הדרקון הראשון שלי 2 ביקורת סרט

How to Train Your Dragon 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הדרקון הראשון שלי 2":
"אחד הלהיטים הראויים ביותר של קיץ 2014"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר How to Train Your Dragon 2
דיבוב ג'יי ברושל, ג'רארד באטלר, קרייג פרגוסון, אמריקה פררה, קייט בלאנשט, ג'ונה היל, קריסטין וויג, קית' הרינגטון במאי/ת דין דבלויס  
אנימציה
ביקורת סרט להדרקון הראשון שלי 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מרגש ומרשים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע56.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די36.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות7.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בשנת 2010 יצא למסכי הקולנוע סרט האנימציה How to Train Your Dragon או בשם שנבחר על ידי המפיצים בישראל - "הדרקון הראשון שלי". הסרט שהופק על ידי מחלקת האנימציה של אולפני דרים וורקס הצליח להפתיע ולספק לקהל הצופים סרט האנימציה מרהיב עין בתלת מימד עם דמויות קצת יותר מורכבות מהרגיל וסיפור על נער בשבט ויקינגים המתיידד עם דרקון. העלילה עקבה אחרי אותו צעיר לא שגרתי בשם היקאפ המצליח לשנות את נקודת המבט של תושבי הכפר החוששים מדרקונים ומצליח להשכין שלום בין בני האנוש ליצורים המיתולוגיים. העלילה דידקטית ולא מקורית במיוחד אבל התוצאה בסופו של דבר היתה אפקטיבית ומרגשת והשאירה זיכרונות מתוקים.במהלך ארבע השנים שעברו מאז אולפני דרים וורקס לא הצליחו לשחזר את ההצלחה עם שלל כישלונות כלכליים וביקורתיים. נראה שאולפני דרים וורקס בונים על כך שסרט ההמשך יהפוך ללהיט היסטרי וכבר מתכננים סרט המשך שלישי שעתיד לצאת בשנת 2016. בינתיים הסרט החדש עומד בהבטחה, לפחות אומנותית, ומספק חווית צפייה מרשימה מבחינה ויזואלית וגם מבחינת התוכן. העלילה בוגרת ומורכבת יותר מהסרט הראשון והגיבורים של הסרט הם לא נערים מתבגרים אלא צעירים בשנות ה-20 המוקדמות לחייהם.
דין דבלויס אחד משני הבמאים של הסרט הראשון מספק לצופים סרט הרפתקאות בעל מסר אנטי מלחמתי. הפעם גיבור הסרט, היקאפ, חברתו אסטריד ושאר חבריהם מנסים לשכנע דמות חדשה ומתוסבכת בשם דראגו בלודויסט להפסיק את המזימה המרושעת שלו לנקום בדרקונים ובבני האנוש שלא שיתפו עמו פעולה. לצד קולותיהם של ג'יי ברושל, אמריקה פררה, ג'ונה היל וג'ררד באטלר נוספו קולותיהם של זוכת האוסקר קייט בלאנשט, דג'ימון הנאסו וקיט הרינגטון (משחקי הכס).העלילה, כאמור, מספקת לנו רגעים מרגשים, מצחיקים והמון סצנות מעוף מרהיבות וסצנות קרב סוחפות ומרשימות. נראה שהושקעה באנימציה מחשבה רבה וכמו כן יש כאן שימוש נבון בתלת ממד שהופך רגעים רבים בסרט לחוויה קולנועית עשירה ואפקטיבית שמפצה על השימוש הלא מעניין בתלת מימד בסרטי הקומיקס והפעולה מהחודשים האחרונים. נראה שזאת הפעם הראשונה בעונת הקיץ האחרונה שהסרט עצמו נוצר כאשר הממד השלישי הוא באמת חלק אינטגרלי מהסרט – משהו שאינני יכול לכתוב על "גודזילה" או "אקס-מן".
באופן נדיר משאר סרטי האנימציה המוקרנים בבתי הקולנוע בישראל, הסרט הזה מיועד גם להורים של הילדים ובכלל לאנשים בוגרים המעוניינים לצפות בסרט הרפתקאות קלאסי כמו שהיו עושים פעם. "הדרקון הראשון שלי 2" מצליח לאחד תחת כנפי הדרקון שלו את כל האלמנטים שהופכים מוצר הוליוודי לראוי: תסריט כתוב היטב, דמויות מעוררות אמפטיה, ליהוק נבון של שחקנים איכותיים או כאלו שלוהקו בדיוק לתוך הקטגוריה המתאימה להם. גם חובבי האפקטים והתלת ממד יצאו מרוצים כי השקיעו בפעלולים ובאנימציה כמה מיליונים נוספים. התוצאה היא אחד מסרטי האנימציה הטובים ביותר שנראו על מסך הקולנוע בתקופה האחרונה ובהחלט אחד הלהיטים הראויים ביותר של קיץ 2014.
הדרקון הראשון שלי 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ביימקסגיל: 912/04/2015 13:05:32
9/10אייקון ציון
ראיתי את הסרט עם חברי,והתרגשנו מהעלילה והמתח . אהבתי את הדמויות,לאחר שנגמר הסרט התרגשנו מאוד.
שם: אלוןגיל: 4604/01/2015 00:51:26
8/10אייקון ציון
הלכתי עם הילדים שלי גילאים 7 ו-4 הם נהנו מאוד לאורך כל הסרט היו מאוד בעניין , למרבית הפתעתי גם אני הייתי מאוד בעניין , מומלץ בחום צעירים , ילדים ובוגרים שאוהבים סרטי ילדים
שם: shayeגיל: 3301/01/2015 10:36:58
8/10אייקון ציון
סרט מאוד נחמד בהמשך לראשון שהיה. אנימציה איכותית ותסריט נחמד. משעשע ברמה חמודה . מתאים גם למבוגר וגם לילדים
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט