הטוב עוד לפנינו ביקורת סרט

The Best Is Yet to Come Movie Review

תמונת כתבקרן כהן (קייסי) על "הטוב עוד לפנינו":
"דרמה אינטליגנטית שפורטת על קשת הרגשות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Best Is Yet to Come
משחק פבריס לוקיני, פטריק ברואל, זינב טריקי במאי/ת מתייה דלפורט, אלכסנדר דה לה פטלייר  
דרמה
ביקורת סרט להטוב עוד לפנינו מאת קרן כהן (קייסי) | כתבת
ציון המבקר
"אנושי ומרגש"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע80.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די15.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כולנו הגינו לפחות פעם אחת בחיים בשאלת "מיהו חבר טוב?" והאם יש לנו חבר שכזה. חבר טוב הטוא כזה שיישאר לצידך גם כשהזמנים קשים. הוא תמיד יהיה שם כדי לתת לך כתף. חבר טוב לא ייתן לך לעשות דברים מטופשים לבד, אלא יצטרף להרפתקה. הוא יחלוק איתך חוויות וישמור לך על הגב. חברות טובה לא נמדדת לפי כמות הזמן שאתם מכירים, אלא מעצם העובדה שלא עזבתם זה את זה מאז.הסרט "הטוב עוד לפנינו" הוא סרט על חברות שכזו. סזאר וארתור הם חברי ילדות שהכירו זה את זה בפנימייה בה שהו. שני הפכים שמצאו את הדרך אחד לשני ומאז מסלולי החיים הרחיקו וקירבו אותם זה מזה . סזאר (פטריק ברואל), ילד מגודל עם תסביך אב וקושי להתחייב לדברים שחי את החיים עד הקצה, הוא הולל לא קטן. ארתור (פבריס לוקיני), עוסק במחקר ומרצה באוניברסיטה, גבר גרוש, אב לבת טיפש עשרה ומאוהב בגרושתו ורוצה לחזור לזרועותיה. כל צעדיו של סזאר נבחרים בספונטניות וכל צעדיו של ארתור שקולים ומדודים. למרות השוני הגדול הם תמיד הצליחו לשמר את הקשר ביניהם.
הסיפור מתחיל בדיאגנוזה שניתנת לארתור שמודיעה שלסזאר לא נותר זמן רב לחיות. ארתור מתקשה לספר זאת לסזאר ונותן לו לחשוב שהוא זה שחולה ומשם מתגלגלת העלילה, כשכל אחד מהם תומך באחר בחושבו שהאחר עומד למות. יחד הם מחליטים לעזוב את הכל ולצאת למסע של הגשמת משאלות אחרונות, כשסזאר מפלפל את הדרך בדרכו הנהנתנית וארתור מתמסר לחברו בימיו האחרונים ומנסה כל פעם לספר לו שבעצם הוא זה שחולה. ככל שהדרך מתמשכת הוא מתקשה לגלות לסזאר ששיקר. בינתיים סזאר שדואג לחברו מצליח ליצוק קצת חיים בחייו ה"משעממים" של ארתור.הסרט נוגע בנושא כואב, אך הצופה זוכה לבכות תוך כדי צחוק ולהיפך לכל אורכו. החברות האמיצה בין השניים משוחקת היטב על ידי שני שחקנים מצוינים שהטיימינג ביניהם פשוט מעולה, כך שהכל מרגיש כל כך טבעי ושלם. זהו סרטם השני של הצמד מתייה דלפורט ואלכסנדר דה לה פטלייר. סרט הביכורים שלהם שיצא לפני כעשור, "שם פרטי" (קומדיה חכמה שעסקה בנורמות חברתיות), זכה להצלחה רבה. כעת הם ממשיכים את העיסוק בשאלות היסוד מהי חברות ומה נותן טעם לחיים. הם עושים זאת בתבונה, ברגישות וכבראשונה – בהומור חכם.
התסריט מושך לכיוונים לא צפויים ופורט לצופה על מנעד רגשות נרחב. לפעמים כל שצריך כדי לעשות סרט טוב זה לא תקציבים ואפקטים אלא תסריט אינטליגנטי, אנושי, מהול בהומור, לא מתנשא וצמד שחקנים מופלא. "הטוב עוד לפנינו" הוא אחד הסרטים הטובים שראיתי בשנה האחרונה.
הטוב עוד לפנינו - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עומרגיל: 4009/10/2022 22:33:26
9/10אייקון ציון
דרמה קומית מרגשת, על חברות אמת שנמשכת גם ברגעים לא צפויים.
שם: dtגיל: 6019/04/2022 14:29:57
9/10אייקון ציון
סרט סוחף לחוויה אנושית מרגשת בקשר בין שני חברים שונים. השחקנים נהדרים ולמרות הכל ישנם קטעים מצחיקים. אהבתי את הסוף שמוכיח שלפעמים חבר טוב יודע יודע לכוון גם במצבים בלתי אפשריים
שם: מאיר דקלגיל: 7016/04/2022 22:20:44
9/10אייקון ציון
סרט מעולה עם שחקנים נהדרים. מערכות היחסים שנפרשות בסרט מתוארות בצורה אמינה ומעמיקה ומתובלות בהומור שנון. סיום הסרט גרם לי ממש להתרגש. שאפו!!!
קישורים
חץ הטוב עוד לפנינו (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט