משחקים באש ביקורת סרט

Playing with Fire Movie Review

תמונת כתבמתי לנג על "משחקים באש":
"בילוי משפחתי ראוי אבל התוצאה לא תמיד מאוזנת"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Playing with Fire
משחק ג'ון סינה, קיגן מייקל קי, ג'ון לגוויזמו, ג'ודי גריר במאי/ת אנדי פיקמן  
קומדיה
ביקורת סרט למשחקים באש מאת מתי לנג | כתב קולנוע
ציון המבקר
"אש קטנה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע47.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די40.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות11.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
עונת החגים כאן (חג ההודיה, חג המולד וכמובן חנוכה) האולפנים משחררים לאוויר העולם סרטים לכל המשפחה. כך יוצא המצב בו אולמות הקולנוע מקרינים גב אל גב את הסרטים המובילים של עונת הפרסים (האוסקר, הגלובוס ודומיהם) לצד סרטים קלילים יותר המיועדים לכלל המשפחה ובעיקר לילדים."משחקים באש", סרטו החדש של אנדי פיקמן, עוסק בכבאים שמצילים שלושה ילדים משריפה שהתפרצה בבקתה בה הם שהו. בגלל שהורי הילדים לא בנמצא, ובעקבות הסופה שמשתוללת בחוץ, הכבאים מחליטים שהילדים יישארו איתם בתחנה עד שהוריהם יבואו לאסוף אותם. בתחילה, הילדים הלא ממושמעים יוצרים שלל סיטואציות קומיות, והכבאים נהפכים בעל כורחם לבייביסיטרים כושלים, אבל עם הזמן הכבאים יוצרים קשר מיוחד עם הילדים. קשר זה מוביל את הדמויות המרכזיות להתעמת עם שדים מהעבר, ולבסוף להבחין בדברים החשובים באמת בחייהם.
על-אף שרוב הסרט מוקדש לקטעי סלפסטיק, לא מדובר כאן בעוד קומדיה שטוחה. הדמויות בסרט עגולות, וככל שהסרט מתקדם אנו לומדים עוד על עולמם הפנימי. יוצרי הסרט מתעמתים כאן עם סוגיות כבדות ביניהן: שכול, קשיים בזוגיות, שאפתנות יתר ועוד. לפי התגובות באולם במהלך ההקרנה יש אפילו כאלו שעתידים להתרגש מהסרט. כלומר הסרט באמת נגע באנשים ויצר חוויה רגשית אותנטית. לדעתי, זה הישג לא קטן.עוד נכס שעומד לטובת הסרט הוא הקאסט המוצלח שלוהק. ג'ון סנה נותן הופעה מצוינת כמפקד התחנה הקשוח, וגם הילדים חביבים מאוד, אבל מי שחד משמעית גונבים את ההצגה הם ג'ון לגוויזאמו וקיגן מייקל קי, שמשחקים שניים מצוות הכבאים, ומלוהקים כאן על תקן דמויות המשנה האקסצנטריות, שאין להן תפקיד עלילתי של ממש למעט להנחית בדיחות בהצלחה. לשני השחקנים הללו יש רקע קולנועי עשיר וכשרון קומי בלתי נדלה, מה שנותן להם יתרון משמעותי על שאר הקאסט ומאפשר להם לספק הופעות מוצלחות במיוחד.
על פניו יש פה פורמולה מנצחת: מצד אחד קאסט קומי מעולה, מצד שני תסריט שמשלב בתוכו אלמנטים דרמטיים ודמויות עגולות. מתוך ניסיון לספק גם הומור וגם דרמה, יוצא שהסרט מופסד משני הצדדים, ולא מצליח להיות קומדיה מוצלחת, וגם לא דרמה מוצלחת. הבדיחות בסרט לא ממש מתרוממות, וחלקן הגדול אף ילדותי ומעורר מבוכה.גם בזירה הדרמטית, לא הכל עובד. הרבה רגעים דרמטיים הם בנאליים וצופה מיומן יוכל לחזות אותם מראש. השילוב בין סצנה קומית פרועה שמיד אחריה מגיע וידוי שובר לב, לא ממש עובד. "משחקים באש" לא מצליח למצוא את האיזון הנכון בין קומדיה ודרמה, אך אם חשקה נפשכם בקומדיה משפחתית קלילה המקפלת בתוכה דרמה קיטשית צפויה המוצר ההוליוודי החביב הזה כנראה יספק את הסחורה.
משחקים באש - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: טלגיל: 2630/01/2020 19:47:08
5/10אייקון ציון
סרט קומדיה לילדים. דיי טיפשי למבוגרים, כמעט ולא היו קטעים מצחיקים. לפחות ראיתי אותו בבית ולא נתקעתי שעה וחצי בקולנוע.
שם: רוניתגיל: 4729/01/2020 16:22:56
10/10אייקון ציון
קורעים מצחוק
שם: עינבגיל: 3708/12/2019 11:30:55
7/10אייקון ציון
תודה לאתר seret על הכרטיסים! סרט מצחיק יותר מתאים לילדים למרות שיש שם קטעים שלא הכי הולמים ילדים אבל כנראה עוברים להם מעל הראש. אני צחקתי, אחותי ממש לא נהנתה מהסרט.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט