חטופה 2 ביקורת סרט

Taken 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "חטופה 2":
"פחות פעולה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Taken 2
משחק ליאם ניסן, פמקה ינסן, מגי גרייס, ראדה סרבדז'ה במאי/ת אוליבייה מגטון  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לחטופה 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"פחות פעולה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע70.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די23.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחרי ההצלחה המפתיעה והבלתי צפויה של "חטופה" בשנת 2008 בארה"ב וברחבי העולם המפיק לוק בסון מאחד את שלושת גיבורי הסרט הראשון ליאם ניסן, בתו החטופה מהסרט הראשון – מגי גרייס ואת גרושתו – פמקה ינסן לסרט שני במספר. הדבר היחיד שהשתנה הוא שבסרט הזה הגרושה נחטפת. הסרט עצמו לא מצליח לחדש דבר ומספק את אותה הסחורה בדיוק.אחד היתרונות המרכזיים של הסרט הראשון שבויים על ידי פייר מוראל (District B13) היה בבחירת הנושא האקטואלי והטראגי שצץ מדי פעם בכותרות העיתונות ובשולי החדשות גם בישראל - סחר בנשים. למרות ההתייחסות הלא מתוחכמת לנושא הוא תרם רבות לסרט ויוצריו ניצלו אותו היטב כדי להפוך את "חטופה" למותחן פעולה אפקטיבי.
הסרט השני מתעסק בנקמה. באופן לא צפוי בסון ושותפו לכתיבה רוברט מארק קאמין מנסים להציג את נקודת המבט של מוראד, אביו של אחד החוטפים מהסרט הראשון שמחליט לנקום בסוכן ה CIA לשעבר, בריאן מילס. ראדה סרבדז'ה המגלם את מוראד מצליח לטעון אותו באנושיות ובכאב מעורר הזדהות, זאת על אף שבנו חטף נשים ומכר אותן לזנות.בסרט השני החטופים הם ליאם ניסן וגרושתו שנחטפים במהלך חופשה משפחתית באיסטנבול. ניסן נראה עייף ואף משועמם לחלוטין - הוא פשוט לא מעורר שום הזדהות. הוא כבר התראיין בשנה החולפת שהוא מאס בז'אנר סרטי הפעולה וכאשר צופים בסרט בהחלט ישנה תחושה שהוא לא מספק את כל הסחורה.
הבמאי אוליבייה מגטון שביים גם את סרט הפעולה "קולומביאנה" יצר סרט פעולה רדוד המיועד לחובבי הז'אנר. אין לי בעיה עם סרטי פעולה רדודים אבל לפחות שיהיו עמוסים באקשן. סרט ההמשך לא עומד במשימה וסובל מחוסר השראה בסיסי: יש בו מרדף אחד אפקטיבי וכמה רגעים מותחים אבל מעבר לזה הוא לא באמת מצליח להתרומם מעל לסרט הראשון.אין ספק ש"חטופה 2" הוא סרט אייטיז ברוחו, אבל "בלתי נשכחים 2" גם הוא סרט פעולה מיושן ורדוד באופיו היה הרבה יותר מבדר. סתיו 2012 סיפק לנו שלושה סרטי פעולה נפלאים: "השופט דראד" המרהיב והמאוד אלים, "סוף המשמרת" הריאליסטי והעכשווי, ו"לופר" המתוחכם תסריטאית שגם מספק סצנות פעולה מעולות – בין כל הסרטים הנ"ל נראה ש"חטופה 2" פשוט קטן באופן משמעותי במידותיו, ולמרות שמהנה לבהות בו הוא לא באמת ראוי למסך הגדול.
חטופה 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: aloncoolגיל: 2008/12/2014 14:05:39
8/10אייקון ציון
את הסרט השני בסדרה יותר אהבתי מהראשון בגלל שיש יותר מתח והרבה אקשן בסרט הזה הסרט לא משעמם כלל הוא משאיר אותך מרותק לכיסא שלך אני כבר מחכה לסרט השלישי הסדרה וליאם ניסן מעולה בסרט
שם: Jason Stathamגיל: 2327/02/2014 20:47:22
8/10אייקון ציון
חטופה שהוא מתח משובח שמציג את האולם האפל של הסחר בנשים הביא אותי לצפייה בחטופה 2 יחד עם שק של צפיות ממנו. הסרט שונה בתכלית מקודמו מכיוון שהוא סרט פעולה גדוש באקשן ומותח לפרקים וככזה הוא מצוין. מומלץ בעיקר לחובבי הז'אנר.8 בסולם statham.
שם: אלירןגיל: 2017/11/2013 21:15:38
10/10אייקון ציון
ואוו איזה סרט ענק ממש מרגש מותח ומלא באקשן פשוט כיף אדיר ומשחק מצוין של השחקנים במיוחד ליאם ניסן השחקן הגדול עושה פה תפקיד ענק פשוט תראו את הסרט הזה ממליץ לכם אתם תהנו ..
קישורים
חץ חטופה 2 (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט