top of page
Search
  • Writer's pictureIdo Helman

גודזילה x קונג: אימפריה חדשה

לכתוב ביקורת קולנוע על 'גודזילה x קונג: אימפריה חדשה', הסרט החדש ביקום סרטי המפלצות של אולפני וורנר בראדרס, זה כמו לכתוב ביקורת מסעדות על מק'דונלדס: מי שאוהב את הז'אנר ייתענג מכול רגע ומי שלא לא. כך שלפני שאחפור לכם על הסרט הזה רק אגיד דבר כזה: אם אתם אוהבים מפלצות ענק נלחמות אחד בשני, רוצו מהר לראות את הסרט על המסך הכי איכותי בסביבתכם.


אחרי שקונג וגודזילה נלחמו אחד בשני, הפעם הם מתאחדים כבסט פרינדס פוראבר כדי להביס אויב משותף שמגיע מאיפה שקונג נמצא. האם הם יצליחו במשימה? איזה מתח!


קודם כול, למחלקת האפקטים של הסרט מגיעים רק שבחים. קונג, גודזילה, העולמות בהם הם נמצאים ויצורי הענק המאכלסים את הסרט נראים אמיתיים ואפקטיביים לא פחות מהסדרן באולם. אפשר ממש להרגיש את הנוכחות שלהם לצד בני האדם הלא ממוחשבים.


אבל הדובדבן שבקצפת המפלצתית היא סצנות האקשן האדירות של הסרט. אדם וינגרד, שביים את הסרט הזה וגם את 'קונג נגד גודזילה', מראה שהוא במאי אקשן מצויין. סצנות האקשן ב'גודזילה x קונג: אימפריה חדשה' הן בדיוק מה שאתם יכולים לצפות מסרט שכזה: ענקיות, רועשות וכיפיות נורא נורא. באיימקס מרגישים כול מהלומה של גודזילה וקונג וכמו שאמרתי בתחילת הביקורת, מומלץ לראות את הסרט על המסך הכי גדול ועם הסאונד הכי עוצמתי שיש (או בקיצור: לראות באיימקס).


האספקטים שלא קשורים למפלצות ענק הם באופן מפתיע לא כאלה נוראיים. נכון, יש את הילדה שהיא היחידה שיודעת איך לתקשר עם קונג, את האמא המאמצת שלה שלא יודעת מה לעשות איתה ואת השחקן המעולה של פייפר בוי מהסדרה 'אטלנטה', אבל נראה שהפעם הם באמת מציגים עלילה טיפה מעניינת ולא סתם זרקו אותם לסרט.


בקיצור, 'גודזילה x קונג: אימפריה חדשה' הוא הסרט שהכי נהנתי ממנו לאחרונה. הוא אדיר, הוא סוחף, האקשן בו מצויין והוא כיף גדול מתחילתו ועד סופו. אם אתם אוהבים סרטים כאלה, אל תחמיצו!






53 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page