/ת פ. גארי גריי  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לגברים בשחור: אינטרנשיונל מאת יבגני גרינברג | כתב קולנוע
ציון המבקר
"משעמם ומאכזב"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע67.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די16.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות16.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הכתובת הייתה על הקיר. להמשכונים של סדרות סרטים אהובות עם שחקנים אחרים לא יצא שם טוב ומוניטין של מסחטת כספים מהצופה. במשך שבע שנים מאז "גברים בשחור 3" ישבו וחשבו מפיקי סוני וקולומביה איך להמשיך עם הפרנצ'ייז. מספר פרויקטים נגנזו, ביניהם MIB 23, קרוסאובר עם סדרת "ג'אמפ סטריט", שנשמע כמו הסרט הכי מגניב שיכול להיות. בסופו של דבר קיבלנו את "גברים בשחור: אינטרנשיונל" שמתמקד בסניף של הסוכנות בלונדון, מה שנקרא רחוק מהעין רחוק מהלב, בבימויו של פ. גרי גריי שידוע כבמאי מאוד לא מאוזן ("בי קול", "היישר מקומפטון"). בצירוף מקרים מעניין, גם "בי קול" הנוראי היה סרט המשך ל"תפוס את שורטי" של בארי זוננפלד, הבמאי של טרילוגיית "גברים בשחור", מה שהופך את גריי למקלקל סדרתי עבור זוננפלד.אז למה בכל זאת היו לנו ציפיות? על פניו היתה תחושה שהאופלנים מגייסים את התותחים הכבדים ועושים הכל כדי שהסרט יצליח. על התסריט הופקדו הכותבים של "איירון מן", צוות השחקנים כולל את הזוג המנצח מ"תור: רגנרוק", כריס המסוורת ותסה תומפסון, וגם את ליאם ניסן, אמה תומפסון, קומל ננג'יאני ועוד. גם הנוסטלגיה עשתה את שלה – אמנם זה מרגיש כאילו רק אתמול ישבנו וראינו את ויל סמית וטומי לי ג'ונס נלחמים בחייזרים בחליפות שחורות, אבל עברו 22 שנים מאז הסרט הראשון ורצינו מאוד לחזור לעולם ההוא. ב"אינטרנשיונל" הסוכנים ג'יי וקיי מונצחים בכבוד בתמונה על קיר משרדו של טי העליון (ליאם ניסן), מנהל הסניף הלונדוני.
העלילה מתמקדת במולי (תסה תומפסון), בחורה שחוותה פגישה עם חייזר בילדותה אבל נמנעה ממחיקת זכרון על ידי גברים בשחור והתבגרה עם החלום לאתר אותם ולהצטרף אליהם. לאחר שהיא מצליחה לחדור לסניף הניו יורקי המוכר לכולנו לטובה, היא נשלחת לתקופת מבחן בלונדון וחוברת לסוכן H (כריס המסוורת') בעיצומו של משבר אינטרגלקטי הכולל ארגון רשע בשם כוורת, שני חייזרים תאומים רצחניים שיכולים לשנות מצב צבירה של כל חומר וחפרפרת בתוך הסוכנות. לסוכנים חובר חייזר כיס דמוי כלי שחמט בשם פואני (קומל ננג'יאני, "חולי אהבה").יש לא מעט דברים טובים בסרט שעדיין לא מספיקים כדי להציל אותו. אחרי רבע שעה ראשונה באמת מצוינת, הסרט מאבד אחיזה בעולם שאותו הוא אמור לתאר ונגרר להגזמות מיותרות. בסצינת חילופי האש הראשונה עם החייזרים התאומים, שני הסוכנים מפרקים מהרכב שלהם עוד ועוד נשקים נסתרים בגודל עולה, עד שזה הופך למגוחך. תסה תומפסון, אולי המטאור הכי בולט בהוליווד בחמש השנים האחרונות עם הספק מרשים שכולל שני סרטי "קריד", "תור: רגנרוק", "ווסטוורלד" ועוד, נהדרת גם כאן והדמות שלה חביבה אבל חד מימדית. כנ"ל לגבי כריס המסוורת, שהכריזמה והחן שלו לא מוטלים בספק, אבל מתנהג כל הסרט כמו תור השמן ב"סוף המשחק" בלי שום הצדקה עלילתית.
הדמות של פואני, שאמורה לשבור את המתח עם אתנחתות קומיות, הופכת למאוסה ומעצבנת אחרי שתי בדיחות מתוך עשרים, וגם אין ממש מתח לשבור. כמות החייזרים השונים והעיצוב המוגזם שלהם גרמו לי לחשוב לא פעם שאני צופה בסרט מסדרת "חיות הפלא". בכלל, ההתרחשויות ברוחבות לונדון ועיצוב המשרד המקומי של הסוכנות משדרים אווירה חזקה של הארי פוטר, וזה בגלל הכישלון המוחלט לייחד את גברים בשחור מול עולמות פנטסטיים אחרים.למרות כל הכלים העומדים לרשותו, "גברים בשחור: אינטרנשיונל" הוא חזרה מאכזבת של הסדרה האהובה לקולנוע. העלילה שטחית, התסריט לוקה בחסר, דמויות המשנה לא מעניינות, האקשן משמים והבדיחות לא פוגעות. אפילו המחווה הקומית לתור, כשהמסוורת מרים פטיש באמצע קרב והבעת ניצחון על פניו, נאבדת אי שם בתוך השעמום הכללי של הסרט. גם התגלית הגדולה כביכול על זהות החפרפרת לא הרשימה, כי אפשר לדעת את זהותה עוד לפני הצפייה בסרט רק מלהסתכל על רשימת השחקנים. ההעמסה של מיני חייזרים ונשקים חדשים רק פוגעת בסרט עוד יותר ומדגישה שוב את האמת האוניברסלית שלפעמים פחות זה יותר.
גברים בשחור: אינטרנשיונל - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אבו עמיתגיל: 5223/11/2019 00:42:04
6/10אייקון ציון
הסרט נראה כמו פארודיה על סרטי "גברים בשחור". משעשע והמון אקשן והרבה חיות משונות אבל מה העלילה ? איפה המתח ? לו זו הייתה קומדיה בלבד - ניחא (קומדיה סבירה) אבל כסרט שאמור לספק גם עלילה ומתח - לא רציני
שם: יוסי בגיל: 3423/09/2019 09:56:47
4/10אייקון ציון
סרט מאכזב ביותר, אינו מחדש דבר והשחקנים לא משתווים לקודמיהם בתפקיד.
שם: עופרגיל: 4810/07/2019 00:38:14
6/10אייקון ציון
נחמד, קצת אידיוטי, לדעתי פחות טוב מהסרטים הקודמים. היו כמה קטעים נחמדים אבל ממש השטיחו את הסרט לרמת צלחת מבחינת כל העלילה, החוצנים וכ"ו.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט