מי מאיתנו לא היה רוצה להיות זבוב על הקיר? לדעת את כל מה שקורה מסביב, כל הרכילויות, האמת שמוסתרת מתחת לחיוכים רחבים, והכי חשוב - לדעת מה חושבים עלינו. נשמע מפתה, לא?

בשעה וחצי של צפייה במסך הקולנוע, סרט הביכורים של אקי אבני, הדרמה הקומית "כולם מחכים רק לי", או בשם המגניב יותר באנגלית - "Let The Party Begin", הצליח להראות שהחיים הנוצצים של הכוכבים מלאים באבק מתחת לשטיח האדום והשאיר את הצופים, שהיו מרותקים למסך - בין אם בגלל העלילה המותחת או בגלל השחקנים האהובים, מסופקים ועם חיוך ענק על הפנים.

אקי אבני, סט הסרט ''כולם מחכים רק לי'' (צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג,ולדימיר ביחובסקי)
אקי אבני, סט הסרט ''כולם מחכים רק לי'' (צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג,ולדימיר ביחובסקי)

לאחר שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל קאן, מפיק הקולנוע האגדי יונתן הראל (אקי אבני) עומד לפני פשיטת רגל עקב שרשרת של חריגות בתקציבי הסרטים, משקיעים שמשכו את השקעתם חזרה בגלל מגיפת הקורונה וגירושים קשים מאשתו (שלקחה איתה מחצית ממה שאין לו). כעת, בעזרת עורך דינו וחברו הקרוב (איציק כהן), מנסה יונתן לשרוד את חיי "החלום ושברו".

לרגל הזכייה, אשתו אורית (גלית הרשקוביץ), עורכת לו מסיבת הפתעה ומזמינה לביתם את כל תעשיית הקולנוע ואנשי המקצוע איתם עבד, ביניהם גדי הרוש, השחקן האגדי והאישיות הגבולית (צחי הלוי), את כוכבי סרטו הזוכה אלי גולד (מאור שווייצר) ודפנה די (דנה פרידר), ואת שותפו, הלא כל כך נאמן, לסרט המצליח (אורי הוכמן).

מאור שוויצר, דנה פרידר, ''כולם מחכים רק לי'' (צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג,ולדימיר ביחובסקי)
מאור שוויצר, דנה פרידר, ''כולם מחכים רק לי'' (צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג,ולדימיר ביחובסקי)

בהחלטה אימפולסיבית למדי, שמניעה את העלילה עד סוף הסרט, יונתן מחליט לרשת את כל הבית במצלמות נסתרות כדי לדעת בדיוק מה כל אחד חושב עליו, ומה שהוא גילה - היה מעבר לדמיונו הפרוע.

טריילר לסרט "כולם מחכים רק לי". באדיבות יונייטד קינג
לא הכל מושלם ב"כולם מחכים רק לי", לפעמים נדמה שהסצנות הדרמטיות המאיימות היו יכולו להיות קצת פחות סטייל "הסנדק", צילומי התקריב היו יכולים להיות קרובים מספיק, אך לא קרובים מדי שניתן לראות את הנקבוביות על פני השחקנים ולרגעים מעט היה נדמה כי הסרט מתחקה אחר רשימת "עשה ואל תעשה" שנכתבה על ידי טרנטינו, אבל בקטע טוב.
סצנות מסוימות מזכירות מאוד סרטים אייקוניים ישנים ונותנות וייב של סביון פינת הוליווד, בתיאום מושלם עם הקולנוע העכשווי. התסריט הכתוב היטב והליהוק המדויק של הדמויות מכניסים את הצופים עוד יותר לתוך הסרט, ושובים אותם בעלילה הסוחפת עד לסופה.
סרט הביכורים של אבני כבמאי אמנם מלא בכוכבים מוכרים, אך גם חושף פנים חדשות לצופים הישראלים. בין הפרצופים המרעננים את הקאסט נמצאים השחקנית גלית הרשקוביץ, שחוזרת למסך הישראלי, מפיקת הקולנוע המצליחה לי ברודה והשחקן הצעיר אמיר ג׳רסי, שללא ספק הולך להיות כוכב ענק בתחום המשחק בארץ.
דמויות נוספות שהאירו את המסך היו הזמרת והשחקנית נועם קליינשטיין, בדמות בתו של המפיק, ולצדה לבנה פינקלשטיין בדמות הסבתא הפולנייה והדואגת, שאי אפשר שלא להתאהב בה.
צחי הלוי, נועם קליישטיין, ''כולם מחכים רק לי'' (צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג,ולדימיר ביחובסקי)
צחי הלוי, נועם קליישטיין, ''כולם מחכים רק לי'' (צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג,ולדימיר ביחובסקי)
עם פסקול רוקנרולי-דרמטי במיוחד, היצירה החדשה מעבירה לצופים את מצבו המטלטל של יונתן הראל. הסרט, שהופק על ידי דורון ערן ודני מוזס, בבימויו של אבני, שגם שכתב את התסריט מנקודת מבטו של האמן המיוסר, מעביר לקהל בדיוק מה שהיינו צריכים לשמוע: לא כולם מושלמים, לכולם יש בעיות, ואי אפשר שכולם יאהבו אותך. ואין מה לעשות, אלו החיים.  
לסיכום? שעה וחצי של עונג צרוף, שגרם גם לי לחוש גאווה בעקבות התואר החדש שקטף השחקן האהוב. ומה הלאה? הציפיות התגברו וכן הסקרנות, מכאן נצפה הרבה יותר מהבמאי אקי אבני.
הסרט "כולם מחכים רק לי" ייצא לאקרנים ב-18 במאי ויוגבל לצפייה מגיל 14 ומעלה.