לאחר יותר מדי עונות: הסדרה הזו הסתיימה וטוב שכך

אז מסתבר ש"המתים המהלכים" עדיין שודרה והסתיימה ממש עכשיו, למי שאיכשהו עדיין עקב וצלח עונות המשך מיותרות לסדרה ארוכה מדי שלא ידעה לעצור בזמן • ניר וולף מסכם תוכנית מעייפת שכבר מזמן הייתה על כלום ושום דבר

שטחיים ובלתי מנוצחים. "המתים המהלכים", צילום: Jace Downs / AMC

רגע, "המתים המהלכים" עדיין משודרת? אז זהו, שכן. ותאמינו או לא - שלשום, בשעה טובה, סדרת הזומבים הנצחית הגיעה לסופה המוחלט בתום 12 שנים, 11 עונות ו-177 פרקים. זאת אומרת - אם לא מחשיבים לפחות שלוש סדרות המשך שכבר נמצאות בעבודה. בעצם, זה אומר שגם אחרי עונה מסכמת שלא סיפקה שום משמעות, הסיפור על המתים המהלכים עדיין לא נגמר.

אופטימיות מזויפת. "המתים המהלכים", צילום: באדיבות yes

פרק הפינאלה היה מבולגן, ריקני, מלאכותי, צדקני ומאוד מאכזב. יותר מזה: הסצנות האחרונות בו התעסקו בכלל בהכנת השטח לקראת אותם ספין אופים מתוכננים. בלטה שם אופטימיות מזויפת, שהיתה ממוענת לקהל המועט ששרד את מלוא הסאגה של אפוקליפסת הזומבים ואת אותן דמויות שטחיות, שמשלב מסוים היה ברור שהן בלתי מנוצחות.

זה חבל. כי במקום להיות סדרה פורצת דרך, ייחודית ומאוד מצליחה שזוכרים אותה לדורות - מה שנשאר מ"המתים המהלכים" בדיעבד זה רק הרבה עונות חסרות תוכן, ודוגמה חיה מתה לסדרה שפשוט לא ידעה, או לא רצתה, לעצור בזמן.

"המתים המהלכים" (פרק סיום הסדרה), ‪yes VOD‬

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר