ביקורות סרטים

בחורים רעים לתמיד

במשך כמעט שני עשורים ניסו להביא לאוויר העולם את הסרט השלישי בסדרה בחורים רעים. אתם יודעים איך היא הוליווד, עקשנית. את הבמאי מייקל ביי החליפו צמד במאים בלגים, ואת וויל סמית' ומרטין לורנס לא החליף אף אחד. נו, אז איך יצא?

צילום: Gage Skidmore

מה בלוקבאסטר קיץ כיפי עושה בקולנוע באמצע ינואר? לא ברור.

ב-1995 וב-2003 במאי כלשהו בשם מייקל ביי יצר, לצד 'הפריצה לאקלטרז', את הסרטים היחידים בפילמוגרפיה שלו שאפשר לראות מבלי לרצות להוציא לעצמך את העיניים עם מזלג. אני מדבר על צמד סרטי 'בחורים רעים', בהם וויל סמית' ומרטין לורנס עשו צחוקים, שיגועים והמון המון אקשן. אני לא זוכר הרבה מהסרטים הללו אבל נראה לי שנהנתי מהם, או משהו כזה.

במשך כמעט שני עשורים ניסו להביא לאוויר העולם את הסרט השלישי בסדרה. אתם יודעים איך היא הוליווד, עקשנית. את מייקל ביי החליפו צמד במאים בלגים שאני לא זוכר איך קוראים להם אבל הם עדיפים עליו בכול קנה מידה ואת וויל סמית' ומרטין לורנס לא החליפו אף אחד. התוצאה תשובב נפש את חובבי האקשן והבידור הקליל.

מייק לאורי (סמית') ומרקוס בארנט (לורנס) הם צמד שוטרים וחברים טובים בנפשם. לאחר שלבת של מרקוס נולד תינוק הוא מעדיף לפרוש לפנסיה ולהשאיר את עסקי האלימות למייק. אחרי שמייק נורה ומתאושש (נו, סרט אקשן הוליוודי) הוא משכנע את מרקוס לצאת מהפנסיה שלו ולחקור מי ירה בו. יהיה הרבה אקשן בדרך!

לא יצא לי להכיר מישהו שחיכה בנשימה עצורה לסרט השלישי בסדרת 'בחורים רעים' אבל טוב שהסרט הזה הגיע דווקא עכשיו. גם כי קצת התחיל להימאס לי מסרטי האוסקר האיכותיים וגם כי הייתי צריך תזכורת לכמה שוויל סמית' ומרטין לורנס משחקים צמד חברים בצורה מעולה. הכימיה ביניהם ממוטטת את המסך ואפשר בהחלט להאמין שהם חברים ממש טובים. היה לי ממש כיף לראות אותם ביחד. הם מצחיקים, מהנים ופולטים המון שורות שגרמו לי לצחוק בקול רם.

חוץ מזה, הסרט הוא כאמור בלוקבאסטר קיצי שיוצא משום מה בימי החורף הגשומים. הוא מטופש מן הסתם אבל מהנה מאוד. האקשן סוחף, מלהיב ונמנע ממיליוני קאטים ועריכה מבלבלת. העלילה סבירה פלוס ומצליחה לשמור על עניין לכול אורכה והבדיחות והשורות השנונות מצליחות לפגוע במטרה ולהצחיק.

'בחורים רעים לתמיד' רחוק מלהיות הסרט הכי טוב שמוקרן כרגע בקולנוע (זה 'ג'וג'ו ראביט' ו'עיניים שלי' למי שתוהה) אבל אם בא לכם שעתיים של בידור קליל ומלא אקשן, יש לכם סרט שכדאי לכם לקנות אליו כרטיס ולהנות ממנו בגדול. נתראה ב'בחורים רעים 4'!

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים