פיץ' פרפקט 2 ביקורת סרט

Pitch Perfect 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "פיץ' פרפקט 2":
"רגעים מצחיקים וביצועים מוזיקליים חביבים בסרט ארוך מדי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Pitch Perfect 2
משחק אנה קנדריק, היילי סטיינפלד, אליזבת' בנקס, בריטני סנואו במאי/ת אליזבת' בנקס  
מוזיקלי
ביקורת סרט לפיץ' פרפקט 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"המשך חביב"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע56.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די37.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הבלות חוזרות - להקת ה-אקפלה המורכבת מבנות ממגזרים חברתיים ועדתיים שונים, חוזרות לבצע שלל להיטים בסגנון שנשכח זמנו ובעזרת הסרט חזר להיות אופנתי. אחרי שהפכו לאלופות ארה"ב בסרט הראשון, הלהקה עומדת בפני משבר תדמיתי בעקבות השתתפות כושלת בקונצרט חגיגי לכבוד יום הולדתו של נשיא ארה"ב. ההופעה המביכה הופכת לפארסה היסטרית בכיכובה של איך לא, אמי השמנה (רבל ווילסון האוסטרלית המשעשעת).אחרי האסון בקונצרט החגיגי לכבוד הנשיא, אף אחד לא רוצה להיות בקשר עם הלהקה המושמצת והן חייבות לרכוש מחדש את האמון של ההמונים. הדרך היחידה לעשות זאת היא לנצח את אלופת העולם בא-קפלה בתחרות בקופנהגן. הבעיה היא שהאלופה היא להקה גרמנית מקצוענית, כוחנית ומוכשרת עם אנרגיות בלתי נדלות, מה שמעורר אצל גיבורותינו רגשי נחיתות וגורם להן לאבד את הקול הייחודי שלהן. הן צריכות לעבור מסע משותף ביחד עם סטודנטית טרייה, המועמדת לאוסקר על "אומץ אמיתי", היילי סטיינפילד, שכבר הפגינה כישורים מוזיקליים בסרט "התחלה חדשה".
"פיץ' פרפקט" היה הצלחה מינורית בקופות בארה"ב עם קצת מעל 65 מיליון דולר ומינורית למדי בעולם עם 48 מיליון דולר. אבל מאז יציאתו ל DVD, הקרנות VOD ובשלל ערוצי הסרטים בכבלים ובלווין הוא הפך ללהיט עם קהל מעריצות וגם מעריצים נלהב. אבל אפילו אולפני "יוניברסל" לא דמיינו שהם עומדים לפני להיט כל כך היסטרי ובסופשבוע הראשון של סרט ההמשך הוא הכניס לקופות מעל 70 מיליון דולר, שזה יותר מכל מה שהסרט הראשון עשה לאורך כל השבועות שהוא הוצג בבתי הקולנוע בשנת 2012. עכשיו שנתיים וקצת אחרי מושכות הבימוי עברו מג'ייסון מור לידיה של המפיקה/שחקנית אליזבת בנקס שזהו סרט הקולנוע הראשון בבימויה.בנקס היא אחת הנשים המוכשרות בהוליווד: שחקנית דרמטית לא מוערכת דיה, שחקנית עם תזמון קומי מעולה, מפיקה של סרטים קצרים, סדרות, סרטי טלוויזיה ומאז "פיץ' פרפקט" גם בעלת חוש חד להפקות פופולאריות כובשות לב. עכשיו היא גם במאית עם להיט שובר קופות – וזהו רק הסרט הראשון שהיא מביימת. אחרי הסופשבוע הזה היא יכולה להיות רגועה, הוליווד נכנעה לקסם שלה וגם הקהל הרחב.
"פיץ' פרפקט 2" הוא סרט המשך חביב, עם המון רגעים מצחיקים, דמויות נשיות שטחיות אך כובשות לב, ביצועים מוזיקליים מתוקים אך לא באמת קנוניים, והוא בעיקר נשען על קסמן של השחקניות, מרביתן לא מוכרות, ועל ההומור המשעשע, הציני והמרושע במקצת של קאי קאנון, שגם כתבה את התסריט המוצלח לסרט הראשון. הבעיה המרכזית של הסרט השני היא שהקצב שלו פחות עובד. הסרט מרגיש כאילו הוא נמתח יתר על המידה והידוק בעריכה ואולי קיצוץ או קיצור של אחת מעלילות המשנה השונות היה תורם לקצב."פיץ' פרפקט 2" הוא ממתק ממכר במיוחד: כיף לראות אותו, הוא ממחזר בהצלחה את כל מה שאהבנו בסרט הראשון וזאת למרות שהוא מרגיש בדיוק אותו הדבר, רק ארוך יתר על המידה.
פיץ' פרפקט 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: SHAYEגיל: 3405/11/2015 10:37:15
9/10אייקון ציון
סרט משעשע וכייפי לצפייה מאוד ממליץ במיוחד גם למי שאהב את הראשון בסדרה.. הומור אמריקאי נחמד נחמד נחמד !!
שם: shoshkiגיל: 1404/10/2015 13:11:45
5/10אייקון ציון
הראשון היה סתם גרוע השני הרבה יותר טוב ומצחיק אבל מתאים יותר לילדות קטנות חוץ מכמה קטעים קטנים זה לא סרט שיעניין יותר מדי את הגילאים הגדולים יותר
שם: יואב סימאיגיל: 1226/09/2015 10:56:26
1/10אייקון ציון
הסרט הכי גרוע שראיתי בחיים שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מוזיקלי
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.7ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט