שערוריות סמים והוללות: מי אתה באמת, פיט דייווידסון, ולמה כל הבנות רוצות אותך?

בסדרה החדשה "באפקיס", הכוכב מגלם גרסה מוגזמת של עצמו ודרכה ניתן לבחון את סוד הקסם שלו, את בריאותו המנטלית ואת התמכרויותיו המגוונות

פיט דייווידסון ב"באפקיס"

את המוג'ו של פיט דייווידסון מוכרחים לשלוח למעבדה ולשמר, כי הוא באמת משהו מיוחד. קומיקאי מוזר עם בעיות נפשיות, לא מלך היופי ולא גאון קומי, אבל אחד שאיכשהו משיג את כל הבנות. רשימת האקסיות שלו מתפארת בשמות כמו אריאנה גרנדה, קים קרדשיאן, קייט בקינסייל ועוד כמה מהנשים הכי יפות ומבוקשות באמריקה.

כעת יש לו סדרה משלו, "באפקיס", שבה הוא מגלם גרסה מוגזמת של עצמו ודרכה ניתן סוף־סוף לבחון את סוד הקסם של הרווק הנצחי, את בריאותו המנטלית ואת התמכרויותיו המגוונות.

שמונת הפרקים, שזמינים לצפייה ב־HOT וב־yes, מתרכזים בעיקר בתיווך אישיותו הגבולית של דייווידסון לצופים ובהסברים מיהו באמת, אחרי שהתפרסם ב"סאטרדיי נייט לייב" ועלה לכותרות בזכות שערוריות סמים והוללות מתוקשרות. אולם מה שבאמת מרשים ב"באפקיס" זו העובדה שגיבורנו הצליח לגייס לסדרה קאסט חלומי של ג'ו פשי, סטיב בושמי, אידי פאלקו, ג'ון סטיוארט, אל גור, ריי רומנו, בובי קנבאלי והמון אחרים.

מגיש את הקרביים שלו על מגש. דייווידסון ב"באפקיס", צילום: באדיבות yes

הואיל וכך, אי אפשר שלא להתרשם מהתוצאה מכיוון שדייווידסון מגיש את הקרביים שלו על מגש, רק כדי להוכיח אחת ולתמיד שהוא לא כזה מוזר ומטורף כפי שחשבנו. ואולי הוא דווקא כן, אבל עם (קאסט) כזה גדול. כי "באפקיס" מצחיקה, הזויה, אינפנטילית ומעורערת נפשית ממש כמוהו. "באפקיס" היא פיט דייווידסון, ומתברר שזה מה שבנות רוצות כיום.

"באפקיס" - עונה 1, HOT ו־yes

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר