ביקורות סרטים

סיפור נישואים

לכאורה לא אמור להיות משהו לא רגוע בסרט הזה: בסך הכול דרמת אינדי. אין שם אקשן, פיצוצים, יריות, פעלולי באנג'י ואופנוע מרשימים. אז ממה עידו כל כך התלהב?

צילום: Gage Skidmore

עבר קצת זמן מאז ראיתי את 'סיפור נישואים', סרטו החדש של קיסר האינדי האמריקאי נואה באומבך, ואני לא מצליח להירגע.

לכאורה לא אמור להיות משהו לא רגוע בזה: בסך הכול דרמת אינדי. אין שם אקשן, פיצוצים, יריות, פעלולי באנג'י ואופנוע מרשימים או קרבות לחיים ולמוות. בסך הכול הסרט עוסק בסיפורו של זוג (סקרלט ג'והנסון ואדם דרייבר) שמתגרש והליכי הגירושים שלהם כאשר הם מנסים לברר מי יהיה אחראי על הילד בן השמונה שלהם.

אבל יש מצב שזה מקום גבוה מאוד ברשימת סרטי השנה שלי. אני לא מצליח להירגע מרוב שאני התלהבתי מהסרט הזה.

את הסרט מעטר תסריט פשוט מושלם. אין ב'סיפור נישואים' שום דבר מיותר. כול ניאונס, כול דיאלוג וכול דבר שהדמויות אומרות מרגיש טבעי לחלוטין. הדיאלוגים ב'סיפור נישואים' נהירים, שנונים ומרגישים אמיתיים לחלוטין.

נואה באומבך מביים את הסרט בצורה סוחפת לחלוטין שלא תשאיר אתכם אדישים. 136 הדקות של 'סיפור נישואים' (הי! זה הרבה פחות מ'האירי'!) עברו לי כמו חצי שעה מהירה מאוד. סצנות הדרמה עצובות נורא ואף היו קטעים בהם ממש בכיתי, עם דמעות והכול. חרדתי לשלום מערכת היחסים שעומדת במרכז הסרט וקיוויתי שכולם ייצאו מזה בשלום.

סקרלט ג'והנסון ואדם דרייבר מגישים בסרט הזה את מה שהוא לא פחות מהופעות חייהם. מהניאונסים הקטנים ביותר ועד התפרצויות הזעם הגדולות ביותר הם נותנים תצוגות משחק שביזיון אם הם לא יהיו מועמדות לאוסקר (זכייה? לא יודע). גם שאר שחקני המשנה שמעטרים את 'סיפור נישואים', כמו וואלס שון (וויזני!) ולורה דרן משחקים משובח.

בשורה התחתונה, 'סיפור נישואים' הוא בלי ספק ניצחון קולנועי נוסף לנטפליקס. יצירת מופת דרמתית, עוצמתית, שנונה, כיפית וכזאת שלא תשכחו כול כך מהר. אל תעיזו להחמיץ!

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?

לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים