סדרה חמישה כוכבים: הקרינג' המענג של "הלוטוס הלבן" ממשיך בכל הכוח

גם בסיפור הנוכחי, בעונה השנייה של הסדרה זוכת האמי, ולמרות השינוי בלוקיישן, העלילה מתחילה בקבלת הפנים המזויפת של צוות המלון לחבורת המפונקים, במציאת גופה שתניע את המסתורין, ובצרות של עשירים שאנחנו כל כך אוהבים להתנחם בהן

תצוגת משחק גאונית. העונה החדשה של "הלוטוס הלבן" , צילום: באדיבות HOT ו-NEXT TV

כשמייק ווייט, יוצר "הלוטוס הלבן", ישב מול הדף הלבן כדי לפתח את העונה השנייה, היה לו כל מה שצריך כדי להיכשל: ציפיות לשחזר עונה ראשונה שהפכה ללהיט היסטרי, עשרה פרסי "אמי" כולל שלושה מהחשובים ביותר, וקאסט שחקנים שלא השאיר אף סצנה משעממת. אבל בעיקר היה לו, כאמור, דף לבן ומפחיד.

ההחלטה התסריטאית להעתיק את הסיפור לריזורט אחר ברשת המלונות חייבה שינוי מהותי של הסדרה: ויתור על צוות המלון ההוא שהוביל את העלילה, פריבילגים עשירים עם סיפורים חדשים, וכמובן - עלילה שאמורה לעמוד בציפיות של המעריצים הרבים. תודה לאל שבראש הדף נכתב שג'ניפר קולידג' ממשיכה גם לעונה הנוכחית.

כבר אחרי חצי שעה, בפרק הראשון שעלה אמש, אפשר להרגיע: נראה שגם בעונה הזו הלוטוס הלבן ימשיך לפרוח. ווייט שמר על מבנה זהה. גם בסיפור הנוכחי העונה מתחילה בקבלת הפנים המזויפת של צוות המלון לחבורת המפונקים, במציאת גופה שתניע את המסתורין, ובצרות של עשירים שאנחנו כל כך אוהבים להתנחם בהן.

המנה העיקרית, שוב, היא חבורה של אמריקנים שמנסים לברוח מעצמם ומהקשיים של חיי היומיום בבית, רק כדי להבין שהם מסתבכים בהם עוד יותר.

לפי הפרק הראשון והביקורות סביב פרקים נוספים בהמשך, "הלוטוס הלבן" לא הגיעה לחופשה הזו כדי רק ללעוג לעשירים העצובים, אלא להיכנס איתם למיטה. ווייט סימן וי כבר בפרק הראשון על סקס מביך בגיל השלישי, הטרדות מיניות בוטות, זנות באלפיון העליון והסיכוי לשלישיות בין באי המלון.

לא ניתן היה לוותר עליה. ג'ניפר קולידג' מתוך העונה הראשונה של "הלוטוס הלבן", צילום: HBO

הלוטוס ממשיכה גם בסיציליה, עם סאטירה חברתית על פערי המעמדות, בין העשירים הנלעגים לפיונים שמשרתים אותם, דרך נקודת המבט של צוותי המלון והעוזרים האישיים. הקנאה בחיים המושלמים שלהם מתחלפת בתחושה נעימה של גיחוך מעורר רחמים.

השיא מגיע, גם בעונה הזו, דרך הדמות היחידה שלא הרשה לעצמו ווייט לוותר עליה: טניה מקווייד־האנט (ג'ניפר קולידג' זוכת האמי) יורשת הון של חצי מיליארד דולר, שלא מצליח לממן לה גרם אחד של ביטחון עצמי ויציבות נפשית. היכולת של קולידג' לשחק בגאונות את הפער בין כסף לחיים עלובים פרצה כבר בסרט Best In Show, ונראה שבעונה הזו הוחלט להכניס אותה לסיטואציות וליחסים שיוציאו ממנה רגעי קרינג' על סטרואידים. אם היתה קטגוריה שנקראת "פרס הסדרה המושלמת", הלוטוס היתה זוכה גם בה. נקווה שגם בסיום העונה נרגיש ככה.

"הלוטוס הלבן": ‪HOT ,yes‬ וסלקום TV

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר