הסדרה החדשה עם אנה זק קרינג'ית ומביכה

הסדרה בכיכובה של עוד זמרת שרוצה גם לשחק, שעלתה בערוץ טין ניק לצופי yes, היא בעלת עלילה מטופשת ולא מחוברת, וזה לא מפתיע • ככה נראית סדרת נוער שנוצרה על ידי אנשים מבוגרים מדי

עדיף ללכת לישון. מתוך "לעוף על אנה" . צילום: yes

מי זאת פה שקמה על הבוקר עם הלוק של הביוקר ותפרו לה סדרת טלוויזיה במיוחד בשבילה? זאת אנה זק.

אתמול עלתה בערוץ טין ניק (ימים ראשון עד חמישי, לצופי yes) סדרת הנוער "לעוף על אנה", שמשתמשת בפופולריות של בובת הפופ הנוצצת כדי למשוך אל המסך ילדים השבויים בקסמה של זק. אנה מוכשרת המון פוטנציאל, ולפיכך הציפיות ממנה הן לייצר באזז, לסחוט צפיות ועוקבים ברשתות החברתיות ולגרום להמוני זאטוטים לשכנע את הוריהם לרכוש מרצ'נדייז ממותג זק.

לסחוט צפיות ועוקבים ברשתות החברתיות. "לעוף על אנה", צילום: yes

ממש כמו שבשנים האחרונות כתבו סדרות במיוחד עבור נועה קירל או אלה לי להב, עכשיו הגיע תורה של אנה לפסוע על המסלול השחוק של זמרת שרוצה גם לשחק, ומייד נזרקת לתוך עלילה שנכתבה למידותיה עם סיפור רקע שמתכתב עם חייה.

הדמות שמגלמת זק בסדרה שלה הופכת בן לילה לכוכבת טיקטוק בינלאומית. חברות תקליטים מחזרות אחריה ומבטיחות להפוך אותה לאריאנה גרנדה הבאה, אבל העלילה מסתבכת כשמנהלת בית הספר מכריחה את אנה להצטרף למקהלה הבית ספרית במקום להגשים את חלומה. בבת אחת הקריירה בחו"ל מוקפאת לטובת עלילה סטנדרטית של דרמת נעורים, עם התאהבויות ונשיקות, הורים ודושים.

"לעוף על אנה", צילום: yes

ואם העלילה נשמעת לכם מטופשת ולא מחוברת - זה לא מפתיע. ככה נראית סדרת נוער שנוצרה על ידי אנשים מבוגרים מדי. הכל ארכאי, מיושן וקרינג'י כמו סבא חביב שמנסה להתחבב על נכדיו - הדיאלוגים לא מזכירים שיחות בין בני נוער, הטון צדקני, ערכי ומחנך, והתלמידים שרים במקהלה שירי ארץ ישראל נוסטלגיים ומגיבים בבומריות למילה "טיקטוק". אז מה שווה סדרה עם אנה זק כשזה מרגיש כאילו אמא שלה כתבה את התסריט, וכשאנה זק היא הדבר היחיד שמעניין בה?

אין טעם לבוא לראות מה פספסתם, כי במקום לצפות ב"לעוף על אנה" עדיף ללכת לישון.

"לעוף על אנה" - פרקי הבכורה, טין ניק ‪14:00 ,(yes)‬

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר