נועה הולנדר (רותם סלע), שחקנית מפורסמת ועשירה, גרה לבד בווילה מוגזמת, פרודה מכוכב קולנוע אמריקני וחברת נפש של הסוכן הנאמן צביקה גרנות (מארק איווניר). עמוס דהרי (אביב אלוש), אופה מבת ים, גר עם ההורים, שני אחיו, והחברה המטורפת שלו ונסה מיימון (הילה סעדה). בעונה הראשונה של הדרמה הקומית 'להיות איתה' שיצר וכתב אסי עזר, מכירים הולנדר ודהרי על שלל ההבדלים ביניהם, מתאהבים, ומוכיחים לעולם שזה אפשרי. אפשרי אולי כן, אבל לא בטוח שלצפייה. 

העלילה מתחילה על התפר בין פאתי בת ים לאחוזה בשרון. ההבדלים במסגור לא יכולים להיות ברורים יותר. איגרא רמא ובירא עמיקתא נפגשים. כמישהי שגדלה בבת ים הפריע לי שגם ב-2013, השנה בה ראתה הסדרה אור לראשונה, הקשר בין עדה, מקום מגורים ומצב סוציואקונומי כל כך ברור. כאילו אנחנו בהודו, וקאסטות לעולם לא יתערבבו. עם המזרחים מגיעים כמובן האוכל הטעים והמשפחתיות, ואילו עם הכסף - מבליחה התנשאות מצד קרוביה של נועה, שתהו למה לה לבחור את איש הבצקים יפה הבלורית.

למרות מאמציה של ונסה, האקסית מהגיהנום, למנוע את השידוך, נועה ועמוס מתאהבים עד מעל הראש, ועמליה אמו זוכה בכלת חלומותיה. 

בפרק האחרון של העונה הראשונה, מציעה נועה לעמוס נישואים בגרנדיוזיות, והוא כמצופה אומר כן. בעונה השנייה לעומת זאת (2017), כשזוג האוהבים מתגורר יחד בבית הפאר של נועה הכל מסתבך, וה־300 מ"ר מתחילים לסגור עליהם. אביה גדעון איל הנדל"ן (צחי גראד) והעוזרת האישית שלו עדן (דר זוזובסקי) פורצים לחיי השניים ללא התראה ומנסים לערבב את הקלחת. ובכן, הם מצליחים. אומר בקצרה שפרק הסיום של העונה השנייה בו מתחתן הפאוור קאפל שניפץ את המיתוס, תם כשהם נדרסים על ידי עדן, קיצוני ככל שזה נשמע. אהבה כואבת וזה. נו טוב. אחרי הסוף הנורא זעמו המעריצים שנאלצו לחכות ארבע שנים עד פרק הפתיחה של העונה השלישית, כדי להבין מה קרה. 

הגענו לימינו אנו. ציר הזמן של העונה מתחיל שלוש שנים אחרי התאונה ביום הכלולות. אחסוך מכם את הספוילרים, אבל אחרי הסצנה הראשונה והמטרידה, שמתבררת כחלק מסרט בו מככבת הולנדר בארה"ב, נשמעת שיחת טלפון בסט. ומי זה אם לא אהובה הנשכח עמוס, שמודיע שהוא מצא את בחירת לבו אביגיל (יעל אלקנה) והחליט להינשא לה.

מה יקרה כשהיא תוזמן לחתונתו בישראל ותחליט להגיע, על אף הרגשות המעורבים והמעורבבים? את הדרמה הזאת תוכלו לראות, אם תרצו, גם בשלושת הפרקים הבאים של הסדרה שיחתמו אותה באופן סופי. 

מלבד הופעת אורח חביבה למדי של הדוגמנית קורל סימנוביץ' במהלך הפרק, הכל היה צפוי מדי, מוגזם מדי, אמריקאי מדי. עשור אחורה זה היה עובד, אבל הטלוויזיה של היום היא כבר לא מה שהייתה פעם. סלע ואלוש, חשוב לציין, אהובים עליי מאוד וכך גם על רבים אחרים, אבל משהו ב'להיות איתה' הקשה עליי להיות איתם. למרות שרציתי.