אבא גזען, חרדות ודחף מיני: סדרת גיבורי העל המופרעת הזו תדביק אתכם למסך

"פיסמייקר", שזמינה ב-yes, זכתה להצלחה מיידית ומוצדקת, וכבר חודשה לעונה נוספת • אבל כשמדברים עליה מוכרחים להזכיר את הפתיח יוצא הדופן שלה

"פיסמייקר", צילום: באדיבות yes

הודות לפופולריות של ז'אנר הגיבורים, יקומי הפנטזיה והקומיקס מתרחבים כל הזמן. כתוצאה מכך אנחנו פוגשים יותר גיבורי על מוזרים.

בשום פנים ואופן אל תדלגו על הפתיח. "פיסמייקר", צילום: באדיבות yes

פיסמייקר הוא אחד כזה. לא השרירן הנפוץ, אלא מתנקש עם כוחות עוצמתיים ותחפושת צמודה ומגוחכת. בטח לא גיבור העל האינטליגנטי בחבורה. פיסמייקר נולד לאבא גזען, וסובל מחרדות, מביטחון עצמי ירוד, מדחף מיני גבוה ומחוש הומור נמוך.

"פיסמייקר", שזמינה מאתמול ב-yes זכתה להצלחה מיידית (בצדק, כי היא אחלה סדרה), וכבר חודשה לעונה נוספת. אבל כשמדברים עליה מוכרחים להזכיר את הפתיח יוצא הדופן שלה.

בליווי שיר מידבק מבצע ג'ון סינה, הוא פיסמייקר, תנועות ריקוד חדות ורובוטיות. הוא לבוש בתחפושת הקומיקס, חובש קסדה כסופה ועוטה הבעה קשוחה. אט אט מצטרפות יתר הדמויות, אורות ניאון ורודים כחולים נדלקים, וגיבורי העל, הנבלים, השוטרים ואחרים משלבים כוריאוגרפיה הזויה שמסתיימת בנחיתת נשר.

זה פתיח אקראי ומוזר, מופרע, מצחיק ומלא סאבטקסט, שאיכשהו לוכד את הטון הייחודי של הסדרה. מהפתיחים שבהם אסור ללחוץ "דלג על הפתיח".

"פיסמייקר" - עונה ‪yes VOD ,1‬

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר