מיסטר לינק ביקורת סרט

Missing Link Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "מיסטר לינק":
"סרט אנימציה טוב לילדים ולמבוגרים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Missing Link
דיבוב זאק גאליפנאקיס, יו ג'קמן, זואי סלדנה, אמה תומפסון במאי/ת כריס באטלר  
אנימציה
ביקורת סרט למיסטר לינק מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"בחירה טובה לחג"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע78.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די14.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות7.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סיר נייגל פרוסט הוא ג'נטלמן בריטי מסוקס שמשוטט ברחבי תבל בחיפוש אחר מפלצות מפורסמות ושאר פלאי עולם. לאחר שהוא מקבל לביתו מכתב שבו הוא מוזמן לגלות בארה"ב ביגפוט מסתורי, הוא יוצא למזרח ארה"ב ושם להפתעתו מחכה לו "החוליה החסרה" או באנגלית "Missing Link" אותו יצור דמוי גורילה שמדבר וכותב באנגלית צחה והוא ככל הנראה החוליה החסרה בין הקוף לאדם.כל רצונו של פרוסט הוא לזכות בהכרה ובכרטיס כניסה לאיזה מועדון של ג'נטלמנים נפוחים מחשיבות עצמית בלונדון. אבל אחרי היכרות עם אותו מיסינג לינק (שבעברית תורגם שמו ל"מיסטר לינק"), מחליט פרוסט שהוא יטיל את מלוא יהבו על הבאתו של לינק לקרובי משפחתו בהרי ההימלאיה - הייטי - יצורים מיתולוגיים אגדתיים, שאיש לא בטוח בכלל בקיומם.
מכאן מתחיל מסע חוצה עולם שמאוד מזכיר את עלילות פיניאס פוג ומשרתו פספרטו ב"מסביב לעולם בשמונים יום", אותו רומן נפלא של ז'ול ורן שכנראה היווה מקור השראה. למסע מצטרפת אלמנתו החיננית של חוקר ידוע שברשותה מפה למציאת הייטי בהרי ההימלאיה. הסרט, כמו המקור, הוא יצירה אלגנטית ואינטליגנטית במידה אך לא יותר מכך."מיסטר לינק" לא ממש מתעמק בנושא מוצא האדם מן הקוף, כפי ששמו האנגלי של הסרט מרמז לכך. זוהי קומדיית מסע חיננית הכוללת מאבק בלתי נמנע ברעים – שליחיו של ראש אותו מועדון ג'נטלמנים מפוקפק מלונדון. העלילה מתזזת בין המערב הפרוע, הודו, סערה בים ועוד. אין בסרט פיתוח נרחב של הדמויות. מיסטר לינק לובש חליפה שקטנה על מידותיו, הוא גדול, מסורבל, מבקש שיקראו לו סוזן ומחפש אחר משפחה. פרוסט הגיבור המסוקס (בדיבובו המוצלח של יו ג'קמן), הולך ומתאהב באלמנת שותפו משכבר הימים ולומד שהוא לא מרכז העניינים.
טכניקת הסטופ-מושן שבה משתמשים היוצרים (מאולפני "לייקה" המשובחים) מרהיבה וחלק מהסצנות ממש עוצרות נשימה. שתיים מרשימות במיוחד הראויות לציון כוללות סערה בלב ים עם מרדף בספינה והשנייה זוהי סצנה שבה תלויים הגיבורים על נטיף קרח בלב בהרי ההימלאיה ונדמה שגורלם נחרץ. אלו סצנות שעשויות מצוין ומצליחות למרוט את עצבי הצופה הצעיר והבוגר.בסופו של דבר "מיסטר לינק" היא קומדיית הרפתקאות במשקל נוצה שעושה היטב את עבודתה ולא מתיימרת לרגע לספק הרבה מעבר לבידור חביב וקולח. בני בן השמונה התמוגג, וגם אני.
מיסטר לינק - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: רוגר ראביטגיל: 1607/04/2020 11:36:58
10/10אייקון ציון
סרט מצויין ומרגש. כולם רוצו לראות! עלילה טובה עם סוף מרגש, גיבורים טובים וסרט שמתחיל טוב ונגמר מצויין! דמויות טובות. חוץ מזה, אני חייב לציין שהאנימציה לא כ"כ טובה בעיני אבל הסרט עצמו מצויין.
שם: איציק גורגיל: 4619/08/2019 22:17:28
8/10אייקון ציון
אנימציה מעולה ועלילה מעניינת, גם הבדיחות מוצלחות ברובם. נהניתי!
שם: .MOR Rגיל: 1621/04/2019 21:11:12
7/10אייקון ציון
סרט חביב וחינני. האנימציה מרהיבה ומרשימה, הדיבוב העברי מפתיע לטובה ולא רע בכלל, הפס-קול די מוסיף לאווירה, המסרים חשובים וחינוכיים, הבדיחות שנונות וחמודות והדיאלוגים טובים ועשויים היטב אך התסריט והעלילה לעיתים מעט משעממים, די צפויים, לעיתים מעט חסרי עניין ולא מחדשים הרבה. בקיצור, אופציה מצוינת לחג. אפשרי מאוד לצפייה.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט