הגיבורים של סנטופיה: מיה ואני ביקורת סרט

Mia and Me The Hero of Centopia Movie Review

תמונת כתביבגני גרינברג על "הגיבורים של סנטופיה: מיה ואני":
"הרפתקה ססגונית ומהנה לילדים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Mia and Me The Hero of Centopia
משחק ספיר דרמון, ברק ברויטמן, אליעזר וייס, פז פרל, סער בדישי, יואב זיקרוט, אלעד סמוכה, צביקה פורמן במאי/ת אדם גאן, מטיאס טמרמנס  
ילדים
ביקורת סרט להגיבורים של סנטופיה: מיה ואני מאת יבגני גרינברג | כתב קולנוע
ציון המבקר
"לילדים בלבד "
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע36.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די53.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות9.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"הגיבורים של סנטופיה" מיה ואני" הוא סרט קולנוע ראשון המבוסס על סדרת הילדים הגרמנית "מיה ואני" ששודרה במשך 3 עונות בערוץ ניקולודאון. העלילה עוקבת אחרי ילדה בשם מיה שיכולה לעבור בין המציאות לבין ארץ דמיונית בשם סנטופיה באמצעות ספר שירשה מהוריה. סנטופיה מלאה ביצורים קסומים, כגון חדי קרן, אלפים, פאנים ודרקונים. בהגיעה לשם, מיה עצמה הופכת לאלפית והינה בעלת יכולת להבין שפת חדי קרן.הסדרה והסרט משלבים לייב אקשן, בכל פעם שמיה נמצאת בעולם האמיתי, ואנימציה, כאשר היא מטיילת לסנטופיה, בדומה לסדרות ילדים אחרות כמו "ארתור והמינימונים" ו"בית הבובות של גבי". בארץ הקסומה, לעומת חייה האמיתיים של מיה היתומה, היא דמות מקובלת ופופולרית ששולטת בגורל של עצמה ובעלת חברים רבים ומעניינים. ביחד הם עוברים הרפתקאות מסקרנות ומתמודדים מול אויבים ואתגרים רבים.
הפעם מיה מוזעקת להציל את המצב ולהילחם בטוקסור, יצור דמוי קרפד ששומר טינה ליצורים הקסומים של סנטופיה ורוצה להשתלט על כל השטחים שלה. לטוקסור יכולת לפזר חומר מיוחד שהופך כל יצור חי לנאמן לו, כך שאויב יכול להפוך לחבר ברגע. מיה צריכה למצוא דרך לעצור אותו בעזרת קבוצה מצומצמת של חברים ישנים וחדשים. מהבולטים בהם: פאדל, פאן שופע רעיונות לגאדג'טים, חלקם שימושיים וחלקם פחות, וסטורמי, חד קרן ששולט במזג האוויר אבל לא כל כך במצבי הרוח של עצמו.הסרט מיועד לקהל הצופים הצעיר יותר שבהחלט יהנה, אבל נטול כל קריצה להורים המלווים כמו שאנחנו רגילים בסרטים של פיקסאר ואפילו דרימוורקס. העיצוב של מקומות מסוימים ותלבושות בסנטופיה בהשראת יצירותיו של גוסטב קלימט אינו מספיק כדי למשוך קהל מבוגר יותר. גם האנימציה היא לא ברמה של הסרטים המצוירים ההוליוודיים, למרות שכנראה שזו הרמה הגבוהה ביותר של אנימציה שניתן למצוא בהפקה אירופית.
גם אם אינו יכול להתמודד בשום היבט עם הפקות אנימציה הוליוודיות, לזכותו של הסרט ייאמר שהוא עומד בפני עצמו ומותאם גם לצופים שלא ראו דקה אחת מהסדרה, כשהוא מסתמך בעיקר על דמויות משנה חדשות בזמן שהוותיקות לא תופסות יותר מדי זמן מסך. גם אם לא גדלו יחד עם הסדרה, הצופים הצעירים ימצאו בסרט מגוון מסרים חיוביים, כגון כוחן של חברות ועבודת צוות, תחושת שייכות והתמודדות עם אתגרים.
הגיבורים של סנטופיה: מיה ואני - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: LironHגיל: 3512/12/2022 23:49:50
7/10אייקון ציון
סרט כיפי!
שם: יעלגיל: 3028/07/2022 09:24:20
9/10אייקון ציון
חגיגה לילדים. סרט צבעוני, מוזיקלי מלא בקסם ושמחה. נהנתי לא פחות מילדיי שהיו שבויים בקסם היצירה הזו. לא חשתי באלימות באופן מיוחד בסרט ולא חסרים סרטים רווי אלימות בסרטי ילדים, מה שגרם לי לנינוחות בפן הזה. הנאה לילדים ולמלווים שלהם.
שם: נאוה רוזנבויםגיל: 818/07/2022 16:29:54
9/10אייקון ציון
סרט חמוד ומהנה לילדים מתאים לכל גיל מלמד את כולם שאפשר להשיג הכל לא במלחמה, ולא במריבה.. אפשר הכל בחברות ובאהבה
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
Radical4רדיקליציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.3
White Bird A Wonder Story5ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט