מתחתנת ביקורת סרט

Marrying Myself Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "מתחתנת ":
"גם שלל הכוכבים לא מצליחים להציל את הסרט"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Marrying Myself
משחק הילה סעדה, דין מירשניקוב, ליז רביאן, הילה ערן, ענת וקסמן, חיים זנאתי, גיא אריאלי, לאה שנירר, מייקל לואיס במאי/ת ערן ב.י  
ישראלי
ביקורת סרט למתחתנת מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"פשוט מיותר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע54.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די30.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות15.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קומדיות חתונה הן בדרך כלל מתכון בטוח לשוברי קופות. הסרטים "החתונה של החבר שלי", "27 שמלות" ו"מלחמת הכלות" הם רק חלק קטן משוברי הקופות ההוליוודיים בז'אנר זה. רק החודש עלו לאקרנים שני סרטי חתונה חדשים: "אהבה, חתונות ואסונות אחרים" בכיכובם של דיאן קיטון וג'רמי איירונס ו"חתונה בהפתעה" בכיכובם של ג'ניפר לופז ואוון ווילסון. בסוף השבוע הצטרף לשני הסרטים סרט חתונה כחול-לבן, "מתחתנת", בכיכובם של דין מירושניקוב והילה סעדה. הסרט עמוס בכוכבים, בשחקנים נאים ובלוקיישנים אטרקטיביים, אך עדין אינו משתווה לקומדיות ההוליוודיות. ולמרות הציפיה, האכזבה רבה מאוד."מתחתנת" מביא לנו את סיפורה של גבי (הילה סעדה) שתופסת את ארוסה בוגד בה ולאחר שהיא מסיימת את הקשר, מחליטה בכל זאת להתחתן. רק שבמקום עם בחור, היא בוחרת בחתונה עם עצמה. במהלך ארגון האירוע היא פוגשת נגר בשם אסי (דין מירושניקוב) שבונה לה מרפסת מעל הבריכה בשביל החתונה והשניים מפתחים רגשות אחד כלפי השנייה. האם בסופו של דבר תכניותיה של גבי ישתנו והיא תתחתן עם אסי?
אם הסיפור מצלצל קצת מוכר, זה מכיוון שיש קווי דמיון לתסריט סרטה המצליח של רמה בורשטיין, "לעבור את הקיר". אך בעוד בסרט "לעבור את הקיר" מדובר ברגליים קרות של החתן רגע לפני החתונה כשהאולם כבר מוכן והחלטה של הכלה שלא לבטל ולהאמין כי אלוהים ישלח לה חתן לרגע החתונה, ב"מתחתנת" מחליטה הכלה לארגן לעצמה חתונה מא' ועד ת' בידיעה כי היא מתחתנת עם עצמה ללא כל רצון להתחתן עם גבר. יותר סגנון פמיניסטי הצהרתי מאשר אמונה בבורא עולם.התסריט מאוד מפוזר ומלאכת הבימוי של ערן ב. י ממשיכה את הקו הזה. הסרט בנוי מסצנות תלושות ללא כל אחידות ועם דיאלוגים דלים. חלק מהסצנות מהוות פרסומת בוטה לחברות משקאות, ביגוד וכרטיסי אשראי וללא כל תרומה הגיונית לעלילת הסרט. בנוסף, הסרט מכיל סצנות המין וגם הן בחלקן תמוהות ולא ברורה מטרתן מעבר להצצה לגופם המסוקס של השחקנים שמחפה על החוסר התסריטאי. דמותן של גבי ואסי, הדמויות הראשיות בסרט לא מקבלת מספיק עומק ולא ברור התהליך שעובר על הדמויות ואף עברן לא מספיק מתבהר. הילה סעדה ("מלכת היופי של ירושלים") היא שחקנית דרמטית שהוכיחה את עצמה בלא מעט סדרות טלוויזיה. גם דין מירושניקוב ("תאג"ד) הוכיח את יכולותיו כשחקן בעיקר בסדרות. אך למרות כישרונם והכימיה הפיזית הנראית לעין, התסריט מופרך ואינו מספיק משכנע בסיפור התאהבותם. במיוחד כשהטקסט כל כך דל ומסתמכים בעיקר על המבטים ביניהם.
למרות הנאמר, לא הכול שחור. ישנן מספר אנקדוטות משעשעות בסרט שגורמות לגלי צחוק. אך נקודות האור העיקריות הן השחקנית הנהדרת ענת וקסמן שמגלמת את אמה השתלטנית וצעקנית של גבי וליז רביאן המגלמת את מור, חברתה הטובה של גבי. רביאן מגלמת דמות בשרנית וצבעונית שעוברת תהליך עם עצמה. היא מצחיקה, אמינה ומוסיפה הרבה צבע לסרט. אל למרות זאת, אפשר לוותר.
מתחתנת - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 5212/04/2024 09:50:20
5/10אייקון ציון
נמוך ומביך. הנושא שהוא זוגיות ורווקות ,אף פעם לא משעמם ,אבל כל מה שמסביב הוא פשוט גרוע ובעיקר רמת המשחק.עשר הדקות האחרונות קצת יותר טובות ,אבל זה רחוק מלהיות מספיק. חיכיתי שייגמר.
שם: עליזהגיל: 5921/12/2023 15:07:39
3/10אייקון ציון
סרט שטחי, דמויות משעממות ומשחק מוגזם. בקיצור: מיותר!
שם: עומרגיל: 4001/07/2022 15:54:16
7/10אייקון ציון
סרט קליל, משעשע וצפוי
קישורים
חץ מתחתנת (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ישראלי
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט