אחרי שמונה שנים מאז שהחלה הטלנובלה הישראלית של אסי עזר, העונה השלישית של "להיות איתה" עלתה לשידור וריתקה לא מעט צופים ברחבי הארץ, שהתעניינו לגלות איך תראה גרסת 2021. העלילה הייתה כתובה בהדרגה מעניינת, ההתחלה מפתיעה והשחקנים נכנסו לדמות כאילו עופר חיון שיחק אתמול את אסף או שוונסה מעולם לא עזבה את הילה סעדה. אמנם כולנו כבר יכולים לשער מה עתיד להתרחש בהמשך הסדרה, שהצטיינה בעונות הקודמות בקלישאתיות די צפויה, אך אולי זה דווקא מה שמשאיר אותי סקרנית להמשך - אתם יודעים, לראות אם צדקתי. 

אז הסצנה הראשונה בסדרה מתחילה מוזר, ומקבלת תפנית מוזרה אפילו יותר כאשר רותם מתעוררת משנתה כשהיא עם רגל תותבת אל תוך עולם של מלחמת חייזרים. בדיוק כשתנסו לפענח מה ראיתם, הסצנה נקטעת ואפשר להבין שנועה הולנדר חזרה לכבוש את הוליווד. כדי לא למתוח מדי את הצופים, די מהר קל להבין את הסיפור: התאונה הביאה לפרידה - עמוס נשאר בארץ ומצא לו כלה חדשה - מיס הולנדר חזרה לארה"ב, ורק ונסה ואסף מאוהבים ומאושרים. אז אפילו שלא הופתעתי, עדיין היו כמה דברים בפרק שגרמו לי להיזכר מה מייחד את "להיות איתה" משאר הטלנובלות.

אז נתחיל בדבר הכי טוב בסדרה - כן, אני מדברת על רותם סלע. הדמות של נועה הולנדר כל כך חיננית, נעימה ומושלמת, עד כדי כך שהשלמות מעוררת אמפתיה ואפילו מידה של רחמים. השחקנית העשירה שיש לה הכל נראית כל כך עצובה בלי אהוב ליבה, מה שגורם לנועה הולנדר לא רק להיות דמות ראשית מעניינת, אלא אפילו קצת נסיכת דיסני. חוץ ממנה, גם המשפחה של עמוס היא חלק בלתי נפרד מהסיבה שבגללה הרבה בתים בישראל מצליחים להתחבר לסדרה. החום, האהבה והפשטות עושים את שלהם. ומה עוד יש להוסיף? אביב אלוש זה אביב אלוש. 

התאונה ששינתה את הכל. צילום מסך: ערוץ 2 (צילום: צילום מסך)
התאונה ששינתה את הכל. צילום מסך: ערוץ 2 (צילום: צילום מסך)

הדבר היחיד שלא כל כך הצלחתי להבין היא הדמות של קורל סימנוביץ', אבל אולי בשביל זה אצטרך להתאזר בסבלנות. חוץ מזה, חשוב לזרוק שאפו קטן לאסי עזר, כי הסדרה באמת כתובה בכיף, בשנינות ובהומור לא מתנשא. שאלה אחת עדיין מטרידה אותי. אם יש רק ארבעה פרקים בעונה, והפרק הראשון סיפק רקע מעניין אך בלי הרבה התפתחות, כמה עוד יכול כבר לקרות? 

כולי ציפייה לגלות איך נועה שבורת הלב תצליח להחזיר את אהובה לזרועותיה, מה קרה אחרי התאונה, והכי חשוב, איך יראה הילד של אסף וונסה. מודה, הסדרה הזאת מוציאה ממני את המתבגרת הקיטשית שבי, אבל אולי זה גם מה שגורם לי להישאב לעלילה ולהמשיך להיות חלק מגל הרייטינג של קשת. אז בשבוע הבא אותו המקום, אותה השעה. אלא אם כן פתאום ישבצו הזמר במסכה או שיזיזו את הגמר של MKR.