פרדייס סיטי ביקורת סרט

Paradise City Movie Review

תמונת כתבעדיאל קורן על "פרדייס סיטי":
"אקשן ללא הפסקה, בסרט גנרי ולא ממוקד"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Paradise City
משחק ברוס וויליס, ג'ון טרבולטה, סטפן דורף במאי/ת צ'אק ראסל  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לפרדייס סיטי מאת עדיאל קורן | כתב קולנוע וטלוויזיה
ציון המבקר
"אקשן גנרי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע62.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די25.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות12.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כמעט שלושה עשורים עברו מאז צאת הסרט "ספרות זולה", יצירת המופת של טרנטינו שבה ברוס וויליס וג'ון טרבולטה נפגשו לראשונה, וכעת שני השחקנים האייקונים נפגשים שוב לעימות חזיתי והפעם על חופי הוואי המרהיבים. צילומי הסרט הושלמו טרם הכרזתו של וויליס לפרוש מעולם המשחק לאחר שאובחן בדמנציה והוא נחשב לאחרון של השחקן. אל שני השחקנים הוותיקים מצטרפים סטיבן דורף, בלייק ג'נר ופראיה לונדברג. עם צוות שחקנים שכזה, ניתן להבין מדוע הבמאי צ'אק ראסל ניסה ללכת לכיוון של סרט אקשן מהיר ומהנה, אך למרות הקאסט, הקרבות המשעשעים והנופים עוצרי הנשימה הסרט לא מצליח להתרומם מעבר לסרט אקשן גנרי עד כאב.הסיפור עוקב אחר איאן סוון (ברוס וויליס), צייד ראשים שנעלם אי שם באיי הוואי. לאחר חיפושיו במשך שנים אחר ברון סמים בינלאומי, איאן נקלע לקרב תחת אש צולבת ונחשב למת. בנו של איאן, ריאן (בלייק ג'נר), יוצא למסע אל העולם התחתון על מנת להבין מי רצח את אביו. יחד עם שותפו לשעבר של אביו, רובי קול (סטיבן דורף) וסוואנה (פרייה לונדברג) בלשית מקומית, הם יוצאים למצוא את הרוצחים של איאן ולעבור דרך הטריטוריה של באקלי (ג'ון טרבולטה) ראש ארגון הפשיעה, שתכניתו לאי מאיימת על כולם.
את תסריט הסרט כתבו קורי לאנג', אדוארד דרייק וצ'אק ראסל ולכאורה עלילת הסרט מתמקדת במסע של ריאן בעקבות אביו, אולי כדי להמשיך את המורשת שלו, והקשיים בהם המסע כרוך. מצד שני הסרט מתמקד גם בנבל שמאיים להפוך את האיים לאימפריית סמים ולחרב את הנופים המרשימים. "פרדייס סיטי" לא מצליח להתמקד בנושאים בהם הוא עוסק או לתת מקום לדיאלוגים, אלא מפנה את זמן המסך לעלילות משנה שונות שפוגעות במבנה העלילה וגורמות לכאוס ובלבול רב אצל הצופה שלא מצליח להבין את המתרחש.עלילות המשנה השונות יוצרות בלגן ובלבול ברצף העלילה ופוגעות בקצב הסרט, ועקב כך גם הדמויות בסרט נפגעות. התוצאה היא שהן לא מצליחות להביע את עצמן מספיק או להביא את הרעיון שהן מייצגות בצורה ראויה, וכך העלילה מתקדמת בקצב לא אחיד ואנו לא מצליחים להיקשר לדמויות ברמה של להרגיש חמלה או דאגה כלפיהן. עקב המחסור במשקל רגשי והדיאלוגים השטחיים, הסרט לא מצליח להגיע לרגעים המרגשים אליהם הוא מתיימר.
כמו כן, רוב הטוויסטים בסרט מרגישים צפויים וקלישאתיים, המשחק לעיתים מרגיש עייף, המון קווי עלילה נסגרים במהירות עם פתרונות שמרגישים כמו עצלנות תסריטאית וזמן המסך של וויליס לא מצדיק את היותו על הפוסטרים של הסרט כדמות הראשית. "פרדייס סיטי" הוא סרט פעולה גנרי לחלוטין, שלוקה בקווי עלילה רבים שמסבכים את הצופה ולא מצליח להתמקד בעלילה המרכזית. הדמויות לא מצליחות לגרום לצופה לחוש אמפתיה ולהיקשר אליהן. הסרט אמנם מצליח לבדר ולהציג נופים מרהיבים וקרבות אקשן מעולים אך כל אלה חולפים במהירות עקב תסריט צפוי, בעיות קצב, משחק עייף ודיאלוגים רדודים.
פרדייס סיטי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עומרגיל: 4010/04/2023 22:02:39
8/10אייקון ציון
מתח-פעולה בקצב מסחרר. מהסרטים היותר מוצלחים של ברוס ויליס בשנתיים האחרונות שבהם השתתף בלא מעט סרטים. גון טרבולטה גורם לדזה וו מסרט מהעבר שהשתתף בו...
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט