אנגרי בירדס הסרט 2 ביקורת סרט

The Angry Birds Movie 2 Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "אנגרי בירדס הסרט 2":
"אנימציה מרהיבה, פסקול מצוין ובדיחות משעשעות ועדיין רק לאוהבי הז'אנר"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Angry Birds Movie 2
דיבוב ג'ייסון סודקיס, ג'וש גאד, ביל היידר, פיטר דינקלג', דני מקברייד, מאיה רודולף במאי/ת פרגל ריילי, קליי קייטיס  
אנימציה
ביקורת סרט לאנגרי בירדס הסרט 2 מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"משעשע ושטותי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע59.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די34.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרטים שמבוססים על משחקים הפכו לטרנד ולהצלחה כבירה. סדרת סרטי "לגו", "פוקימון", הסרט "פליימוביל", וגם "ברבי" ו"סוניק" שמגיעים בקרוב הם רק חלק מהרשימה. "אנגרי בירדס" גם הוא מבוסס על משחק.הסרט הקודם הצליח וזה היה רק עניין של זמן עד שיגיע ההמשך (ואני מאמינה שזה לא הסוף לסדרת "אנגרי בירדס").בסרט הקודם הכרנו את עולמם של "אנגרי בירדס" והתוודענו לשני האיים: אי הציפורים ואי החזירים. הציפורים והחזירים נלחמים אחד בשני מלחמת חורמה וגם הכרנו את הדמויות הראשיות: רד (הציפור האדומה) ולאונרד (החזיר הירוק). בסרט ההמשך ישנה תפנית בעלילה: המלחמה הבלתי פוסקת בין החזירים והציפורים הופכת לשלום זמני. הם מכריזים על הפסקת אש ומשתפים פעולה יחד כנגד האויב החדש: זטה העיט מאי העיטים, שזוממת להרוס את שני האיים.
אני מודה שאני לא מאוהבי הז'אנר של אנימציה מבוססת משחקי מחשב. ראשית, העלילה הייתה פשוטה ולא אינטליגנטית במיוחד. התאגדותם של אויבים למען מטרה מסוימת, כאשר שיתוף הפעולה מוביל לחברות. שנית, העלילה הכילה גם שתי עלילות משנה: התאהבותו של רד באחות של ספידי צ'אק, סילבר, וילדות ציפורות שבמהלך משחק עם אחיותיהן שטרם בקעו מהביצים, איבדו אותן. עלילת המשנה האחרונה אולי הייתה משעשעת ותרמה נפח לסרט, אך הייתה מזעזעת עבור ילדים. לא ברור לי על מה חשב התסריטאי פיטר אקרמן ("עידן הקרח") אך זה היה מיותר בהחלט.לזכותו של הבמאי תורופ ואן אורמן, הדמויות הפעם הוצגו בצורה עגולה ומתפתחת שתרמה להבנת כוונותיהן – למשל זטה שהצטיירה כמרשעת לאורך הסרט, הובנה בשלב מאוחר יותר כבחורה ממורמרת שננטשה בחתונה על ידי אהובה. כלומר הרשעות נובעת מתסכול וצער ולכן ניתן היה להתחבר לדמותה. נקודה נוספת שאהבתי הייתה ההיבט הפמיניסטי שהתגנב לסרט בדמותה של סילבר הגאונה. היא הגתה את תכנית הפעולה והפעלתה ולכן היא הגיבורה האמיתית של הסיפור.
חלק חשוב ומשמעותי בסרט הוא רמת האנימציה. ופה סוני התעלו על עצמם והפיקו סרט מרהיב מבחינת ההנפשה. עליי לציין לחיוב גם את השירים שנבחרו ע"י הייטור פוריירה. שירי הפסקול תרמו לקצביות העלילה ולחיבור לסרט. בחירת שיר הנושא של הסדרה "דוסון קריק" של פאולה קול, "אני לא רוצה לחכות", שהראה את זטה ובחיר ליבה בצעירותם היה נוסטלגי עבורי והחזיר אותי לתחילת שנות האלפיים. גם השירים "אני צריך גיבור" שהמחיש את רצונותיהם של לאונרד החזיר ורד הציפור להצטייר כגיבורים, ו"ספייס אודיסי" של דייויד בואי שהתנגן בזמן שהציפורות הילדות הגיעו לחלל במרדף אחר אחיותיהן שטרם בקעו מהביצים נחקקו בזיכרוני.הסרט חמוד וקליל, הילדים באולם (כולל שלי) צחקו מהבדיחות (מודה שגם אני צחקתי מבדיחה או שתיים), הדמויות היו חמודות וצבעוניות ומדובר בסרט שמנקה את הראש בלי יותר מדי עומק (בדומה למשחק המחשב עליו מבוסס הסרט). אוהבי הז'אנר ייהנו מאוד.
אנגרי בירדס הסרט 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1623/08/2019 01:12:06
6/10אייקון ציון
סרט ילדותי ומבדר. האנימציה מרשימה ונהדרת, הדיבוב העברי לא רע בכלל, ההומור משעשע ונחמד (יש בדיחות שמכוונות יותר לילדים ובדיחות שמכוונות יותר להורים), המסרים חינוכיים ואקטואליים במיוחד אך לא מעט פעמים הפס-קול לא מתקשר למתרחש והדיאלוגים, התסריט והעלילה צפויים מאוד, גנריים, נוסחתיים, לא מחדשים שום דבר, זניחים, מחופפים מאוד, לא תמיד הגיוניים ובסך הכל די בינוניים. בקיצור, מיועד בעיקר לילדים אך ההורים גם יכולים להנות ממנו. אפשרי לצפייה אך לגמרי לא חובה.
שם: ilanashגיל: 4022/08/2019 12:25:47
9/10אייקון ציון
סרט מעולה ומהנה מאוד לילדים וגם למבוגרים
שם: אסףגיל: 1417/08/2019 22:03:34
10/10אייקון ציון
סרט מצחיק וטוב יותר מהקודם. אחים שלי הקטנים נהנו ממנו ממש, בהחלט סרט מגניב ששווה צפייה.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט