מפלצת של מלון ביקורת סרט

Hotel Transylvania Movie Review

תמונת כתבשחר עמית על "מפלצת של מלון":
"חביב ושגרתי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Hotel Transylvania
דיבוב אדם סנדלר, סלינה גומז, סטיב בושמי, קווין ג'יימס במאי/ת גנדי טרטקובסקי  
אנימציה
ביקורת סרט למפלצת של מלון מאת שחר עמית | מבקר
ציון המבקר
"חביב ושגרתי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע56.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די38.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כבר שנים שהוליווד נועצת את שיניה בסיפורי ערפדים, החל מדרמות נעורים, סרטי אימה וקומדיות שחורות, כרגע מגיע גם סרט אנימציה חביב אך נטול דמיון ודי משעמם. "מפלצת של מלון" מגולל את סיפורו של הרוזן דרקולה בתור מנהל מלון אשר מהווה מקלט לכל אותן מפלצות שהקולנוע לימד אותנו לפחד מהן. אבל כפי שאנחנו למדים בסרט אותם יצורים מפחדים מאיתנו הרבה יותר. חבל שמאחורי בסיס זה נותר סרט שלוקה בחוסר מקוריות ומחוויר לצד עמיתיו מבית פיקסאר.לאחר שתושבי כפר מקומי רצחו את אשתו במאה-המי-זוכר-כמה, הרוזן דרקולה (אדם סנדלר) נשבע להגן על בתם המשותפת מייביס (סלינה גומז). מאז הוא מתבצר בין קוטלי טירה מבודדת אשר משמשת כמלון ומפלט לאנשי הזאב נרגנים, פרנקנשטיין עם לב של זהב, איש בלתי נראה ואף קווזימודו בתור שף שנראה יותר כמו ספין על רטטוי. היום מייביס סופסוף מגיעה לגיל בגרות, 118, ורוצה לגלות את העולם הגדול אשר הוסתר ממנה. דרקולה המתנהג כמו אמא פולניה מאשר ערפד, משכנע אותה כי בני האנוש הם מרושעים. הבעיות צצות כאשר תרמילאי אנושי צעיר מגיע בטעות לבית מלון וכמובן משנה את הכל.
במחציתו הראשונה של הסרט מוצגים לנו שני נושאים דומיננטיים: האירוניה שבהצגת המפלצות המפורסמות ביותר כלא מזיקות ואף משעשעות וההתנגשות בין התרבות הגותית עליה שמר דרקולה ותרבות הפופ המודרנית (כן, בסוף הם שרים ראפ). ואכן, תחילתו של הסרט מצליח להצחיק ולמרות שהאנימציה לא משתווה לאולפנים היריבים, הסרט נראה כמתחרה ראוי. אבל בכל סרט מגיע הרגע שצריך לבנות עלילה, וכאן "מפלצת של מלון" נופל. הסרט מתמלא באירועים שלא באמת מצליחים ממש להתחבר ונותנים תחושה של רצף סיקוונסים נדושים.אדם סנדלר דווקא מצליח להתעלות על הטייפ-קאסט הגס והילדותי הרגיל שלו. לצידו ניצב אדם סמברג (בנו ב"זה הבן שלי") בתור ג'ונתן התרמילאי בן האנוש. סלינה גומז מגלמת את מייביס, ביתו של דרקולה ומושא אהבתו של ג'ונתן. השחקנית בת העשרים מציגה את דיבוב מוצלח כבת היחידה. כמו כן, ההפקה הביאה כמה שמות גדולים כגון סטיב בושמי, קווין ג'יימס, דיוויד ספייד וסי לו גרין, אולם דמויותיהן כל כך זניחות שאפילו לא תשימו לב מי מדבב מה.
"מפלצת של מלון" מגיע לאקרנים בארץ ובחו"ל לאחר הקיץ מסיבה מסוימת, הסרט פשוט לא מתקרב לרמתם של סרטי האנימציה של האולפנים המתחרים. תקוות סוני שהקהל ינהר כי אין תחלופה ראויה הוכיחה כמוצלחת, כן שהסרט כבר גרף 42 מיליון דולר בסופשבוע הראשון שלו בבתי הקולנוע בצפון אמריקה. בשורה התחתונה מדובר בסרט שמצליח פה ושם להעלות חיוך על הפנים אבל אל תתפלאו אם תמצאו את עצמכם מביטים כל מספר דקות בשעון.
מפלצת של מלון - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אופירגיל: 1722/09/2019 00:11:43
9/10אייקון ציון
סרט מבדר ביותר, אחד מהסרטים המצוירים האהובים עלי לצד "צעצוע של סיפור" 1 ו-2 ו"ספיידרמן: ממד העכביש". ללא ספק סרט קיץ כיפי ומרענן.
שם: Jason Stathamגיל: 2322/06/2014 08:45:34
8/10אייקון ציון
סרט קליל חביב מצחיק עם מסר לא להסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו.8 בסולם statham.
שם: דניאל-דרגיל: 3115/06/2014 13:29:01
9/10אייקון ציון
סרט חמוד מצחיק וקליל, מתאים לילדים ולהורים
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט