Skip to content

"בתוך הסופה": אסון של סרט

העלילה של "בתוך הסופה" מונעת מכוח הטיפשות, כשחבורה של דמויות עם אופי בעובי של קרטון דק נקלעת לאסון כמעט אפוקליפטי. חבל שהסופה לא לקחה עימה גם את הסרט הכושל הזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

[rating=2]

האנושות נמצאת בתוך מערבולת של סרטי אסונות, וביניהם נמצאת גם הקלישאה של אסון בצורת טורנדו המצליף בעיירה הבדיונית סילברטון, שבארצות הברית. עלילת הסופה בסרט "בתוך הסופה" מונעת מכוח הטיפשות, כשחבורה של דמויות עם אופי בעובי של קרטון דק נקלעת לאסון כמעט אפוקליפטי שסוחף את העיירה כולה.

אפקטים זה לא הכל. באדיבות גלובוס מקס

באופן מעצבן למדי, הסרט מצולם ממגוון של מצלמות כתף חובבניות, כשהמצלמה רועדת בעוד רוח עזה וסוערת נושבת על הגיבורים, ומסביבם נופלים עצים, מכוניות ושאר בניינים רבי קומות.

עיקר הסיפור מסתחרר סביב רודף הסערות המקצועי, פיט (מאט וולש, "טד"), אדם אובססיבי לעבודתו, שמוכן לדחוף קרובי משפחה לנתיב הסופה כדי שאלו יצליחו לצלמה באופן משביע רצון. אליו מתלווית המטאורולוגית, אליסון (שרה ווין קיליס, "המתים המהלכים"), כאם חד הורית. מנקודה זו מתחילה השאלה, האם צוות הצילום, סגן מנהל בית הספר המקומי (ריצ'ארד ארמיטאז', "ההוביט"), ילדי בית הספר ושאר תושבי העיירה יעמדו בפני הסכנה הקרבה?

צופי הסרט עשויים להתרגש מאינספור אפקטים מיוחדים, וללא ספק מרשימים, כמו גם סצינות שבהן הטורנדו מחריב ומרטש בניינים שלמים, אוטובוסים, מטוסי ג'מבו וכל דבר נוסף שיכול להסתחרר באוויר בטרם הוא מתפוצץ. עצוב קצת, כי כל שאר החלקים המחברים בין קטעים אלו פשוט חלשים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן