תחליקי ביקורת סרט

Whip it! Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "תחליקי":
"קטן וחמוד"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Whip it!
משחק אלן פייג, מרשיה גיי ארדן, דרו ברימור, ג'ולייט לואיס, איב, זואי בל, קריסטן וויג, ג'ימי פאלון, דניאל שטרן במאי/ת דרו ברימור  
קומדיה
ביקורת סרט לתחליקי מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קטן וחמוד"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע65.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די22.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות11.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כוכבת הקולנוע השחקנית/מפיקה דרו ברימור החליטה להגשים חלום ולביים סרט. היא בחרה לעצמה פרויקט בשם "Whip it", סרט בנות קטן ונחמד שמתעסק בסצנה האלטרנטיבית של בחורות על רולר בליידס הנלחמות זו בזו. התוצאה היא סרט התבגרות חמוד ביותר, של במאית צעירה ונטולת ייחוד עם צוות שחקניות מקסימות. בקיצור, זה סרט נעורים או בנות שלא ייחקק בדפי ההיסטוריה של הקולנוע אבל הוא יעביר לכם את הזמן בכיף.היתרון הגדול של הסרט הוא צוות השחקניות המדליק שלו: אלן פייג המקסימה מ"ג'ונו" מככבת כאן כצעירה אאוטסיידרית שמחפשת את עצמה ומנסה לייצר לעצמה זהות נפרדת מזו של אמה הדומיננטית מרשה ג'יי הרדן הנהדרת. יש גם את קריסטין וויג המקסימה מ"סאטרדי נייט לייב", זואי בל הפעלולנית החסונה מ"חסין מוות", שנותנת הופעה מעולה והלוואי שתהפך לכוכבת קולנוע בסרטי פעולה. לתוך הקלחת תוסיפו את איב הראפרית בשיק לסבי וגם את דרו ברימור כליצנית החצר בתפקיד משנה.
גונבת לכולן את ההצגה האויבת של הקבוצה ומנהיגת הקבוצה המתחרה ג'ולייט לואיס המעולה, פעם כוכבת קולנוע "פסגת הפחד", "רוצחים מלידה", "קליפורניה" היום בעיקר סולנית של להקת הרוק האלטרנטיבית "Juliette and the Licks"ואחת שמפסידה תפקידים באופן סדרתי לאן האת'ווי. מי היה מאמין שהיא עברה אודישן ל "שטן לובשת פראדה" והציעו לה את התפקיד הראשי ב"יומני הנסיכה" שאותו היא דחתה.העלילה עוקבת אחרי תיכוניסטית בעיירה דרומית קטנה שאמא שלה אובססיבית לתחרויות יופי המוכרות כול כך משפע סרטים אמריקאים קיטשיים מוצלחים יותר או פחות, כמו "מיס סאנשיין הקטנה", "איזו מין שוטרת", "ביוטיפול" ודומיהם. הבת דווקא נמשכת לעולם האלטרנטיבי של תחרות ספורטיבית אלימה שבה קבוצות של נשים רוכבות על סקטים ומכסחות אחת לשנייה את הצורה. ספורט שחביב בעיקר על לסביות בארה"ב הופך בסרט זה לתחרות כמעט סטרייטית לחלוטין.
כמובן שהנערה הצעירה לא סיימה תיכון ואין לה צל של מושג מה היא רוצה לעשות בעתיד הקרוב. במהלך הסרט היא לומדת כמה דברים על אמא שלה, על נשיות ואהבה. היא מתאהבת, איך לא, במוסיקאי רזה וגבוה שחולם בגדול והיא כמובן לומדת שמוסיקאים מלנכוליים עם טעם מוסיקלי אנין מסוגו מסוגלים להיות שקרנים לא פחות מרוקרים צבעוניים ורעשניים. אגב, מגלם אותו מוסיקאי אמיתי בשם לונדון פיג שיצירותיו המוסיקליות כבר הספיקו לככב בשלל סדרות כמו "האנטומיה של גרי" ו"הלוחשת לרוחות".הצרה היחידה של "תחליקי" היא שהבמאית הטריה הסתפקה ביצירת מוצר בידורי ראוי לחלוטין אך שבלוני לעיתים. היא שכחה שבמאי קולנוע טוב הוא יוצר שיש לו שפה אישית משלו שמתבטא בסרט. בקיצור, "ג'ונו" זה לא. אבל הסרט מספיק כייפי ומהנה כדי שנוכל להתעלם מחוסר היומרנות שלו ופשוט ליהנות מסרט מקסים, שיעביר לכם בכיף 111 דקות בלי שתרגישו אותן.
תחליקי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: לילך ווייסגיל: 1217/12/2009 19:52:44
7/10אייקון ציון
נשמע נחמד. לא יותר מזה. אלן פייג' מדהימה בכל מקרה- משוב בן 17. בכל זאת אחכה ל-DVD.
שם: תם רםגיל: 2007/12/2009 20:40:02
8/10אייקון ציון
סרט חמוד ומצחיק, רעיון מגניב, קצת לבנות, אבל עדיין 8.
שם: איציק אגיל: 2028/11/2009 17:16:43
8/10אייקון ציון
סרט מצוין אומנם קצת קיטשי אבל יש בו משהו שיגרום לכם לחייך כל היום...משחק מצוין של אלן פייג' ובימוי לתפארת של דרו ברימור..שוב פעם היא מוכיחה לנו שהיא לא רק שחקנית מצוינת. סרט מעולה מומלץ בחום לא תתאכזבו !!
קישורים
חץ תחליקי (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט