Skip to content

אין סיבה להיכנס לפרנויה

"פרנויה" הוא מותחן לא מותח, סיפור לא מעניין ומשחק לא מרגש - למרות שמקשטים אותו כוכבים מהשורה הראשונה. אם אתם פוחדים משעמום, התרחקו מהסרט הזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

[rating=2]

למרות צוות שחקנים מהשורה הראשונה, המותחן החדש של הבמאי רוברט לוקטיק ("לא רק בלונדינית") הוא פספוס גדול. אכן, קשה להאמין שמותחן בכיכובם של ליאם המסוורת', הריסון פורד, ריצ'ארד דרייפוס, גארי אולדמן ואמבר הרד יכול להיות כל כך – לא מותח.

כנראה שהצ'ק יותר גדול מעובי התסריט. פורד, המסוורת' ואולדמן. באדיבות סרטי יונייטד קינג

נתחיל בעובדה, שהסרט כולו הוא קלישאה אחת גדולה. הצעיר בעל האידיאלים, אדם קאסידי (ליאם המסוורת', "בלתי נשכחים 2") מחזיק בשאיפות לבנות קריירה. הוא עובד כמתכנת מתחיל בחברת תקשורת ענקית. אביו (ריצ'רד דרייפוס, "מפגשים מהסוג השלישי") חולה מאוד ועל כן אדם דואג לו. זה כמובן מאוד נוגע ללב, אילולא מדובר בתכסיס ברור, שמטרתו להמיס את לב הצופים. חבל שכל מה שמופיע בסרט הוא מאולץ או צפוי.

אדם מפוטר מעבודתו לאחר שהוא מתנהג בשחצנות. למעשה, כל הצוות שלו מפוטר. ובדיוק כמו שלא קורה בחיים האמיתיים, המנכ"ל החשוב והאימתני, ניקולס וויאט (גארי אולדמן, "ארץ יבשה") מחליט שאדם הוא בעצם הבחור הנכון שכן יכול לעשות את העבודה, ומאיים עליו שיחזור.

וויאט נותן לאדם משימה לרגל אחר החברה המתחרה, בבעלותו של ג'וק גודארד (הריסון פורד, "בלתי נשכחים 3"), המחזיק בחברת הזנק מוצלחת להפליא. במהלך הדרך אדם פוגש את אמה (אמבר הרד, "יומני הרום"), והשניים נגררים לסטוץ לילי, שמתפתח הרבה מעבר. גולת הכותרת: השחקן והשחקנית מאוד יפים, והשניים דואגים להראות לא מעט מגופם, ואדם אפילו שוכח ללבוש חולצה בלא מעט סצנות.

המשחק של פורד, אולדמן והמסוורת' אמין, אך לא ברור מדוע הם מסכימים לעשות את זה. כנראה שהצ'ק הרבה יותר גדול מעובי התסריט. "פרנויה" מלא בדיאלוגים מלאי מושגים טכנולוגיים העוברים ביעף, משחק מוגזם המתנגש בחורים בעלילה מגוחכת ואפס הומור או ריגושים. האם עליכם לפחד מהמותחן? כן, אם אתם פוחדים משעמום, התרחקו מהסרט הזה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן