פוקר פייס ביקורת סרט

Poker Face Movie Review

תמונת כתבאור פז על "פוקר פייס":
"אף אחד מהמשתתפים בסרט הזה לא יוצא מורווח"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Poker Face
משחק ראסל קרואו, ליאם המסוורת', RZA, אלזה פטאקי, אדן יאנג, סטיב בסטוני, דניאל מקפרסון, מולי גרייס, ברוק סטאשל, פול תסון במאי/ת ראסל קרואו  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לפוקר פייס מאת אור פז | כתב קולנוע וטלוויזיה
ציון המבקר
"לא משתלם"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע38.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די38.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות23.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לא רבים יודעים אבל ראסל קרואו ("גלדיאטור", "נפלאות התבונה", "המקור"), אחד מהשחקנים הגדולים של העשורים האחרונים, הינו גם במאי קולנוע. סרטו הקודם, "עקבות במים", עקב אחר חוואי אוסטרלי בניסיון לחפש בטורקיה את שלושת ילדיו הנעדרים על מנת להביאם לקבורה בחווה המשפחתית. הסרט זכה להצלחה במדינת מולדתו וזיכה את היצירה בשלושה פרסים (סרט, שחקן משנה ועיצוב תלבושות) במקבילה האוסטרלית לטקס האוסקר.סרטו החדש "פוקר פייס" (אין קשר לסדרה שעלתה במקביל בכיכובה של נטשה ליון) הוא מותחן פעולה העוסק בעולם הפוקר. עלילתו מתמקדת בג'ק פולי, מיליארדר שמכור להימורים. ערב אחד הוא מחליט לארח את חבריו באחוזתו למשחק פוקר ונותן להם הזדמנות לזכות ביותר כסף ממה שהם אי פעם חלמו. בזמן שכל אחד מהמשתתפים מתמסר אל המשחק וההשלכות הנלוות, בחוץ נרקמת מזימה המתפתחת לשיאים חדשים כשגנבים פורצים פנימה והופכים את חייהם של אורחי האחוזה.
ראסל קרואו הינו במאי מרשים למדי, השוטים לרוב יפהפיים לעין, תנועות המצלמה חלוקות ואינן תופסות את תשומת הלב. בנוסף, ניכר כי קרואו וחבריו לקאסט: ליאם המסוורת' ("משחקי הרעב"), RZA ( "גוסט דוג: דרכו של סמוראי"), סטיב באסטוני ("אמת", "מטריקס רילודד") ואדן יאנג ("יחידה עילית") נהנים מכל רגע בסט, ממה שיתברר בסיום יותר כתירוץ לערב בנים ולא כסרט מוצלח.להגנת התסריט, יש בו הרבה עלילה, למשל: ערב הפוקר, השוד, תפניות כאלו ואחרות אשר נזרקות אל הקיר בתקווה שיידבקו. בשל הזמן המוגבל (90 דקות), אף אחד מקווי העלילה והסיכונים הנלווים לא מפותחים כראוי, דבר המסתכם ביצירה הפועלת אוטומטית, סולדת מכל רגש וקופצת מנקודה אחת לשנייה. כתוצאה מכך הקהל יוצא חסר סיפוק, לדוגמה: התסריט לוקח חצי שעה בשביל להכין את הצופים לקראת ערב הפוקר, כאשר הסיבה האמיתית לכינוס המשחק נחשפת, לא נשאר דבר מאשר לגלגל את העיניים.
על אף שמדובר בבידור קל, קיימת ציפייה שיכבדו את אינטליגנציית הצופים. ראשית, ג'ק פולי, כדמות שאמורה להיות מכורה להימורים, ניתן היה לצפות שהסרט יציג בפנינו את ההשלכות ההרסניות של ההתמכרות, שום סצנה אינה ממחישה זאת, ההתמקדות המרכזית הינה בחייו הראוותנים של פולי. בנוסף, עבור סרט שנקרא "פוקר פייס" אין הרבה ממנו, כל התעסקות בעולם ההימורים הינה משנית. וגם: באיזה יקום ליאם המסוורת' אמור לשחק חבר ילדות של ראסל קרואו? שום איפור לא יגרום להאמין שהדמות שלו הינה גבר בשנות החמישים לחייו.ההבטחה של קרואו עם "עקבות במים" אינה ממתממשת ב"פוקר פייס". על אף שהוא עשוי טוב מבחינה קולנועית, מדובר בפספוס רציני עם קווי עלילה צרים שאינם מפותחים והתפתחות עלילתית שמעלה תסכול. גם טראש טהור צריך להיעשות כראוי.
פוקר פייס - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 5125/09/2023 16:13:09
6/10אייקון ציון
בעיטה בדלי. נבנה בצורה טובה ונכונה והחלק האחרון מקלקל.טוויסט מיותר ולא קשור שנכנס בשליש האחרון קוטע את המומנטום. היה פה פוטנציאל למותחן מצויין. ציון 6.5.
שם: עומרגיל: 4005/03/2023 01:17:12
8/10אייקון ציון
הסרט יכול היה להיות מצוין אם לא שילבו בו את צוות הפורצים, שבעיקר הזיק לסרט. עלילה יפה, משחק טוב.
שם: יוסיגיל: 5912/02/2023 19:32:56
2/10אייקון ציון
הסרט דווקא מתחיל טוב ונראה מבטיח ומעניין אבל במחצית השנייה זה מידרדר, הופך לסרט פעולה סוג ג'' וקיטשי. מאכזב.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
Radical4רדיקליציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.3
White Bird A Wonder Story5ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט