סדרת אימה על אימהות? איך לא חשבו על זה קודם

הסדרה "בייבי" היא סדרה מז'אנר האימה, שבמרכזה אישה שאינה מעוניינת להיות אמא כאשר צונח עליה תינוק מקולל ורצחני • נשמע הזוי? זה דווקא שנון ומפתיע

מתוך הסדרה "בייבי", צילום: באדיבות yes

אין דבר שיותר מייצג תינוק בחודשיו הראשונים מאשר ז'אנר האימה. בכי בלתי פוסק, קקי ופיפי בכל מקום, מחסור בשעות שינה, ניתוק מהעולם החיצוני, ייאוש וחוסר אונים. היצ'קוק במשקל נוצה.

"בייבי" (שמשודרת מדי יום שני בסלקום, yes ו־HOT) היא סדרת אימה על אל־הורות, שמובילה אותה דמות המתקרבת לגיל 40, שלא מתחברת לקונספט האימהות ולא מעוניינת בתינוק. מכיוון שמדובר בקומדיית אימה הזויה - כבר בפרק הראשון צונח עליה, פשוטו כמשמעו, תינוק שנפל מצוק גבוה. מדובר, אגב, בתינוק מקולל ורצחני עם מראה חמוד שהופך מקריפ, כשסביבו מתים אנשים בדרכים ביזאריות.

זוהי קו־פרודוקציה של HBO עם SKY הבריטית. היא שנונה ומפתיעה, מצולמת בצבעים אדומים, חשוכים ואפלים, ומשתמשת בטריקים בסיסיים של סרטי אימה קלאסיים. כמו כן, "בייבי" לחלוטין יכולה להיות מתויגת כסדרה נשית, המציגה השקפת עולם שונה על הקונצנזוס שנקרא "אימהות".

אם הרגשתם לאחרונה שטף של סדרות חדשות מארה"ב, זה לא במקרה. השבוע ייסגרו רשימות המועמדים לטקס האמי השנתי, וכל פלטפורמות השידור הציפו את עונת האביב בתכנים הכי מבטיחים שלהם. "בייבי" היא אחת מהבולטות במקבץ האחרון, בגלל חריגותה. המסרים שנשתלים לאורך שמונת הפרקים שלה מעוררים הרבה מחשבות על בני אדם ועל הורות, ועל... רגע, הילד שלי קורא לי. נמשיך בהזדמנות אחרת.

"בייבי", yes VOD ,HOT VOD וסלקום tv

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר