איש מזל התאומים: אקשן שגם מצליח לרגש. צילום: באדיבות פורום פילם

איש מזל התאומים: אקשן שגם מצליח לרגש

הסרט "איש מזל התאומים" בכיכובו של וויל סמית' (אלאדין, היצ') ייצא אמש (ה') למסכי הקולנוע שלנו. הוא הביא ערבוב של סגנונות אבל הגדול מכולם היה האקשן, האם הוא הצליח במשימה והפיק תוצאות טובות על המסך? ביקורת

חזרנו מחופש ראש השנה, החלפנו את הרימונים בפופקורן ויצאנו לסרט "איש מזל התאומים". האקשן סחף אותנו והיינו מרותקים למסך, אבל זה לא הכל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

העלילה של הסרט מספרת את סיפורו של הנרי בורגן (מגולם על ידי וויל סמית') מתנקש שמתכנן לצאת לפנסיה. אבל לפני שהוא מצליח לפרוש כמו שצריך, הוא מגלה כמה דברים שהוא לא צריך לדעת מהם. ברגע שהוא יודע יותר מידי, שולחים אחריו את כוח החיסול האולטימטיבי. אבל מה אפקטיבי וטוב יותר מהמתנקש הכי טוב בעולם? גרסה צעירה יותר שלו, שגם מגולמת על ידי וויל סמית'. הסרט מלא באקשן איכותי, אפקטים ויזואלים מרהיבים ועלילה סוחפת ומרגשת.

 

קודם כל, נתחיל ונדבר על השילוב המוצלח שנוצר בסרט – העלילה המסתורית, סצטנות האקשן המרתקות, ואיך אפשר לשכוח את וויל סמית'. שחקן שתמיד אפשר לסמוך עליו שיוסיף עניין לסרט וישדרג אותו בכמה רמות – כמו שעשה גם בסרט הזה עם משחק דרמטי מצוין והראה לנו שהוא יכול לשחק מגוון רחב של דמויות. שלא נדבר על זה שבקלות הוא יכול להיראות בן 51 ו-23 על אותו המסך!

© צילום: באדיבות פורום פילם

נמשיך לעלילה, שעל פניו נראית קצת לא מקורית ואפילו אפשר לומר קיטשית. אבל כשמתחילים ונכנסים לתוך הסרט מגלים שזה לא המקרה. אומנם בהתחלה העלילה הייתה מעט איטית, אבל זה רק בשביל שנוכל לקלוט את כל הפרטים לפני שצוללים לאקשן. היה אפשר לראות נסיון לנגן על מגון רגשות בסרט – והוא שיחק על גבול האקשן המהיר והמותח, אבל אז גם גלש לגבול הדרמה המרגשת שדורשת ממחטות. בנוסף, היה כיף לראות את האפקטים שבסרט, היו גם הרבה דברים שלא צפינו מראש בעלילה שהפתיעו אותנו וגרמו לנו ליהנות מאוד מהסרט.

© צילום: באדיבות פורום פילם

לסיכום, השילוב בין העלילה והז'אנרים השונים עליה היא משחקת, המשחק הטוב (לא רק של וויל סמית', גם של השחקנים מרי אליזבת' ווינסטד, בנדיקט וונג, קלייב אוון ונוספים) והמתח שנבנה בהדרגה בסיפור – גרמו לנו להתרגש וסיפקו לנו את מה שבאנו לראות (אפילו מעבר). הסרט "איש מזל התאומים" מומלץ בחום.

תגובות