"אנגרי בירדס 2" – ביקורת

"אנגרי בירדס 2".

"אנגרי בירדס 2".

"אנגרי בירדס 2" הוא סרט מיותר לחלוטין: אין בו שום יחוד או יופי, וכל מהותו היא עשיית כסף. הוא אמנם שיפור לעומת קודמו בסדרה, אבל זה בגלל שקודמו היה איום ונורא. "אנגרי בירדס 2" מצחיק יותר וסוחף יותר, אבל לא מספיק כדי להפוך לבעל ערך עבור הצופה המבוגר. הוא נוצר בחטיבת האנימציה של סוני, שהוכיחה לנו בשנה שעברה שיש לה יכולות מרשימות מאוד: "ספיידרמן: מימד העכביש" הוא אחד מסרטי האנימציה הטובים של שנות ה-2000 ואף אחד מסרטי גיבורי העל הטובים ביותר. הפעם, הם הסתפקו בעשיית סרט שכל תכליתו היא מכירת כרטיסים ומרצ'נדייז. מכיוון שכאמור אין ערך לצופה המבוגר, תהיה זו הפעם ביקורת משפחתית: שני בני, איתמר (בן 11) ודניאל (בן 8) ישתפו אתכם בדעותיהם לגבי הסרט.

הסיפור הוא על המשך היריבות רבת שנים בין הציפורים לבין החזירים, כשהפעם הם נאלצים לשתף פעולה משום שאיום חדש מופיע בדמות אי שלישי – אי העייטים. החבורה בהנהגת רד הציפור ולנארד החזיר יוצאת במסע להשמדת הנשק שמאיים על האיים שלהם. במקביל לעלילה הראשית, עלילת המשנה מתמקדת בשלושה אפרוחים שיוצאים להחזיר את האחים שלהם, שהם עדיין ביצים, שנעלמו.

איתמר (11): אני לא התלהבתי כל כך מהסרט. אהבתי את עלילת המשנה שהיתה מצחיקה. הבסיס של הסיפור הוא טוב, אבל העלילה הראשית שהיתה אמורה להחזיק את הסרט, לא מחזיקה מעמד ודי משעממת. לדעתי הסרט מיועד לילדים קטנים יותר, משום שהוא צפוי מאוד ואין בו אלמנטים שיעניינו גם ילדים גדולים יותר. אין בו מסתורין והרבה מהבדיחות יצחיקו רק ילדים קטנים. גם האנימציה לא יוצאת דופן והיא זהה לאנימציה של הסרט הראשון. אהבתי את הדיבוב של הדמויות (לאנגלית) והיו כמה דמויות משנה שהייתי מעדיף שהסרט יתרכז בהם, למשל המדען החזיר גארי, שהיה מצחיק ומעניין יותר מרד, שהוא הדמות הראשית של הסרט.

דניאל (8): לדעתי הסרט היה טוב כי הוא מצחיק, מרתק, והרפתקני (אני אוהב הרפתקאות). העלילה הראשונה מרתקת וקצת מצחיקה, עלילת המשנה מצחיקה ומוזרה. הדמות שהכי אהבתי היתה סילבר, אחותו הגאונה של צ'אק. היא קולית וחכמה. אהבתי את הכל. לא היה משהו שלא אהבתי.

"אנגרי בירדס 2".

"אנגרי בירדס 2".

איתמר: בסופו של דבר אני לא נהנתי במיוחד מהסרט, אבל הסרט מיועד, לדעתי, לילדים קטנים יותר ממני, בגילאי 5 עד 9.

דניאל: אני גם חושב שהסרט מתאים לילדים בגילאי 5 עד 9. ואם הילדים שלכם בטווח הגילאים האלה, תקחו אותם לראות את הסרט כי לגילאים האלה הסרט מעולה.

ציונים:
איתמר – 2.5
דניאל – 4.5

ציון משוקלל של שני הילדים:

דירוג: ★★★½☆

אנגרי בירדס 2 (פינלנד, ארה"ב, 2019)
בימוי: ת'ורופ ואן אורמן, ג'ון רייס | תסריט: פיטר אקרמן | משחק: ביל היידר,פיטר דינקלייג', אווקוופינה, ג'ייסון סודייקיס, דני מק'ברייד | מוסיקה מקורית: הייטור פריירה | צילום: סיימון דונסדון
הפצה: א.ד.מטלון, החל מה-08.08.2019 בבתי הקולנוע. לחצו כאן לזמני הקרנה וכרטיסים לקולנוע. קדימון:

.

ברור שהמבקרים הישראלים הממורמרים יגיבו נגד סרט שיצליח בחו"ל וכן גם בארץ.
סרט נפלא, אם מתעמקים ממש טיפה בעולם האנגרי בירדס הסרט הופך להרבה יותר מצחיק ומעניין.
אבל לכם יש רק תלונות נכון?

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?