המלאכיות של צ'ארלי ביקורת סרט

Charlies Angels 2019 Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "המלאכיות של צ'ארלי":
"ריבוט כושל לסדרה ולסרטים כיפיים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Charlies Angels 2019
משחק אלה בלינסקה, אליזבת בנקס, נעמי סקוט, קריסטן סטיוארט, פטריק סטיוארט, סם קלאפלין, דג'ימון הונסו במאי/ת אליזבת בנקס  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להמלאכיות של צ'ארלי מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"מאכזב ומשעמם"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע47.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די40.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות12.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"כשהגענו למקום השלישי במדד הרייטינג חשבתי שזה בגלל המשחק שלנו. כשהגענו למקום הראשון הבנתי שזה בגלל שאף אחת מאיתנו לא לבשה חזייה...". זהו אחד מהציטוטים המפורסמים של פארה פוסט, אחת משלוש כוכבות סדרת הטלוויזיה "המלאכיות של צ'רלי", ששודרה בשנים 1976 עד 1981. הסדרה שייכת לתת ז'אנר טלוויזיוני המכונה ג'יגל-טיוי ומכיל סדרות כמו "משמר המפרץ" , שבעיקר מבליטות את חמוקיהן של הכוכבות הנשיות המשתתפות בסדרה.יש הטוענים שהסדרה הייתה בכלל ניסיון של מפיק העל אהרון ספלינג להכניס את תעשיית הפורנו המצליחה של אותה תקופה לתוך הפורמט הטלוויזיוני ותוך כדי אף לעטוף אותה במעין העצמה נשית. כך התרוצצו פארה פוסט, קייט ג'קסון וג'קלין סמית בלבוש מינימלי ופתרו תעלומות עבור מעסיקן המסתורי צ'ארלי בעזרתו של בוזלי הנאמן.
בשנים 2000 ו-2003 נעשו שני סרטים בעקבות הסדרה בבימויו של מקג'י. בסרטים אלו נשמרו שני עקרונות מרכזיים בסדרה: מופרכות עלילתית וכיף. קמרון דיאז , דרו ברימור ולוסי לו ביקשו מהצופים להשאיר את המוח בבית ופשוט ליהנות משלוש נשים משוחררות שמצילות את העולם במעין גרסה נשית של ג'יימס בונד. היגיון - מה פתאום? תסריט - השם ירחם. אבל כיף היה, ובשפע.כעת ,שוב חוזרות המלאכיות והפעם נדמה שהעולם השתנה. תנועת Me too הודיעה אני כאן והכוח הנשי נאבק כדי להצליח בהוליווד. אליזבת בנקס הקומיקאית הלא רעה נטלה את שרביט הבימוי (היא עשתה זאת בעבר בשובר הקופות "פיץ' פרפקט 2") ובתפקיד המלאכיות לוהקו: קירסטן סטוארט המוכשרת, נעמי סקוט כוכבת "אלאדין" והדוגמנית/שחקנית הבריטית אלה בלינסקה. התוצאה? פספוס ענקי ואכזבה לאורך כל הדרך.
ראשית ,כבר בתחילת הסרט (שהפעם לראשונה לא כולל את הפתיחה הידועה מסדרת הטלוויזיה ששוחזרה בשני הסרטים הקודמים), מרחיב התסריט את היריעה ומעדכן את הצופים כי המלאכיות שייכות לארגון בינלאומי ושבוזלי הוא דרגה בארגון ולא מפעיל בודד כמו בסדרה ובסרטים הקודמים. הגדלת נפחו של הארגון והוספת דמויות כמו מדריך רוחני ומאמן כושר רק מקטינות מדמויות המלאכיות. מעבר לכך המלאכיות נדמות יותר בגיל התיכון ולא כנשים בוגרות ובשלות.הסרט אף מנסה -לראשונה בפרנצ'ייז - להיות רציני ואפל, דבר שנוגד לחלוטין את רוח הסדרה. דמויות המלאכיות פשוט לא מעניינות והן נדמות כאפורות לחלוטין, מה גם שבלינסקה וסקוט נטולות כריזמה לחלוטין ורק קירסטן סטוארט מצילה במקצת את המצב.אפילו לסרט שאמור להיות נטול הגיון ותובנה, התסריט מעליב ונדמה כג'יימס בונד לעניים. עושה הרושם שבנקס פשוט הלכה לאיבוד לחלוטין ובמקום להמשיך בקו הכיפי והמודע מאוד לעצמו של הסדרה והסרטים הקודמים ניסתה לייצר מוצר חדש שיוביל את הזיכיון למקום אחר. למעט מספר סצנות פעולה חביבות, הכישלון של הסרט מוחלט. צ'ארלי מתהפך בקברו.
המלאכיות של צ'ארלי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אוריאלגיל: 5506/02/2020 07:34:59
10/10אייקון ציון
סרט אקשן במיטבו
שם: מירבגיל: 5129/12/2019 14:11:44
8/10אייקון ציון
סרט כייפי ביותר!!הבנות מדליקות, אקשן טוב, מצחיק, מוסיקה כייפית...
שם: הר כספיגיל: 6224/12/2019 17:56:15
10/10אייקון ציון
סרט פעולה מקסים. מי שאוהב אקשן ודאי יהנה מהסרט.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט