בחורים רעים לתמיד ביקורת סרט

Bad Boys For Life Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "בחורים רעים לתמיד":
"סמית ולורנס חוזרים אחרי 17 שנה ומספקים את הסחורה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Bad Boys For Life
משחק וויל סמית', מרטין לורנס, דריק גילברט, ונסה הדג'נס, ג'ו פנטוליאנו במאי/ת עדיל אלערבי, בילאל פלאח  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לבחורים רעים לתמיד מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"אקשן קלאסי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע69.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די26.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הבחורים הרעים חוזרים אל המסך הגדול אחרי שנעדרו ממנו 17 שנה, לנסיעה אחת נוספת. כפי שתגלו אם תחכו קצת בכתוביות, זו גם לא הנסיעה האחרונה. לשם שינוי הפעם מייקל ביי לא אחראי על הבימוי. הסרט השני במספר היה עמוס סצנות פעולה מבולגנות לפי מיטב המסורת ונמשך 147 דקות שהרגישו כמו נצח. בסרט החדש הוא רק מעורב כאחד ממפיקיו ואולי גם תזהו אותו כנושא נאום בחתונה המתקיימת בסרט. היעדרותו של ביי מכס הבמאי לטובת סרט הפעולה שהוא ביים בנטפליקס, "מחתרת השישה" פינתה את מושב הבמאי לצמד במאים בלגים לא ממש מוכרים: עדיל אלערבי ושותפו בילאל פלאח. התוצאה למרבה ההפתעה היא הסרט הטוב ביותר בסדרת הסרטים. מעולם לא נראה שיש ביקוש, או ציפייה מסוימת, לפרק נוסף בסדרת הסרטים שבמרכזה שני השוטרים ממיאמי. אחד שש אלי קרב והשני מעדיף לא לקחת סיכונים מיותרים. נכון ששני הסרטים הראשונים הצליחו לא רע, אבל עדיין הסרט השלישי לא ממש היה על הפרק, לא של סמית' ולא של לורנס. נראה שהחיפוש אחרי סרט שיחזיר את הקריירה של סמית' למקומה הוביל לסרט ההמשך השלישי. סמית' נמצא בתהליך של לנסות להחזיר לעצמו את המעמד של כוכב על. בתוך שנה אחת הוא הצליח בענק עם "אלאדין" וגם התרסק בקופות ובביקורות עם הכישלון הקולוסאלי של "איש התאומים". למזלו "בחורים רעים לתמיד" הוא סרט פעולה קלאסי עשוי היטב עם שלל רגעים קומיים ולב אנושי שפועם מאחורי המוצר הזה, שגם הצליח מעבר למצופה בקופות בסופשבוע הראשון שלו בבתי הקולנוע בארצות הברית.
סמית' חוזר לגלם את מייק לאורי, השוטר המסוקס שעל אף גילו המתקדם רק מחפש חקירות קשוחות, קרבות ירי, מכות ושלל פעולות עמוסות אדרנלין. שותפו מרקוס ברנט, בגילומו של מרטין לורנס, מוכן לצאת לפנסיה. בתו מתחתנת ועומדת ללדת. הוא רק רוצה לפרוש ולבלות את הזמן עם משפחתו. אבל הפתעה - למציאות יש תכניות אחרות לשניהם. לאורי נמצא בסכנת מוות אחרי שהוא נורה על ידי מתנקש הקשור קשר ישיר לעברו, מהשנים הראשונות שלו כאיש חוק. הסכנה שהשניים עומדים להתמודד איתה מגיעה מדרום לגבול, כאשר מי שעומדת מאחורי ניסיון החיסול היא איזבל (קייט דל קסטילו) המגלמת אשת מאפיונר רצחנית בעלת כוחות מאגיה הנמלטת מהכלא ולצידה בנה הצייתן והסקסי ארמנדו (ג'ייקוב סקיפיו). כל מי שראה טלנובלה מקסיקנית אחת בחייו ידע לפענח מה יקרה בהמשך.מהנה לראות באיזו קלות סמית' ולורנס מחליקים חזרה לתוך הדמויות המזוהות איתם. הכימיה עובדת בין שני השחקנים שלא עבדו יחד 17 שנה, והם מספקים רגעים קומיים בשפע. הפעם ישנו גם אפקט הגיל כי השניים התבגרו וזה כמובן מעורר דילמות שהשניים לא התמודדו איתן בסרטים הקודמים. בנוסף, הם חייבים לעבוד עם צוות צעיר המשתמש בשלל טכנולוגיות מתקדמות, מה שתורם לתחושת הזקנה וחוסר הרלוונטיות של השניים. התסריט מצליח לנוע במהירות בין סצנות פעולה קצביות להומור קליל והכל בזכות הבימוי שמעדיף ליצור דמויות שטחיות אך אמינות עם סיפור קוהרנטי ולא מבולגן. למען האמת גם סצנות הפעולה הרבה יותר מוצלחות ופחות ערוכות.
יש לציין לטובה את ג'ו פנטוליאנו כמפקדם המעניק כמה רגעים קומיים נאים. בסופו של דבר מדובר עדיין במוצר צריכה, סרט שמטרתו לבדר, העלילה שלו טיפשית לחלוטין, אבל בגלל הקצב המהיר שלו, הדמויות הסימפטיות ומעוררות ההזדהות וסצנות הפעולה האפקטיביות שלא מרגישות ממוחשבות - הסרט הזה מצליח לספק את הסחורה ולהיות אקשן קומי נטול יומרות אך עשוי היטב שמספק אסקפיזם במשך 113 דקות. כנראה גם אולפני סוני שהפיקו את הסרט הבינו שהתוצאה עובדת ואכן אם תמתינו קצת בסיומו, תחכה לכם הפתעה במהלך הקרדיטים.
בחורים רעים לתמיד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4909/10/2021 09:03:26
6/10אייקון ציון
ארוך ומיותר. נתחיל מזה שהיה מקום לקצר ב 30 דקות. חוץ מזה ,מראש הסיכוי לעניין הוא קטן. מעט מאוד סרטי המשך הצליחו. סיבה נוספת היא שראינו כבר הרבה סרטים על צמדי שוטרים שיוצאים למערכה נגד פושעים ומאפיות ואם אין לך קלף מנצח ביד ,אז חבל על הזמן של הצופים. התסריט לעוס. קצת מצחיק אבל לא מספיק. הדבר היחיד הטוב שאפשר לציין, זה שני השחקנים שאנחנו אוהבים כבר הרבה שנים. יש פה גם קטע נוסטלגי. רק בגלל זה הציון שאני נותן הוא 6.5 אחרת היה נמוך יותר.
שם: nadavגיל: 1505/01/2021 13:37:16
9/10אייקון ציון
סרט מדהים מותח וקורע מצחוק! המשחק של וויל סמית פשוט מדהים בכללי הסדרת סרטים הזו מדהימה
שם: Kingגיל: 2829/05/2020 02:02:15
9/10אייקון ציון
עוד סרט שכיף לצפות של הצמד המצחיק. נהניתי מאוד מהסרט, לא משעמם, פרקטי ומצחיק ביותר (כמו כל הסרטים בסדרה). ממליץ בחום, סרט שכיף לצפות עם כל המשפחה.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט