וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאט: "אשתו של גיורא" יותר מדי נאמנה למציאות וזה לא ממש טוב

12.6.2015 / 0:14

"אשתו של גיורא" עוקבת אחרי שחקנית מדשדשת שבעלה העשיר קונה לה הכל. הבעיה היא שהדשדוש של השחקנית מדבק וצובע את כל הסדרה בחובבנות בלתי נגמרת

יח"צ - חד פעמי
"אשתו של גיורא" מבוססת על חייה של אקטע ולמען האמת, מתקבלת התחושה שבעלה של אקטע רכש למענה את ערוץ 10 כדי שהסדרה תעלה לשידור

בשלב כלשהו בחיינו, האמנות החלה לחקות את המציאות. וזה התחיל לקרות אחרי שאנשים מהמציאות התחילו ליצור אמנות שתחקה את המציאות. מבולבלים? נדמה שזה מה שליאת אקטע רצתה שיקרה. אקטע, שחקנית תיאטרון ותיקה, הגתה את קונספט "אשתו של גיורא", הסדרה הקומית החדשה שעלתה אמש בערוץ 10. "אשתו של גיורא" מספרת את סיפורה של אודליה, שחקנית מדשדשת שנשואה למיליונר שקונה עבורה הכל. למשל, תיאטרון שהכשיל אותה באודישן.

"אשתו של גיורא" מבוססת באופן חופשי, נניח, על חייה של אקטע ולמען האמת, בשלבים מסוימים בזמן הצפייה בפרק הבכורה מתקבלת התחושה שבעלה של אקטע רכש למענה את ערוץ 10 כדי שהסדרה תעלה לשידור. כשהקרדיטים עולים, תחושה מוזרת מתפשטת בגוף. הראש שואל "מה זה הדבר הגרוע הזה", הלב עונה "מתנות קטנות חמודי, מתנות קטנות". רק כעבור זמן מה אפשר להתחיל להבין למה הרושם הראשוני שמתקבל מ"אשתו של גיורא" הוא גרוע וצבוע בבלבול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואו, למה זה בכלל משודר?/מערכת וואלה!, צילום מסך
משהו לא עובד. אה כן, ליאת אקטע. באופן אירוני, יכול להיות שהתחושה השלילית כלפי הסדרה נובעת מזו שהגתה אותה

אורי הוכמן (גיורא) מדויק אם כי לעתים מעט מביך כבעל המיליונר שרק רוצה לאהוב את אשתו הבלתי נסבל. שושה גורן (אמה של אודליה) גונבת את ההצגה בתור האם המרוקאית הכי פולנייה בשיכון הווילות. מעיין בלום (הבמאי שמכשיל את אודליה באודישן) מדהים בקריפיותו ולמרות עודף סלפסטיק מיותר והעובדה שהפרק הראשון מתחיל באמצע עלילה מבלי לתת לצופה רקע כללי על הדמויות, התסריט עדכני וכולל אזכורים של מערכת הבחירות האחרונה בישראל למשל. הצוות שעומד מאחורי הסדרה מורכב מהאנשים הכי מוכשרים בתעשייה (שי קפון, שוקי בן נעים, עוזי וייל). ובכל זאת, משהו לא עובד. אה כן, ליאת אקטע. באופן אירוני, יכול להיות שהתחושה השלילית כלפי הסדרה נובעת מזו שהגתה אותה.

הבעיה הגדולה עם "אשתו של גיורא" היא שלא ברור אם היא מותירה טעם רע בפה בגלל שחייה של אקטע (ותצוגת המשחק שלה בסדרה) כל כך גרועים או שאקטע היא שחקנית כל כך נהדרת שהיא מגלמת שחקנית גרועה בצורה מושלמת. לכו תדעו במה מדובר. אולי אקטע היא הגרסה המקומית של לינה דנהאם, שגרירת האמנות החדשה שדוגלת במכירת סיפור חיים גרוע בתור אמנות. דנהאם עשתה מזה קריירה, לאקטע יש למה לחכות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקודת אור. שושה גורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין אם אקטע שחקנית גרועה ובין אם שחקנית מצוינת שמגלמת שחקנית גרועה בצורה נפלאה, התוצאה הסופית זהה עבור הצופה: הוא תקוע מול סדרה שכל ציריה סובבים סביב משהו גרוע. לא נקודת הפתיחה הכי אידיאלית לכל סדרה. מצד שני, מישהו קנה את ערוץ 10 ממש עכשיו והערוץ יישאר באוויר ב-15 השנים הקרובות, משהו צריך למלא את לוח השידורים.

ומה אתם חשבתם על "אשתו של גיורא"? ספרו לנו בתגובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully