משמר האלמוות ביקורת סרט

The Old Guard Movie Review

תמונת כתבמתן יניב על "משמר האלמוות":
"סרט אקשן ראוי ללא עומק או שנינות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Old Guard
משחק שרליז תרון, קיקי לייני, מתיאס שונארטס, מרוואן קנזארי במאי/ת ג'ינה פרינס בית'ווד  
מתח/פעולה
ביקורת סרט למשמר האלמוות מאת מתן יניב | כתב אתר סרט
ציון המבקר
"בלוקבאסטר מהנה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע12.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די81.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קבלו הפתעה, רומן גרפי מסובך ופילוסופי עם עלילה מקורית מקבל 100 מיליון דולר תקציב ודירוג צפייה למבוגרים של R. עוד הפתעה, בראשו של סרט אקשן מדמם המבוסס על רומן גרפי פילוסופי מורכב עומדת ג'ינה פרינס בית'ווד שביימה ברגישות רבה את האדפטציה לספר "החיים הסודיים של הדבורים". במרכז העלילה ניצבת השחקנית הקשוחה ביותר בהוליווד, שרליז ת׳רון ועל התסריט אחראי כותב הרומן המקורי- גרג רוקה. בקיצור, הסרט המושלם לבתי הקולנוע, רק שלצערנו אין לנו עדיין קולנוע. "משמר האלמוות" עוקב אחרי גזע של לוחמים שלא מסוגלים למות. אנדי (ת׳רון) מנהיגה קבוצה של אותם הלוחמים כשכירי חרב במטרה להשיג את מה שכולם באמת רוצים - כסף. אבל כשהבוס החדש שלהם (צ'יווטל אגיופור) מגלה לעולם את סוד קיומם של בני אלמוות, נדמה שכולם רוצים לדעת כיצד ניתן לחיות לנצח. אנדי נתקפת פניקה שמה תצטרך לחיות כעכבר מעבדה ומגייסת לשירותיה חיילת (קיקי ליין), גם היא בת אלמוות, במטרה לשרוד את האיום החדש.
בשורה התחתונה, "משמר האלמוות" הוא בדיוק מה שהיינו צריכים בשנה שעדיין לא היה בה סרט ׳מארוול׳ או בלוקבאסטר ראוי, אך גם לא דבר מעבר לכך. על הנייר, יש בסרט הזה כל מה שצריך. אקשן אמיתי (לאו דווקא גרין סקרין), סיפור מקורי ומעניין, בימוי נהדר, קאסט מרשים, כמה סצנות קיטשיות על הצבא האמריקאי. מה אין בו? שום ניסיון ליצוק את המקוריות של הרומן ושום סאב-טקסט רגשי.אם חשבתם שלפחות תקבלו את השנינות של מארוול או עומק מסוים, תיאלצו לשכוח מכך. נדמה שרוקה, שניסה במשך 3 שנים להוציא את הסרט לאור, נתקל בהר של התנגדות מצדם של אולפני 'סקיידאנס' עד שהתבקש ליצור סרט התואם את חוק 3 המערכות, ותו לא. התוצאה הייתה יכולה להיות משעשעת על המסך הגדול בזכות הפעלולים המדהימים של ת׳רון (שהוכיחה את יכולותיה ככוכבת אקשן בסרטים "פצצה אטומית" ו"מקס הזועם: כביש הזעם"), אבל על המסך הקטן זה פחות עובד.
בקטגוריית המשחק, אין לת׳רון כלל תחרות או ניסיון להתחרות, הסרט כולל את כמה מההופעות האדישות ביותר שראיתי מאז "ספקטר". אם הדמויות המשנה אמורות להיות מלאות רבדים בתור אנשים שחיו אלפי שנים, צוות השחקנים מדקלם את הדיאלוגים בחוסר אכפתיות ונדמה כי הוא נמצא כאן מאותו מניע של שכירי החרב - רק בשביל הכסף.
משמר האלמוות - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: איציק גורגיל: 4723/07/2020 16:46:25
8/10אייקון ציון
בשונה ממרוול או די.סי שם גיבורי העל עסוקים בלהציל את העולם פה גיבורי העל עסוקים בעיקר בלהציל את עצמם מהעולם, גם כמות האקשן והאפקטים פחותה יותר. אבל עדיין הסרט מעניין וקטעי הפעולה טובים ובהחלט שווה צפיה.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט