הסדרה החדשה של יוצר "איש משפחה" טיפשה ואינפנטילית – אבל פשוט מצחיקה

סת' מקפרלן הפך את "טד" לסיטקום משפחתי תקופתי, שמתרחש ב-1993 ומתאר את חוויות התיכון • לא ברור מה לאנשים בני 50-40 ולסדרה על דובי צעצוע שקם לתחייה, אבל בין הבדיחות המוצלחות למדי היא אפילו מטיחה בצופים תובנות על גברים שסירבו להתבגר

"טד". מצחיקה, למרות טיפשותה האינפנטילית. צילום: באדיבות yes

שמעו סיפור על ילד שלא רצה להתבגר. לא פיטר פן ולא מייקל ג'קסון, אלא אחד מיוצרי הטלוויזיה המוערכים והמצליחים בדורנו, סת' מקפרלן, שיצר ומדובב את "איש משפחה", שמתקיימת כבר 25 שנה, ואת סדרת הסרטים "טד".

עכשיו מקפרלן הפך את "טד" לסיטקום משפחתי תקופתי, שמתרחש ב-1993 ומתאר את חוויות התיכון של טד, דובי הצעצוע שקם לתחייה, ושל חברו הטוב (שיגדל להיות מארק וולברג, אבל בינתיים הוא לא).

ההרפתקאות שהם עוברים לאורך העונה (שעלתה בסופ"ש ב-yes) כמעט גנריות ביחס לז'אנר יצירות תיכון והתבגרות: התמודדות עם בריון כיתתי, דייט ראשון, צפייה בפורנו, עישון וויד, צחוקים ותעלולים להנאת צופים מתבגרים וצעירים ברוחם.

מה לאנשים בני 50-40 ולסדרה על דובי בתיכון? מתוך "טד", צילום: באדיבות yes


מצד שני, כמו כל היצירות של מקפרלן, גם "טד" מבוססת בעיקר על דאחקות, אזכורים ומחוות לתרבות הפופ של התקופה (זאת אומרת, סוף אייטיז ותחילת ניינטיז). מי שמסוגל לשחות בים רפרנסים על "צוות לעניין" ו"צער גידול בנות", חייב להיות בן דורו של מקפרלן בן ה-50. אבל מה לאנשים בני 50-40 ולסדרה על דובי בתיכון?

"טד" הצחיקה אותי, למרות טיפשותה האינפנטילית. כמו הסרט, היא מטיחה בפנינו תובנות על גברים שסירבו להתבגר וממשיכים לספר בדיחות לדובי שלהם. כמו "איש משפחה", "טד" היא סדרה שמסרבת להתבגר. זה היה סיפור על סת' מקפרלן, אדם מוכשר ומצחיק, בן 50 ועדיין לא התבגר.

טד - עונה 1, yes VOD

מתוך "טד", צילום: באדיבות yes
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר