ילדים טובים ביקורת סרט

Good Boys Movie Review

תמונת כתבאלעד שלו על "ילדים טובים":
"הולך על הקו הדק שבין המשעשע לבעייתי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Good Boys
משחק ג'ייקוב טרמבליי, קית' ל. ויליאמס, בראדי נון, מולי גורדון, ליל ריי האוורי, ויל פורטה במאי/ת ג'ין סטופינטסקי  
קומדיה
ביקורת סרט לילדים טובים מאת אלעד שלו | עורך ראשי
ציון המבקר
""סופרבאד" בגרסת הילדים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע55.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די40.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קצת קשה להחליט מי קהל היעד של "ילדים טובים". מצד אחד יש כאן סיפור התבגרות של שלושה ילדי כיתה ו' בני 12 שנמצאים במגע ראשון עם העולם של הגדולים – הנשיקה הראשונה, לגימה ראשונה מבירה, סטייה מהמסלול שהכתיבו המבוגרים – שבהחלט ידבר אל בני אותו הגיל. מצד שני הסרט מוגבל לגילאי 16 ומעלה בשל העובדה שבין מפיקיו נמנים סת' רוגן ואוון גולדברג שחתומים על הומור ברומאנס גס, בוטה ושנון בסרטים כמו "סופרבאד" ו"מסיבת נקניקיות".למרבה המזל, התוצאה מצליחה לא ליפול בין הכיסאות. נדמה שהסרט כל הזמן הולך על הקו הדק בין לחצות את הגבול של הצבת ילדים בסיטואציות של קומדיות גסות למבוגרים לבין שמירה על התמימות והלב הטוב של הגיבורים, שהם באמת ילדים טובים בבסיסם, שבלעדיה הסרט היה הופך לעיסה גסה ולא נעימה לצפייה.
העלילה עוקבת אחר מקס (ג'ייקוב טרמבלי, "חדר", "פלא"), לוקאס (בראדי נון) ות'ור (קית ל. ויליאמס) – שלושה ילדים בני 12 מאותה שכונה, שחברים מזה שנים בחבורת "ילדי הפופים". הם לא בדיוק בין המקובלים בשכבה ולכן כשמקס מוזמן למסיבת נשיקות ע"י החבר'ה המגניבים, הוא מזמין אליה גם את שני חבריו ונחוש לעשות הכל כדי להגיע למסיבה. הבעיות מתחילות לאחר שהרחפן של אביו מתרסק בחצר של שכנותיו בנות העשרה, אחריהן הם מרגלים כדי להבין כיצד להתנשק. הם גונבים מבית השכנות תיק שבו יש כדורי אקסטזי כדי להחליפו בתמורה לרחפן ומשם העניינים מידרדרים ומאבדים שליטה.המבנה של "ילדים טובים", מזכיר במידה רבה את הסרט "סופרבאד" שעליו חתומים המפיקים רוגן וגולדברג, שגם הוא ליווה מסע דומה, רק של נערים מבוגרים יותר. בכלל, ניכר בסרט הרצון ללכת בדרכיו של סרט הקאלט המשעשע, רצון שלפעמים נדמה ממוחזר ולא תמיד צולח במעבר לדמויות בנות 12 בלבד. אך למרות זאת התסריטאים לי אייזנברג ("מורה רעה") וג'ין סטופינסקי ("המשרד"), שגם ביים את הסרט בבכורתו כבמאי, מצליחים לייצר מספר רב של סצנות מצחיקות עם גגים קומיים שעובדים ועם בנייה מוצלחת של בדיחות לאורך זמן (בובת מין שתופיע במערכה הראשונה, תספק קליימקס מוצלח בהמשך).
לעיתים הבדיחות נשענות יותר מדי על מונחים מעולם המבוגרים שהילדים לא מכירים, או מבינים באופן שגוי, במיוחד מונחים מהעולם המיני. קצת קשה להאמין שילד בכיתה ו' לא יבין מה זה דילדו כשהוא מחזיק אותו ביד, וההסתמכות על הבדיחות האלו קצת גבוהה מדי, אך עדיין קצב הבדיחות המהיר, מסייע לגם לחלשות שבהן להיסלח.למרות כל הרעש והמהומה שמסביב, בבסיסו "ילדים טובים" הוא סרט התבגרות על ילדים טובים באמת וזה גם סוד כוחו. ההרגשה אמנם היא של סרט שרחוק מסרטי הברומאנס המוצלחים באמת של רוגן וחבורתו, ונדמה לעיתים כמו חיקוי מהיר וילדותי שלהם, אבל הסרט משעשע מספיק כדי להעביר שעה וחצי בכיף.
ילדים טובים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: רועיגיל: 2408/08/2020 02:18:18
6/10אייקון ציון
סך הכל מפתיע לטובה. אמנם העלילה מעט שטחית וצפויה (קומדיה אמריקאית טיפוסית) אבל הליהוק של כל השחקנים ובעיקר של הילדים היה מעולה וללא ספק גנב את ההצגה. יכלו להשקיע יותר בעלילה אבל גם זה עושה את העבודה. למי שבא לחפש סרט קליל לנקות את הראש. 6.5 מ10
שם: anipoגיל: 4804/07/2020 08:52:56
7/10אייקון ציון
החינניות שבבתולים. אומנם הסרט עוסק בילדים, אבל גם מבוגרים יכולים להנות ואולי יחזרו אחורה בזמן לימי הילדות ולתמימות של הימים ההם. שלושה חברים בני 12 שהם קצת אאוטסיידרים,מוזמנים למסיבה שבה הם אמורים להתנשק עם בנות. מאחר ולא חוו זאת מעולם, הם צריכים ללמוד איך עושים את זה. לשם כך ,אחד מהחבורה משתמש ברחפן לצורך מעקב ששייך לאביו ,למרות שהוא אוסר עליו. הבעיה היא שהרחפן נלכד על ידי שתי נערות מתבגרות שאחריהן הוא עוקב. החבורה תעשה הכל כדי לקבל בחזרה את הרחפן ,אך כעת הם נסחטים על ידי הנערות והם יקבלו אותו תמורת סמים שישיגו עבורן. תוך כדי ה"מסע" הזה ,החבורה תלמד דבר או שניים על מין וצעצועי מין. לא קורע מצחוק, אבל הסרט מוגש בצורה כיפית ולכן שווה צפייה של 80 דקות. ציון 7.5.
שם: .MOR Rגיל: 1605/01/2020 01:08:34
7/10אייקון ציון
סרט כיפי ומצחיק. המשחק מעולה, הצילום לא רע בכלל, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירה הקלילה, הבדיחות גסות ומצחיקות בטירוף, העריכה מציינת והדיאלוגים שנונים וסוחפים אך התסריט והעלילה לא מחדשים כמעט כלום, צפויים, קלישאתיים, גנריים ולא מרשימים במיוחד. בקיצור, כיף גדול. דרך מצוינת להעביר את הזמן בכיף.
קישורים
חץ ילדים טובים (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט