שתף קטע נבחר

אחת שגוועת

תגידו את האמת: כמה כבר אפשר להתלהב מבגדים מהממים, מסוקים פרטיים ובלונד זוהר? אם אתם לא בנות 13, העונה השלישית של "אחת שיודעת" ("Gossip Girl") תעייף אתכם, ואפילו הטריקים היחצניים והאורחים הנוצצים לא יעזרו

אחרי טיסה קצרה ורוויית סקס, יורד נייט מהמסוק הפרטי שלו. לצדו, בחורה שהוא אפילו לא יודע את שמה. תוך זמן קצר הוא מגלה שבְּרי באקלי, אותה מגלמת השחקנית ג'ואנה גרסיה ("Privileged"), היא בכלל בתו של אחד מאויבי משפחתו הוותיקים. למרגלות המסוק, אחרי ויכוח פוליטי-אישי קצר שמתאמץ להיראות ממש רציני, השניים נפרדים ממש לא כידידים. אבל העיקר שפריים מלא של גופם החטוב של השניים, קיבלנו.

 

טריילר העונה השלישית (זהירות, ספוילרון). טלנובלה מעייפת

 

וזו כל התורה בכל הקשור להתרחשויות ב"אחת שיודעת", דרמת הצעירים המצליחה שרק בשבוע שעבר התפרסם כי תמשיך בקרוב לעונה חמישית, אחרי שהרביעית תעלה בארצות הברית בספטמבר 2010. אבל מה שנראה היה כמפגן אופנה סקסי וחדשני בשתי העונות הראשונות, הפך בעונה השלישית שעולה לשידור הערב (א', 22:05, HOT3) לטלנובלה מעייפת שכל מה שנותר מעלילתה הם רק הבגדים המפוארים והממותגים.

 

כבר בפרק הראשון, בו מסתיימת חופשת הקיץ הנוצצת של כוכבי הסדרה השבים אל העיר הגדולה, אנו שוב עדים להתרחשויות הרגילות: סקס, שקרים וצ'אק בייס אחד ש"Doesn't Do Girlfriends" אבל נראה שדווקא הוא בכיוון הממוסד יותר מחבריו לעונה.

 

כנראה שלא רק אנחנו שמנו לב שהעלילה ב"אחת שיודעת" לא ממש מחזיקה. הצופים, שהפכו את הסדרה ללהיט היסטרי בשתי העונות הראשונות, לא שמרו לה אמונים. אחרי שתי עונות עם ממוצע של 2.35 מיליון צופים לפרק בעונה הראשונה ו-2.48 מיליון בעונה השנייה, הפעם סרינה, בלייר וחבריהן נאלצו להתמודד לראשונה עם פרקים שהביאו פחות משני מיליון צופים.

 

גאגא, דאף, שלישייה וגאווה

ומה עושים כשהנוסחה כבר לא עובדת? בלגן, כמובן. לא מעט רעש עשו הליהוקים המפתיעים, בהם אלה של ליידי גאגא שהגיעה להופעה בפרק העשירי לעונה עם הלהיט הגדול שלה "Bad Romance" והילארי דאף שהצטרפה בתפקיד אוליביה בורק, כוכבת קולנוע המצטרפת ללימודי הקולג' ויוצאת עם דן המפרי.


כוכבי העונה השלישית של "אחת שיודעת". מה את יודעת, באמת?

 

יוצרי הסדרה, המבוססת על סדרת ספריה של ססילי ון-זיגסר, לא הכחישו שההתרחשויות הקשורות בדמותה של בורק בסדרה הושפעו מחייה האמיתיים של השחקנית אמה ווטסון והחלטתה ללמוד בקולג'.

 

אבל זה עוד כלום. הפרק התשיעי בעונה הצליח להעמיד את ארגוני ההורים בארצות הברית על הרגליים האחוריות, כאשר בפרומו ששודר לקראתו נרמז על סקס בשלישייה בין צ'אק, ג'ני ונייט. כטבעם של פרומואים, גם זה התגלה כחצי-שקרי ובלי להרוס לצופים שיבחרו לצפות בפרק המדובר, נספר רק שמדובר במשהו הרבה פחות מסעיר מכפי שהוצג לפני השידור. הסקס שלא כדרך הטבע של "גוסיפ" (כלומר, לא במסוקים) המשיך בעונה זו עם נשיקה חד-מינית קצרצרה בכיכובו של צ'אק, שעשתה אף היא כותרות בתקשורת האמריקאית.

 

ומה העתיד צופן לבנים ולבנות הרכילות? למרות העונה הרביעית שתעלה כאמור לשידור בארצות הברית בספטמבר 2010, והחתימה על העונה החמישית, כבר ראינו שגם אחרי לא מעט עונות, יכולה רשת השידור (CW המצליחה באופן יחסי, במקרה הזה) לבטל סדרה שלמה ולהשליכה אל פח האשפה של הטלוויזיה, אם לא תעמוד בציפיות הרייטינג הגבוהות. נאחל להם שזה לא יקרה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"אחת שיודעת". עוד סיבוב לבלונד הנבוב
לאתר ההטבות
מומלצים