וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לצו סגירה: "מועדון לילה" חזרה, ועוררה פיהוקים ומבוכה

6.11.2019 / 8:25

בלי שאף אחד ביקש, ארז טל והפאנל העייף שלו חזרו עם מופע האימים הידוע כ"מועדון לילה". בתפריט: בדיחות על סם אונס, הומור עדות וריאיון תמוה עם ליברמן, שסיכם בעצמו - "ארץ נהדרת" עשו זאת טוב יותר

מועדון לילה. צילום מסך
מתוך "מועדון לילה"/צילום מסך

דאחקות על נשים החוששות שאנסים שמים להן סם במשקה, מתיחה שמציגה תאונת קורקינטים קשה, פאנצ'ים שלועגים למראה של אריתראים, בדיחות לחוח מהאמא התימניה לכאורה של רונאלדיניו, "ריאיון" עם אביגדור ליברמן "שמחזיק את ביבי וגנץ בביצים" ואיך אפשר בלי קצת קידום לשלושה כוכבי מותגים של קשת 12. כך נראה מופע האימים של "מועדון לילה", בהנהגתם של ארז טל והפאנל העייף שלו, שחזרה משום מה לחיינו אחרי שנתיים של הפסקה. כבר שנתיים? לא הרגשנו כמעט. בטח לא התגעגענו.

מצחיק? קצת עצוב שזה מה שיש לטאלנטים של עולם הקומדיה הישראלי להציע ב-2019: אוסף של פאנצ'ים דלוחים - לפעמים בטעם רע, לפעמים סתם פשוט לא מצחיקים. בתוכנית כל כך ארוכה, כמות הצחוק ש"מועדון לילה" מצליחה להפיק קטנה נמוכה בהרבה מכמות הפיהוקים.

מועדון לילה. צילום מסך
מתוך "מועדון לילה"/צילום מסך

אז מה היה לנו? ארז טל אסף מחדש את ישראל קטורזה, אבי נוסבאום, מיה דגן ואורי חזקיה כדי לספר לאומה הלצות קרש סתמיות. מאקט לאקט קשה היה להסתיר את המבוכה: הם אירחו מישהי שהבריחה שודד מסופרמרקט אבל בקושי נתנו לה לדבר (דגן הדגימה על קטורזה הגנה עצמית באמצעות חטיפים כששפכה עליו פרינגלס); הביאו לשיחה לא מעניינת את נטע ברזילי והדגימו מה אומרים לה דיילים כשהיא נוסעת בעולם (תת רמה: ב"חברה הניגרית" ביקשו שלא תגיד "באסה סבבה" כי זה שם של מישהו); סטנדאפיסט צעיר בשם דניאל חן "פרץ" לפאנל (סיפר על איך הבחורות בישראל חושדות כשמזמינים אותן למשקה אם יש משהו בפנים), ואחר כך הפסיד בראפ באטל בינוני לסטטיק ובן אל, שביצעו מחרוזת להיטים; ונוסבאום וחזקיה הסבירו יחד עם הזוכה בנינג'ה ישראל מה זה נינג'ה אמיתי תוך כדי היתלות על מתח. זה נגמר בנפילה למים, כראוי.

והיה עוד: טל פרידמן בתפקיד אמו התימנייה של רונאלדיניו הציג הומור עדות מהסוג הסתמי ביותר (קוראים לה חוחית והיא מוכרת לחוח); במופע שבין ציניות לחוסר טעם מופגן עבד ארז טל על חבריו לפאנל שהוא נפצע קשה בתאונת קורקינט באולפן - איזה צחוקים, הא? - וגם, כדי לשוות לתכנית אופי סאטירי, "ראיינו" חברי הפאנל את "אביגדור ליברמן", באמצעות שימוש בטכנולוגיה המפחידה שמאפשרת לשתול משפטים בווידאו, וניצלו זאת לשלל בדיחות שחוקות ברוח החיקוי המוכר של אסי כהן. לאחר התכנית, ליברמן הגיב על כך ל"חי בלילה" ואמר שהחיקוי של "ארץ נהדרת" יותר מצחיק. הוא היה עדין.

עוד בוואלה!

כשצפינו באנאלי נדפקת על ידי "רופא" ערס, התכווצנו מרוב מבוכה ובושה

לכתבה המלאה
מועדון לילה. צילום מסך
מתוך "מועדון לילה"/צילום מסך

אתם מבינים בעצמכם: כל כך הרבה אקטים, פינות, אורחים, מערכונים, הזדמנויות וזמן מסך - וכל כך מעט בדיחות מצחיקות, בעוד פעם אחר פעם חבורת הקומיקאים הזאת - מי יותר, מי פחות - מוצאת בור חדש להיכנס אליו. אין בזה שום דבר מהנה, מעניין או מענג: אם ככה נראית הפתיחה - אולי היה עדיף שהמועדון יישאר סגור.

מועדון לילה. צילום מסך
מתוך "מועדון לילה"/צילום מסך
מועדון לילה. קשת 12, צילום מסך
מועדון לילה/צילום מסך, קשת 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully