"סקס/לייף", נטפליקס
מי שקרא את המילה "סקס" בכותרת ולא עצר מיד על האייטם, שיקום. שבו, שבו, שקרנים. הרי היא מהלכת עלינו קסם. זו ורק זו הסיבה שנטפליקס העלו את הלא פחות מהאשפה הטלוויזיונית הזו לתפריט שלהם.

אפשר להניח שמי שקרואים "יוצרי" הסדרה הזו היו מסתפקים בלהניח על המסך קטעי וידיאו של ישבנים ושדיים בלבד, ורק מכיוון שפורנו נקי ככל הנראה יפגע כלכלית ברשת הסטרימינג, נאלצו לדחוף בין שד לפלח ישבן איזו עלילה, שעל כתיבתה הפקידו איזה תלמיד חרמן.

איזו עליבות. איזו בוטות. אפס תחכום. כל מסקנה שעל הצופה להסיק במהלך העלילה נדחפת לו לפנים עם פטיש חמישה קילו. דעיכת התאווה לסקס עם אשתו? מבטו של הבעל נמשך אל משחק הפוטבול על המסך באמצע הסקס.

פעם הרעיה הייתה חתולת מין שובבה: פלאשבקים ממועדון לילה. החברה השובבה מושכת את האישה לאיזו שובבות מפעם. איך מושכת? מדברת על הסקס. של אתמול בלילה. של לפני שנים בלילה. לחיי העידון, לחיי התחכום, לחיי הסקס פה, סקס שם.

מי מכם, קוראים יקרים, לא יעצור עכשיו על הסדרה ולו לכמה דקות כדי לטעום מכל גן העדן הזה. ולא שסקס חס ושלום רע על המסך. אלא שאם בפורנו חשקה נפשכם, קחו סרט פורנו.

גם בעליבות הזו הקרויה "סקס/לייף" לא תקבלו יותר מדי בשר חשוף. ואם בסרט של ממש חשקה נפשכם, על אחת כמה וכמה לא תמצאו כאן כזה. ורק אם, מסיבותיכם שלכם, חשקה נפשכם באשפה, תמצאו אותה כאן בשפע.

לראות או לוותר: לא לראות מאוד.