וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסקס של מאסטרס" לא מכוונת מתחת לחגורה אבל מענגת

לילך וולך

13.10.2013 / 0:30

גם אם נדמה ששווה לעשות סדרה על סקס ולו רק בגלל שהיא תזכה לתשומת לב אוטומטית, "הסקס של מאסטרס" מצליחה להיות ה"דאונטון אבי"​ של האורגזמות בלי לזייף ובלי לעגל פינות

יח"צ - חד פעמי

כולם חושבים על סקס, עושים סקס או מקווים לעשות סקס, חוגגים אותו או מיואשים ממנו, מדברים על סקס. הוא הלא נוכח הכי נוכח, הסמוי הכי גלוי. סקס הוא הנושא שהגבולות שסביבו מוגדרים מחדש בכל עידן, וגם בתוכו יש עשרות גוונים שונים של מקובלויות חברתיות. אנחנו יכולים לדבר היום על הגדרות מחודשות, על מיילי סיירוס מול מדונה, על חינוך מיני בבתי ספר ועל אחריות האישה לאורגזמה שלה. אבל בעצם אנחנו חייבים לא מעט מזה מבלי דעת, לדוקטור וויליאס מאסטרס ולעמיתתו למחקר ווירג'יניה ג'ונסון. השניים – הוא גינקולוג והיא מי שנשכרה לסייע לו במחקר, בעיקר על רקע העובדה שלא נרתעה מהנושא – הפכו לחלוצי מידוע מיניות האדם, ולפורצי דרך בתחום.

"הסקס של מאסטרס" מגולל את סיפורם של צמד החוקרים, מהרגע שהם נפגשים ב-1957. הדוקטור המאופק (מייקל שין), נשוי לאישה מאופקת המתקשה להיכנס להריון (למעשה בשל ספירת הזרע הנמוכה שלו, ולא כפי שהיא סבורה והוא אינו מתקן אותה – באשמתה שלה). והאירוניה בהיותו כוכב עולה בתחום הפוריות והגינקולוגיה, זועקת את עצמה מעצמה. וירג'יניה ג'ונסון (ליזי קפלן הנהדרת), היא אישה עצמאית וחזקה, אם חד-הורית מבחירה וזמרת מועדונים לשעבר. היא מגיעה למסדרונות בית החולים בו עובד דוקטור מאסטרס, ומלוהקת על ידו לסייע לו ברישום ותיעוד ההשפעות הפיזיולוגיות של האורגזמה על גוף האדם. על כל מה שג'ונסון חסרה בהשכלה אקדמית, היא מפצה באינטליגנציה וגישה בריאה וטבעית לסקס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוקטור, תציל אותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכאורה, "הסקס של מאסטרס" היא ממילא הימור בטוח, כי עוד לא אירע שהופקה סדרה שעסקה בסקס וגרפה משיכת כתפיים משועממת. אבל כמו שלימדו אותנו מאסטרס את ג'ונסון – זה לא הנושא, זו הגישה שמשנה. והגישה כאן, למרות שפע הסקס הלא מתחסד, היא שהסדרה לא פונה אל השכל שמתחת לחגורה. "הסקס של מאסטרס" ערכה את שיעורי הבית שלה בקפידה, וכמו סדרות תקופתיות אחרות מגובות בעיצוב אמנותי משוחזר פרטים להפליא ובדגדוג בלוטות ההיסטוריה. "מד מן", "אימפריית הפשע", "דאונטון אבי" - העתיד הוא העבר; עם כל יכולת הפוסט פרודקשיין שהעתיד יכול להבטיח.

הדקדוק התקופתי הוא אמנם מרהיב, אבל הכוח המניע את "הסקס של מאסטרס" הוא התסריט שלא מעגל פינות, ומפגני המשחק המרשימים של כוכבי הסדרה. בעיקר של ליזי קפלן שלכל תפקיד שהיא מגיעה אליו היא מביאה איתה את האיכות המסוימת הזו של חום ורגישות שמשולבות בלי סתירה בעוצמה ונחישות. בנגוד ללא מעט סדרות "תקופתיות", שעשויות לגרור איתן את התחושה המסוימת של סנוביזם וטרחנות, "הסקס של מאסטרס" לא מצפה שהצופים יעבדו בשבילה או בשביל ליהנות ממסאג' המוח המאוד פרטיקולרי שהן מספקות – היא כיפית, נגישה, לא מתאמצת ולא מאמצת. בהרבה מובנים ה"דאונטון אבי" של האורגזמות היא בדיוק מה שהצמד מאסטרס את ג'ונסון קיוו שסקס יהיה – טבעית, חסרת בושה ומענגת לכל המשתתפים.

"הסקס של מאסטרס", שבת ב-21:30, yes Oh/yes VOD/HOT3/HOT VOD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully