מרגלת ביקורת סרט

Spy Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מרגלת":
"הקומדיה של הקיץ! מקארתי לוהטת בסרט מצחיק עד דמעות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Spy
משחק מליסה מקארתי, ג'ייסון סטיית'ם, ג'וד לאו, רוז ביירן במאי/ת פול פייג  
קומדיה
ביקורת סרט למרגלת מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"להיט בטוח"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע65.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די27.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות7.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הצמד הלוהט של הוליווד חוזר לשתף פעולה. הבמאי/תסריטאי פול פייג' והשחקנית מליסה מקארתי סיפקו לנו כבר שני להיטים קומיים בשרשרת. ב"מסיבת רווקות" מקארתי גנבה את ההצגה מקריסטין וויג בעזרת תפקיד משנה קורע מצחוק עליו אף הייתה מועמדת לאוסקר. בלהיט שובר הקופות "עצבניות אש" עם סנדרה בולוק שוטרות שונות אחת מהשנייה נאלצות לשתף פעולה ולעבוד יחדיו. פייג', שכתב את התסריט ל"מרגלת" במיוחד עבור מקארת'י, יודע לביים את השחקנית המוכשרת והיא נותנת כאן את כל כולה.לקח כמעט חמש שנים מאז שמקארתי התגלתה לקהל הרחב בשנת 2011 והיא הייתה צריכה את סנדרה בולוק כדי לבסס את מעמדה בשנת 2013, אבל עכשיו היא בהחלט הכוכבת הראשית, בתפקיד הסוכנת החשאית סוזן קופר. הסרט הוא על כתפיה ושום גברבר מסוקס לא מצליח לגנוב לה את ההצגה. זאת למרות ששני בריטים לוהטים מככבים לצידה: ג'וד לאו וג'ייסון סטיית'ם – כוכבי קולנוע המחזיקים בדרך כלל סרטים ענקיים על כתפיהם וכאן הם על תפקיד עזר כנגדה.
"מרגלת" הוא אולי הקומדיה הפמיניסטית הגדולה ביותר שיצאה מהוליווד בשנים האחרונות. מזמן לא נראתה דמות כל כך ייחודית על המסך בקומדיה הוליוודית מסחרית. סוזן קופר יוצאת מהמרתף של ה CIA למבצע ראשון. היא נבחרת בגלל שהיא אישה שקופה, כלומר שמנמנה, נמוכה ולא אטרקטיבית בשום צורה. אבל הדעות של הממונים עליה לא ממש יזיזו לקופר והיא תפעל, תציל את המצב ותעשה בית ספר לכל מי שפקפק בה. "מרגלת" הוא סרט על העצמה נשית. מקארתי כפי שניתן להבחין ממבט ראשון היא לא בדיוק כוכבנית דקיקה אבל היא מגלמת דמות חזקה, אמיצה, שיודעת מה היא רוצה.סוזן קופר היא סוכנת CIA שהתפקיד שלה היה להדריך דרך האזנייה את בראדלי פיין, סוג של ג'יימס בונד מלוקק ונאה למראה בגילומו המושלם של ג'וד לאו. כשהוא מוצא את מותו על ידי טרוריסטית בינלאומית (רוז בירן שוב פעם מעולה בתפקיד קומי מושלם עבורה), וזהותם של כל שאר הסוכנים נחשפת, קופר טסה לאירופה כדי לחשוף היכן נמצאת פצצת האטום הקטלנית ולחשוף את רשת הטרוריסטים המתכננת לחסל את ניו-יורק. מי שלא ממש עוזר לה הוא ריק פורד, סוכן חשאי לא חכם במיוחד אבל עקשן, בגילומו המבריק והמודע לעצמו של ג'ייסון סטיית'ם. הגברתן המתגלה כשחקן בעל תזמון קומי מדויק ולעיתים הוא אפילו יותר מצחיק ממקארתי.
פייג' מספק לקהל הצופים פארודיה על סרטי ג'יימס בונד ושלל סרטי הריגול השונים עם טאץ' פמיניסטי לא מתנצל, והתוצאה מושלמת לימות הקיץ החמים. הסרט הזה הוא תענוג מההתחלה עד סופו. כמעט בלי הומור נמוך וגסויות וולגריות, פייג' מצליח לספק לצופים קומדיה קורעת מצחוק, עשויה בחן, אלגנטית ואינטליגנטית ברובה, עם המון הומור פיסי ומילולי שנון. בקיצור, זה לא סרט שילמדו באוניברסיטה אבל בהחלט מסוג התופעות שמכריזות בקול – יש לנו להיט בשבילכם וכוכבת קולנוע חדשה שיכולה להחזיק סרט שלם לבד על כתפיה.
מרגלת - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: חיים וינטראובגיל: 4415/08/2016 13:37:27
7/10אייקון ציון
משעשע ודבילי כצפוי.
שם: anipoגיל: 4407/05/2016 11:01:37
8/10אייקון ציון
כיף לראות דמות של אנטי גיבור מככבת בקומדית אקשן. בעקבות חשיפת סוכני CIA , עובדת הארגון שניראית הכל חוץ ממרגלת ונמצאת מאחורי הקלעים ותומכת בסוכנים מרחוק ,יוצאת למשימה לאתר מזוודה שמכילה פצצת אטום שעתידה להגיע לידי טרוריסטים. היא מתחברת לביתו המרושעת של הפושע הבולגרי שנהרג, שהיה אחראי על אותה מזוודה .היא מציגה עצמה כמאבטחת שלה שנשכרה ע"י אביה כדי להגן עליה. דרכה היא מנסה למצוא את המזוודה תוך כדי הונאתה ובכך למנוע הרג המוני. בדרך היא מתמודדת מול סוכנים כפולים ופושעים תאבי בצע וכאלה שמנסים לעצור מבעדה לבצע את משימתה כאשר כל האירועים מתרחשים בכמה מבירות אירופה. הסרט שנון ומבדר ולא משעמם לרגע.
שם: Hגיל: 4222/02/2016 23:36:46
9/10אייקון ציון
מצחיק וכיפי
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט