העונה השנייה של "ברידג'רטון"

האמת היא שבלי הכוכב שלה, "ברידג'רטון" לא שווה הרבה

השחקן רגה ז'אן פייג', כוכב העונה הראשונה של הסדרה הרומנטית בנטפליקס, לא חזר לעונתה השנייה - וזה מורגש היטב

מה נשים רוצות? חיפוש השאלה הקיומית הזו בגוגל יספק 790 אלף תוצאות בעברית ו־10.6 מיליארד באנגלית, אז בואו נלך על הבייסיק ונבסס תשובה לפי העונה הראשונה של "ברידג'רטון".
הרי היא היתה הכי נצפית בנטפליקס (עד בוא "משחק הדיונון"), וצברה 82 מיליון צפיות כבר בחודש הראשון שלה באוויר. הטירוף היה ממוקד: קראש קולקטיבי של הצופות על הכוכב הראשי, רגה ז'אן פייג'.

הוא גילם דוכס מצולק, צ'ארמר מסוקס ומבולבל, שלאט־לאט האהבה מכניעה אותו. נסיך חלומות מפנטזיה של דיסני. היתה רק בעיה אחת - איש לא צפה את ההצלחה, ולכן הוחתם אליל הבנות רק לעונה אחת. זה כמובן גרם לשחקן לחשוב שהוא גדול יותר מהסדרה, ולנטוש. ניסיון להחזירו להופעת אורח בעונה החדשה לא צלח, וככה הגענו למצב שבו חזרה שלשום הדרמה הרומנטית המצליחה לעונה שנייה - אבל בלי מקור הצלחתה, וזה בטח לא מה שנשים רוצות.

לכאורה יש היגיון בכך שהוא בחוץ. "ברידג'רטון" מבוססת על סדרת ספרים, וכמו שכל ספר מתמקד באח אחר מהמשפחה - אזי כך פועלת גם הסדרה. העונה זה האח הבכור שמחפש כלה, ומכניס עצמו בטיפשות למשולש רומנטי בלתי אפשרי, כשהוא מחזר אחרי בחורה, מתאהב באחותה, מציע נישואים למחוזרת וממשיך לרדוף אחרי אחותה. הכל ברור, אבל רק הדמויות עצמן לא מבינות זאת, ומסתבכות במשך שמונה פרקים עד לסיום הרומנטי הצפוי.

בלעדיו זה לא אותו דבר. רגה ז'אן פייג' בעונה הראשונה, צילום: נטפליקס

פתאום, בלי הדוכס המהפנט, בולטת לעין העובדה שהדמויות בסדרה מאוד טיפשות. לא מצליחות לקרוא סיטואציות, פועלות בצורה לא הגיונית, מתבססות על קודים חברתיים עלובים ומעבירות זמנן בנשפים, ברכילויות ובמחשבות על מה יגידו אחרים.

כדי לייצר אלמנט מקורי, לוהקה העונה שחקנית ממוצא הודי לתפקיד המוביל - מהלך נדיר בז'אנר הקומדיות הרומנטיות, שנועד למשוך קהלים חדשים. ועדיין, מוזר להמשיך כרגיל, ללא הכוכב הכי גדול. חסרונו מורגש. הסקס־אפיל של הסדרה כאילו התאדה יחד איתו. הקסם עורפל, סצנות הסקס צומצמו למינימום, ועלילות משנה משמימות נוספו על מנת לנפח סיפור בנאלי על בת שאוהבת בן, ובן שאוהב בת, והם חיים באושר ובעושר עד העונה הבאה. אתם בטוחים שזה מה שנשים רוצות?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו