"קסם של מפלצת" – ביקורת

"קסם של מפלצת".

"קסם של מפלצת".

"קסם של מפלצת" הוא סרט שראיתם כל כך הרבה פעמים, שעוד לפני שהוא יסתיים כבר תשכחו אותו או לפחות תבלבלו אותו עם עשרות סרטים אחרים.

הפוסטר של הסרט מתהדר בכך שמדובר בסרט מהאנשים שהביאו לכם את "הדרקון הראשון שלי". אל תלכו שולל אחר המשפט הזה. אני מניח שנכון יותר יהיה לכתוב על הסרט הזה שהוא הגיע מהאנשים שצפו ב"הדרקון הראשון שלי" ובכל סרט אנימציה אחר שהיה בנמצא.

הסרט מספר את סיפורה של יי, נערה צעירה שחולמת לצאת לטיול הרפתקאות. כשהיא מוצאת על גג ביתה ייטי צעיר, היא מחליטה להחזיר אותו למשפחתו שבאוורסט. מצטרפים אליה שני חברים ויחד הם יעשו הכל כדי להתחמק מאיש עשיר והזואולוגית שאיתו, המנסים לתפוס את הייטי בכל מחיר.

הסיפור מתרחש בסין, אך חלילה שדמויות שניתן לזהות כאסיתיות יככבו בו. למה לאפיין דמות באופן ויזואלי, אם היא יכולה להיות קצת מהכל והרבה מכלום.

הסרט מיועד לילדים קטנים וזו כנראה הסיבה שהוא יוצא אך ורק בדיבוב. הדיבוב סביר, ומתהדר בכך שחנה לסלאו מדבבת את הסבתא. על פניו זה נחמד, וכיף לשמוע אותה, אבל כדאי שתדעו כי מדובר בדמות שמופיעה דקות ספורות בלבד בסרט.

"קסם של מפלצת".

"קסם של מפלצת".

בני בן ה-8, יש להודות, נהנה. גם אם שום דבר לא היה מפתיע, מעניין, מסקרן או מצחיק במיוחד, זה לא פגם בהנאה שלו. ובאמת לא מדובר בסרט גרוע. "קסם של מפלצת" הוא סרט בסדר. האנימציה בסדר, הדמויות בסדר, התסריט לא משעמם, הוא פשוט לא מעניין במיוחד ובעיקר הוא מרגיש כמי שנכתב בשיטת "העתק הדבק" משלל סרטים אחרים. אבל צריך גם להודות שיומיים לאחר מכן, דניאל בני כבר לא זכר אותו כלל. אם אין לכם מה לעשות בסוכות, יש דברים גרועים יותר לעשות מאשר לשבת באולם הקולנוע מול הסרט הזה. אבל אפשר לוותר עליו בקלות.

דירוג: ★★½☆☆

קסם של מפלצת (סין, ארה"ב, 2019)
בימוי: ג'יל קולטוןטוד ווילדרמן | תסריט: ג'יל קולטון | הפקה: טים ג'ונסון | קולות באנגלית: קלואי בנטטנזינג נורגיי טריינוראלברט צאי | מוסיקה מקורית: רופרט גרגסון-וויליאמס | צילום: רוברט אדוארד קרופורד
הפצה: טוליפ אנטרטיימנט, החל מה-10.10.2019 בבתי הקולנוע. לחצו כאן לזמני הקרנה וכרטיסים לקולנוע. קדימון:

משתמש אנונימי (לא מזוהה)

סרט מהמם

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?