ביקורות סרטים

זומבילנד: ירייה כפולה

במשך שנים רבות ניסו להרים סרט המשך אך זה לא ממש עבד עד שהשנה סוף סוף הצליחו לעשות את 'זומבילנד: ירייה כפולה'. ולא סתם המשך אלא איחוד של כול הצוות. אז איך יצא?

צילום: jijake1977

בשנת 2009, שזה למרבה הזוועה לפני עשור בדיוק, הגיחה לעולם הקומדיה 'זומבילנד'. הסרט, מאת פול ורניק ורט ריס (מי שיהפכו להיות הכותבים של 'דדפול') הוא סרט קורע מצחוק, כיפי לאללה ומציג גישה מרעננת לז'אנר המאוס של קומדיות האימה וסרטי הזומבים.

במשך שנים רבות ניסו להרים סרט המשך. זה לא ממש עבד עד שהשנה סוף סוף הצליחו לעשות את 'זומבילנד: ירייה כפולה'. סרט ההמשך המצופה לקומדיית הקאלט. ולא סתם המשך אלא איחוד של כול הצוות: הבמאי רובן פליישר, הכותבים פול ורניק ורט ריס ורביעיית השחקנים וודי הארלסון, ג'סי אייזנברג, אמה סטון ואביגייל ברסליין.

היתרון העיקרי של 'זומבילנד: ירייה כפולה' זה שהוא לא מנסה להמציא את הגלגל מחדש והוא לא מנסה לעשות הכול גדול יותר ועצבני יותר. אותה מנה של הומור וכיף כמו בסרט הראשון יש בסרט החדש. האם זה מרענן? לא מאוד. האם זה כיף? מאוד!

בניגוד לכול כך הרבה המשכונים חסרי נשמה ולב שמציפים את בתי הקולנוע מדי שנה, 'זומבילנד: ירייה כפולה' הוא סרט המשך שנעשה עם המון כבוד ואהבה למקור ומי שאהב את הסרט הראשון רוב הסיכויים שיאהב גם את הסרט החדש.

כולם נראים שהם אהבו לעשות את 'זומבילנד: ירייה כפולה'. וודי הארלסון משתולל ונהנה מכול רגע על הסט כך נראה, ג'סי אייזנברג מוצלח מאוד, אמה סטון מוכיחה בסרט הזה שהיא כנראה הדבר הכי טוב שקרה לקולנוע ההוליוודי מאז שפול תומס אנדרסון התחיל לעשות סרטים ואביגייל ברסליין, שגדלה משמעותית מאז הסרט הראשון, חמודה מאוד.

הבעיה היחידה של הסרט היא שהוא נוטה יותר מדי להתאמץ בחלקים מסויימים ממנו. אני לא יודע אם זה בגלל שהקאסט והצוות כול כך נהנה על הסרט שהיה צריך להגיד להם מדי פעם ללחוץ על הברקס או שפשוט זה אני, שגדלתי בעשור מאז 'זומבילנד' הראשון ופתאום ההומור המודע לעצמו לחלוטין כבר טיפה פחות מצחיק אותי. מה שבטוח, זה פחות טוב מהסרט הראשון מהבחינה הזאת.

אבל למרות הכול, 'זומבילנד: ירייה כפולה' מצדיק המתנה של עשור והוא בהחלט סרט ההמשך לו חיכו מעריצי הסרט הראשון. כיפי, מלהיב, קליל ומבדר בטירוף מתחילתו ועד סופו. הבו לנו 'זומבילנד 3' בבקשה!

נ.ב. תישארו עד סוף הקרדיטים. יש הפתעות חמודות במהלכם.

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים