תור תלת מימד ביקורת סרט

Thor Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "תור תלת מימד":
"מבדר מסוגו"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Thor
משחק כריס המסוורת', נטלי פורטמן, טום הידלסטון, סטלאן סקארסגרד, קאט דנינגס, קלארק גרג, קולם פיורה, ריי סטיבנסון, אידריס אלבה, ג'יימי אלכסנדר, טדאנובו אסאנו, ג'ושוע דאלאס, רנה רוסו, אנתוני הופקינס במאי/ת קנת בראנה  
מדע בדיוני
ביקורת סרט לתור תלת מימד מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מבדר מסוגו"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע83.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די12.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
די מרגש לדעת שסרט הקומיקס הגדול ביותר בכול הזמנים באמת מתקרב אלינו במהירות השיא, The Avengers יפציע בבתי הקולנוע בקיץ 2012 וצילומיו החלו השבוע. "תור" הוא אחד מגיבורי הסרט שעתיד לאחד בסרט אחד את "איירון מן", "הענק הירוק", "קפטן אמריקה" ועוד שלל דמויות כמו "Hawkeye" בגילומו של ג'רמי ריינר שמופיע כאן בתפקיד אורח לכמה דקות. בינתיים אנחנו נצטרך להתמודד עם הסרט הזה ועם "קפטן אמריקה" שיגיע לכאן במהלך יולי."תור" הוא בידור קייצי מבדר אך אין בו את הדבר הנוסף שיהפוך אותו לסרט קיץ בלתי נשכח, כמו "איירון מן" שהיה מפתיע עם ההומור השנון והציני שגם הציג אנטי-גיבור כגיבור-על או סרטי באטמן של כריסטופר נולן האפלים והמטרידים. "תור" הוא מסוג הסרטים שמאוד נהנים לצפות בהם כשבחוץ לח ודביק ובעיקר רוצים לצאת קצת מהבית כדי להנות מהפקת ענק מושקעת, עמוסת פעלולים עם שחקנים מפורסמים. הסרט מתהדר בנוכחותם של נטלי פורטמן, אנתוני הופקינס ואפילו רנה רוסו שלא השתתפה באף סרט בשש השנים האחרונות.
החשש המרכזי שהכוכב הראשי כריס המסוורת', שעד כה לא נשא על גבו תפקיד ראשי יהיה לעול - מתבדה. הוא נושא על גבו את הסרט הגדול הזה די בקלות וזוכה לדחיפה משחקני משנה מוצלחים ואייכותים ביניהם: סטלאן סקארסגרד’ קאט דנינגס שביחד עם נטלי פורטמן מגלמים את המדענים המוצאים את תור, וקלרק גרג שחוזר לגלם את הסוכן קולסון. טום הידלסטון מגלם את אחיו של "תור" – לוקי."תור" השייך לפנתיאון גיבורי העל האגדיים של מארוול ששימשו השראה לדורות של קוראים. הסרט כמו הקומיקס נע מהתקופה הנוכחית של כדור הארץ ועד לממלכה המיסטית של אסגרד. במרכזו של הסיפור עומד תור – אל הרעם, לוחם עוצמתי אך שחצן שמעשיו הלא אחראיים הציתו מחדש מלחמה העתיקה. כתוצאה מכך, תור מגורש על ידי אביו לכדור הארץ, שם הוא מחויב לחיות בין בני אנוש. בכדור הארץ, תור לומד את המחיר שגיבור אמיתי צריך לשלם. זהו סוג של סיפור התבגרות של גיבור על שלומד שעם יכולות מסוימות מגיעה גם אחריות.
השחקן/במאי קנת' בראנה שהתפרסם בעיקר בשל העיבודים הקולנועים שלו למחזות של שייקספיר שזיכו אותו בשלל פרסים, צולח את המשימה ומספק סרט קיץ מהנה ומבדר, אך לא יותר מזה. לדאבונו של בראנה הוא לא יצר סרט שיהפוך לאירוע קולנועי היסטורי או קלאסיקה שתיזכר בעוד שנים רבות. אם בראנה היה מצליח לשתול בתוך הסרט קצת יותר עומק מהקונפליקטים שישנן בסרטיו הקודמים כנראה ש"תור" היה הרבה יותר מורכב ואיכותי.כרגע "תור" הוא עוד הפקת ענק נוצצת ומרשימה. למזלנו הסרט מספק את הסחורה המינימלית שהיא בידור ראוי ומהנה אם לא מפתחים ציפיות גבוהות מדי.
תור תלת מימד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אופירגיל: 1723/09/2019 20:00:08
4/10אייקון ציון
אזהרת ספוילרים בביקורת. סרט לא טוב בכלל. לא גרוע אבל גם לא טוב. העלילה לא זורמת, הסרט מלא בבעיות. משגע אותי שת''ור מוריד את כל האנשים של קולסון אחד אחרי השני, נכלא על ידם ואז אריק סלוויג בא בטענה שת''ור סתם בחור משוגע על סטרואידים וקולסון פשוט משחרר אותו אחרי שהוא הוריד לו את האנשים אחד אחרי השני. לא קצת מוזר? הסרט סובל מעוד המון בעיות ואני חושב שהוא הסרט היחיד של מארוול שבאמת סרט לא טוב. למארוול יש המון סרטים וכולם טובים, חלקם אפילו מהטובים שראיתי והסרט הזה הוא באמת היחיד שפשוט לא טוב.
שם: .MOR Rגיל: 1409/11/2017 21:12:57
6/10אייקון ציון
סרט בסיסי וחביב !!! השחקנים מעולים, הצילום מצויין, הפס-קול נהדר ומוסיף המון לאווירת הסרט, האפקטים חמודים ודי יפים, סצנות האקשן סוחפות והדיאלוגים לא רעים בכלל אבל התסריט והעלילה לפעמים צפויים מדי, כוללים לא מעט סצנות קלישאתיות, חסרות מקוריות ויצירתיות וממומשים בצורה חלקית בלבד. בקיצור, אפשר לראות !!!
שם: עמית אוקניןגיל: 1407/08/2012 15:59:16
6/10אייקון ציון
קודם כל,הוא סרט בהחלט יפה ומרשים מבית הקומיקס של "marvel" שהרימו לחיים את ספיידרמן,קפטן אמריקה,אקס מן הנוקמים ועוד....אבל,הוא מאוד משעמם. ההתחלה הייתה פשוט פנטסטית , מעניינת,לוקחת ברצינות,מעבירה את הסרט כמו שצריך ונותנת לקהל להנות,שת'ור כבר נפל לכדור הארץ להיות בן אנוש ללא כוחות,התחיל כל השעמום....במקום לשלוח לנסות להרוג אותו ע"י אח שלו כל מיני יצורים מלאכותיים מהמיקום שלהם,הסרט התרכז בעוד טקטיקה משעממת בסגנון סרט זר לא יוצלח ולא מעניין. כל הסרט עצמו (החלק האמצעי שזה בערך 45-50 דקות יקרות מהסרט) הכל דיבר אך ורק על דרמה ורומונטיקה אפילו יותר משעממת מהצפוי,אין קשר אמת בין השחקנים,או בין יצרותם. אך מה שכן,הסוף טיפה הצליח לרתק אותי למסך,יש לו עוד אקט מיוחד שיכול להדביק לצפייה,אבל הוא משעמם רצח. ממליץ לראות אך ורק את הסרט בימי חול,לא לראות אותו כסרט מהנה בשישי-שבת כי הוא לא מהנה ומעניין בכלל. אני מאמין שילדים עד גיל 9-10 יצליחו להנות ממנו כמו ספיידרמן . חבל מאוד שזה מה שקרה מ"MARVEL"
קישורים
חץ תור תלת מימד (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מדע בדיוני
זמן Old 2021
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט