וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שה וחרפה: ארץ נהדרת המותשת סיימה את העונה עם הלשון בחוץ

11.6.2020 / 8:23

ארץ נהדרת הרגילה אותנו בעבר שגם אם היא מגלה סימני עייפות, ברגע האמת היא לא מאכזבת. הפעם, עם חיקויים שחוקים ובדיחות צפויות, ולמען האמת גם בלי מערכון יעיל או מפתיע אחד, הקומדיה המותשת הרכינה ראש בפני חתונמי - והרימה דגל לבן

ארץ נהדרת, קשת 12

אין דרך לנסח זאת באופן מכובד יותר: זו הייתה תבוסה מהדהדת של מה שהייתה פעם התכנית הכי מצחיקה בטלוויזיה. אקורד הסיום של העונה הנוכחית של "ארץ נהדרת" שבעת הקרבות - המותשת אחרי שכוכביה נקראו לדגל פעם אחר פעם בכל מערכת בחירות בשנה וחצי המטורפת הזאת - הגיע כאנטי-קליימקס מוחלט.

ארץ נהדרת (קשת 12) הרגילה אותנו עם השנים שגם אם היא מגלה סימני עייפות, היא כבר תדאג להזכיר לנו בפינאלה שברגע האמת היא לא מאכזבת. הפעם, בלי זיקוקים ופירוטכניקה, ולמען האמת גם בלי מערכון יעיל או מפתיע אחד, נשף הסיום הזה לא היה שמח בהרבה מהכינוסים המצומצמים שהותר לתלמידי התיכון לקיים השנה לאור מגבלות הקורונה. זה היה מפגן אנמיות מתחילתו ועד סופו, ובמבחן הכי חשוב הוא נכשל: זה פשוט לא היה מצחיק, כמעט בכלל.

ארץ נהדרת. קשת 12, צילום מסך
מפגן אנמיות. ארץ נהדרת/צילום מסך, קשת 12

זה התחיל ב"נשף הפיוס" המשעמם, מפגש בין נציגי כחול לבן והליכוד. שוב הטייק הקבוע על גנץ ונתניהו בלי שמץ של טוויסט, עוד פעם החיקוי הבלתי נסבל של מירי רגב - חיקויים שחוקים ובדיחות צפויות. מערכון פסבדו-חריף על הסיפוח ("אפרט-היי") התקשה להצחיק או להכאיב, וסופו שיצא פרווה מכאן ומכאן: לא משעשע, לא משכנע.

החגיגה המשיכה עם מחזור בדיחות חתונמי - שארץ נהדרת הוותיקה הרכינה בפניה את ראשה, כאילו היא התכנית החשובה יותר שמסיימת עונה השבוע. אמנם, החיקויים של אריק ודובי היו מהרגעים הבודדים שהעלו חיוך במשך כל תכנית הסיום, אך כל היתר היה חלש, מטופש, צפוי ובעיקר סתמי.

ככלל, העיסוק האינטנסיבי של ארץ נהדרת בתכניות של קשת ובטאלנטים שלה, מאמנון אברמוביץ' דרך גיא פינס ועד נציגת "המתחזות" שמצאה את דרכה לתכנית האחרונה - כאילו למישהו אכפת - לא מחמיא לה. כשרואים חתונה ממבט ראשון ואז חיקוי של חתונה ממבט ראשון ובסוף ראיון זום עם כוכבי חתונה ממבט ראשון על החיקוי ב"חי בלילה" - כבר קשה להבדיל בין התוכן לבין הפרומו.

עוד בוואלה!

לא ברור מה לורין רוצה מחיינו, אבל אי אפשר להסיר ממנה את העיניים

לכתבה המלאה
ארץ נהדרת. קשת 12, צילום מסך
נקודת אור. אריק ודובי בארץ נהדרת/צילום מסך, קשת 12

הפרק הסתיים בשני מחזורים מפוהקים של פורמטים מצליחים - ציפי רפאלי שנכנסת לכלא ועוד טייק על "הכבש השישה עשר", שהיה כל כך מרענן כשצץ וכל כך חסר ברק אמש. הכל מצביע על כיוון אחד: הצוות הזה חייב ריענון. הוא רץ כל כך הרבה זמן על אדים עד שסיים בלי טיפת כוח, בקול ענות חלושה. נומי ארץ, נומה לץ - סוף סוף בא הקץ.

ואולי זה עניין של תשישות קולקטיבית: אחרי שנה ומשהו של התמודדות עם מערכת בחירות בלתי נגמרת ולבסוף קורונה, הציבור עייף ואין לו כוח להמשיך ולהתמודד עם המציאות המטופשת, ומעדיף לטמון את ראשו בחתונמי וציפי רפאלי. הקומיקאים אינם שונים בהכרח, אבל כשהקומדיה המובילה בישראל מרימה דגל לבן - זה הזמן להתחיל לדאוג.

  • עוד באותו נושא:
  • ארץ נהדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully