top of page
Search
  • Writer's pictureIdo Helman

וונקה

פול קינג הוא מאסטר קולנועי בהתהוות בכול הקשור לסרטים לכול המשפחה, במיוחד אחרי שביים את שני סרטי 'פדינגטון' המושלמים. כשהוכרז שהוא יביים את 'וונקה', סרט על ממציא השוקולד שאין שני לו, עלו קצת חששות: האם פול קינג התמסחר? מה זה יהיה, סרט אולפנים חסר נשמה או סרט מלא לב כמו הפדינגטונים?


'וונקה', כפי שאתם יכולים לנחש, עוסק בווילי וונקה, ממציא השוקולד מהספר 'צ'ארלי בממלכת השוקולד'. הסרט מספר איך הוא עלה לגדולה, בנה אימפריה במו ידיו ונאבק בקרטל השוקולד המרושע שחולש על עסקי השוקולד בעיר.


החדשות הטובות הם שפול קינג ניצח את האולפנים. 'וונקה' הוא אחד הסרטים הכי מקסימים שראיתי לאחרונה. הוא מרגיש כמו סרט ילדים אבל כזה שמתייחס בכבוד לקהל היעד שלו וגם מבוגרים יוכלו להנות מצפייה בסרט.


מה שהטריילרים לא ממש מספרים זה שמדובר במחזמר, עם שירים וריקודים והכול. כבר הרבה זמן לא נהנתי ככה ממחזמר. השירים בסרט קליטים וכתובים היטב, הנאמברים המוזיקליים מבויימים בצורה מרשימה ואחרי כול שיר או ריקוד יש צורך לעמוד ולמחוא כפיים מרוב שזה היה טוב.


הקאסט עשיר בכול טוב. טימותי שאלאמה נהדר כווילי וונקה הצעיר, אוליבייה קולמן מרושעת ועסיסית בתפקיד בעלת מכבסה שוונקה נאלץ לעבוד עבורה וגונב את ההצגה השחקן החתיך יו גרנט כאומפה לומפה, מעיין יצור קטן שמנסה כול הזמן לגנוב את השוקולד של וונקה.


אתם יודעים איזה מילה רשמתי עד כה הכי הרבה? שוקולד. 'וונקה' בלי ספק ייעשה לכם חשק עז לשוקולד מכול סוג. מומלץ לראות את הסרט עם שקיות חטיפי קליק או שוקולד אחר שאתם אוהבים.


בשורה התחתונה, 'וונקה' הוא אחד הסרטים הטובים של השנה. סרט לכול המשפחה מקסים, מתוק, עם פסקול משובח והופעות נהדרות ובכללי סרט שיעשה לכם טוב על הנשמה וחשק לעוד. אני כבר לא יכול לחכות לסרט הבא של פול קינג.




42 views1 comment

Recent Posts

See All
bottom of page