שתף קטע נבחר

"מוצרט בג'ונגל": יש סקס בפילהרמונית

אל תתנו לשם מוצרט להטעות אתכם, הסדרה על התזמורת הסימפונית של ניו יורק רוויה בסקס, סמים ויצרים. מי שחשקה נפשו בטלוויזיה קלילה ובלתי מחייבת, מוזמן להתמכר אליה

כינורות, אבובים ומלחינים מקיפים את הסדרה של אמזון "מוצרט בג'ונגל", אבל מדובר במוזיקת רקע בלבד לדרמה קומית קלילה ומקסימה, שמציגה את התזמורת הפילהרמונית של ניו יורק ככר פורה לסקס, סמים וכל מה שביניהם. למשל אלכוהול. אם להאמין לעולם שהסדרה (שעונתה הראשונה זמינה לצפייה בסלקום tv) מציירת, חיי הנגנים והאנשים שסביבם הם קונצרט סקסי וניו יורקי, כזה שמעולם לא חווינו ולא נחווה. ובזאת תמו הדימויים מעולם המוזיקה, מבטיחה.

 

ביקורות טלוויזיה נוספות:

"הכוכב הבא": היה כיף הפעם 

"פאודה": הכאוס ישאב אתכם פנימה

"סמוך על סול": עשויה מחומר טוב

 

על פניו, הסיפור של הסדרה (שדווקא מבוססת על ספרה של נגנית בשם "סקס, סמים ומוזיקה קלאסית") נשמע מטופש. אבל המופרכות והקלילות שלו הם אלה שעושים את כל הכיף, וטלוויזיה כיפית היא מצרך חשוב ויקר. עם כל הכבוד לזמן שהוא מעגל שטוח ושאר משפטים שלמדנו מסדרות קודרות (ומצוינות!), לפעמים אנחנו רוצים רק להימרח על הספה וליהנות. בלי מחויבות.

"מוצרט בג'ונגל". כיף קליל ()
"מוצרט בג'ונגל". כיף קליל
 

וזה בדיוק מה ש"מוצרט בג'ונגל" מספקת. בכל פרק (קצת יותר מ-20 דקות, וגם זה עוזר לקשר הלא מחייב) היא מתארת את העלילה בהמון צבע ובלוויית פסקול הולם: היילי רטליג', נגנית אבוב צעירה ויפה, מנסה להתקבל לתזמורת הסימפונית של ניו יורק. המוסד המכובד בדיוק עובר טלטלה עם הגעתו של מאסטרו חדש בשם ברנרדו דה סוזה (גאל גרסיה ברנרד, "אהבה נושכת", "דרום אמריקה באופנוע") - מכסיקני אקסצנטרי והבעלים של כל מניירה אפשרית תחת השמש, מה שהופך אותו למקסים וקלישאתי בערך באותה המידה. היילי הופכת לעוזרת האישית של ברנרדו ונסחפת לעולם הייצרי שלו, ובמקביל מנהלת חיים בוהמייניים ופוטוגניים משלה בצד המגניב ביותר של העיר. ככה זה כשצעירים ומנגנים באבוב.

 

היילי ורודריגו נתקלים בקשיים מכל הצדדים - הוא עם אנה מריה, אשתו האמנית המופרעת (תפקיד שקצת מזכיר את זה של מריה אלנה - שגילמה פנלופה קרוז ב"ויקי כריסטינה ברצלונה"), ועם הדרישות להתמתן ולשתף פעולה עם מערך היח"צ והשיווק של התזמורת, והיא עם נגנים ותיקים שמתייחסים אליה בבוז ועם הקושי לשלם שכר דירה. כל פרק כמובן גם כולל קטעי יצירות ורפרנסים מעולם המוזיקה הקלאסית, אבל אין שום צורך בהבנה של התחום כדי ליהנות. הסדרה הזו לא באמת נוצרה לחובבי הז'אנר.

גאל גרסיה ברנאל בדמות בעלת אלף המניירות ()
גאל גרסיה ברנאל בדמות בעלת אלף המניירות
 

עוד מככבים: נגנית צ'לו יפה בשם סינתיה, שניהלה רומן עם המאסטרו הקודם ובכלל נמצאת שם בתור הדמות הפתיינית המנוסה והנבונה, זו שכבר ראתה הכל ומשמשת מעין מנטורית להיילי הצעירה; ליזי, השותפה המגה מגניבה של היילי שמחביאה בארון מוצא מיוחס מאזור האפר איסט סייד; אלכס, החבר הרקדן של היילי; המאסטרו הקודם תומס שנדחק הצדה והועמד בצל הכוכב הלטיני הלוהט, וגלוריה וינזדור, המנהלת של התזמורת שמדגמנת מדי פרק מלתחה מפוארת ומייצגת את האצולה. בקיצור, חבורה צבעונית מעולם אחר.

 

אם "מוצרט בג'ונגל" היתה לוקחת את עצמה ברצינות, היא היתה נלעגת, אבל מכיוון שהיא לא מתיימרת להיות מעבר לכיף קליל - היא הופכת לפאן במקסימום. בראבו. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גאל גרסיה ברנאל. מקסים וקלישאתי
לאתר ההטבות
מומלצים