שתף קטע נבחר

"ארץ נהדרת": הנקמה של קשת

"ארץ נהדרת" חזרה לסיבוב השני של בחירות 2019 וכותביה ניסו להפיק את המיטב ממערכת הבחירות המנומנמת. אבל דווקא יציאתו של ראש הממשלה נתניהו נגד הזכיינית קשת היא שיצרה את הסאטירה הנשכנית באמת

שבועיים לפני יום הבוחר ויומיים אחרי שראש הממשלה נתניהו הפציר באזרחי ישראל לא לצפות בשידורי קשת, "ארץ נהדרת" חזרה אמש (ג', 21:00) לעונה קצרצרה בת ארבע תוכניות. המטרה: להפיח רוח חיים במערכת בחירות רדומה, שלא לומר בקומה. אי אפשר שלא להעריך את המאמץ, זה בטח לא קל להגחיך במועד ב' משהו שנראה כמו שידור חוזר של מועד א', ועוד כזה שהתרחש ממש הרגע. גם המונדיאל השני ברצף לא היה מעניין אף אחד. אבל "ארץ נהדרת" על טאלנטיה וכותביה נאלצו להפסיק את החופשות שלהם ולחזור, כי בחירות.

 

מיומנים ושוחים בחומר חזרו אנשי "ארץ" כשהם מעודכנים עד הדקה האחרונה, ככל שזה אפשרי בתוכנית מערכונים, כולל הנהמות של ביבי על איוב קרא. הם עשו כל שביכולתם כדי להפוך את זה למצחיק - ביבי (קצת פחות חמוד מבעונות הקודמות או שנדמה לי?), ליברמן כנשיא שיקבע מי ירכיב את הממשלה, גנץ המנומנם, לפיד חולה הרוטציה (שגדעון סער הודיע הבוקר בטוויטר שלו שהיא בוטלה, כנראה צפה בתוכנית בניגוד להוראות מלמעלה).

 

עוד ביקורות טלוויזיה:

שנאת מוות

המירוץ למיליון

13 סיבות

הנערים

 

לחשודים הרגילים התווספו החדשים - הרב פרץ ועמיר פרץ, כולם נראים כמו סיקוונס לסרט שנכשל מלכתחילה. וזאת לא אשמתם של אנשי "ארץ", הם הפיקו את הלימונדה הכי מוצלחת שאפשר להפיק מהלימונים המשומשים שהפוליטיקה המקומית מספקת להם. לפחות היה שם ניצול הגון מבחינת קשת לקידום התוכניות שלה עצמה - אתגר הנינג'ה, מאסטר שף, גיא פינס ואופירה וברקו.

 

 

ארץ נהדרת ()
בנימין נתניהו ב"ארץ נהדרת"

מתי זה נהיה מעניין? כשזה הפך להיות אישי. היציאה של נתניהו ישירות נגד קשת והניסיון לפגוע בציפור נפשה של הזכיינית, להלן הרייטינג, העיר את המערכת. שהרי אין כמו וונדטה אישית כדי לחדד את חוש הריח של הכותבים. בהשוואה הקולעת והמצמררת בין נתניהו כ"ראשון בליכוד", שמתיר את דמו של כתב החדשות, גיא פלג, ובין דודו טופז, ה"ראשון בבידור", שהיה אבי השיטה, הרימה הסאטירה את ראשה היפהפה.

 

בבת אחת הציפה ההשוואה כמה רבדים של אמירה סאטירית. היא חידדה את הניתוק של נתניהו ואת האובססיה שלו להישאר בשלטון בכל מחיר, היא הציגה אותו כמי שעוסק למעשה בבידור אבל מתחת לפני השטח מניע מהלכים מסוכנים של הסתה. ההשוואה חזקה פי כמה כי אנחנו יודעים איך ולאן התדרדר הסיפור של טופז. אז עכשיו, כשנרשם לפחות מערכון אחד חזק, אפשר לחזור לנמנם במערכת הבחירות הנוכחית. תעירו אותי כשזה נגמר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים