החתונה של ג'ני ביקורת סרט

Jennys wedding Movie Review

תמונת כתבנתן ליכטר על "החתונה של ג'ני":
"דרמה שטחית, צפויה ובנאלית על יציאה מהארון"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Jennys wedding
משחק קתרין הייגל, טום ווילקינסון במאי/ת מארי אגנס דונהיו  
דרמה
ביקורת סרט להחתונה של ג'ני מאת נתן ליכטר | מבקר וכתב קולנוע
ציון המבקר
"צפוי ורדוד"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע71.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די25.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"החתונה של ג'ני" הוא הסרט הכי בנאלי שראיתי בחיי על יציאה מהארון. הוא כל-כך רדוד, שטחי וצפוי שנדמה שהוא נכתב במסגרת סדנת תסריטאים חובבים שעושים זאת בשביל הכיף. זהו אחד מהסרטים שנועדו להיות מרצי קהל ברמת טלנובלה. הוא לא מאתגר ולא מעורר מחשבה אלא מציג את הברור והמובן מאליו בדרך הפשוטה ביותר.ג'ני (קתרין הייגל) חיה בזוגיות עם קיטי (אלכסיס בלדל מ"בנות גילמור"), אבל היא מסתירה את הנטייה המינית שלה ממשפחתה. לאחר שיחה עם אביה (טום וילקינסון) על אהבה באופן כללי, היא מבינה שעליה להפסיק לחיות בשקר מול משפחתה ושהגיע הזמן לצאת מהארון ולהתחתן עם בת זוגה. הסרט עוסק בעיקר בהתמודדות משפחתה של ג'ני לא רק עם יציאתה מהארון ועם מה יגידו השכנים, אלא גם עם העובדה שהיא שיקרה להם במשך כל אותם השנים.
היציאה מהארון של ג'ני משפיעה גם על מערכת היחסים של הוריה. לינדה המונד, המגלמת את אימה של ג'ני, היא שחקנית דרמטית נפלאה אך היא מתבזבזת על התסריט השבלוני שמרגיש קטן עליה במספר מידות. החולשה של התסריט באה לידי ביטוי בעוד מספר נקודות כמו למשל בעיצוב דמותה של קיטי. לא ראיתי כזו חוסר כימייה בין בני זוג (ואין זה משנה אם הן מאותו מין או לא) מאז מערכת היחסים בין שרה ומייקל ב"נמלטים". אלכסיס בלדל נראית כסוג של זואי דשנל מינוס הקופצנות ושמחת החיים. דמותה שטוחה ורדודה עד כדי כך שאין לה כל רלוונטיות לסרט כי היא כל כולה נבלעת בתוך המקום שנתפס על ידי ג'ני.התסריט של "החתונה של ג'ני" לא מזלזל בקהל רק בגלל שאפשר לצפות את ההתחלה, האמצע והסוף של הסרט מהכורסא בבית, אלא גם בגלל שהבמאית והתסריטאית, מארי אגנס דוניהו, לועסת את המסרים לקהל. זה מורגש בעיקר בסצנה בה ג'ני מגיעה לבית אחותה (גרייס גאמר). שם ג'ני מספרת לה עד כמה טוב לה עם קיטי, ואז אחותה מבחינה פתאום שהדשא שלה מת. כן, הדשא של השכן ירוק יותר.
לא רק ברמת התסריט הסרט הוא בעייתי, אלא גם ברמת עיצוב פס הקול. הוא מורכב משירים קיטשיים ומנעימות שמאלציות. באחת הסצנות הבולטות בסרט, בה ג'ני מנהלת שיחה קשה עם אחד מבני המשפחה, מוכנס שיר בצורה הכי לא קשורה למבנה הדרמתי שנבנה עד הסצנה ובמהלכה. ולא רק שהוא מרגיש לא קשור, אלא כאילו היה מדובר במחזמר או דרמת נוער משנות ה-90. השיר מפרש ישירות את הסצנה."החתונה של ג'ני" הוא סרט של שעה וחצי המרגיש כמו שעתיים וחצי. לאורך כל אורכו לא ברור אם הוא מיועד לקהל צעיר או לקהל בוגר. הוא עושה רושם יותר של סרט טלוויזיה בהולמרק או פרק לא מוצלח במיוחד ב"דוסון קריק" מאשר סרט קולנוע.
החתונה של ג'ני - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: איתיגיל: 4628/09/2015 17:04:38
6/10אייקון ציון
דרמה אנושית חביבה.
שם: רונהגיל: 3230/08/2015 12:02:19
1/10אייקון ציון
הסרט הכי גרוע שראיתי בחיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אם היה אפשר לתת לו ציון 0 זה היה הציון! משעמם, רדוד, שטוח, טיפשי, לא יאומן שסרט כזה הופק ועוד יותר תמוה מדוע נרכש להקרנה. פעם ראשונה שיצאתי מקולנוע ורציתי לבקש לקבל בחזרה את הכסף. חבל שלא פשוט קמתי והלכתי, סתם בזבז לי שעה וחצי מהחיים.
שם: דורוןגיל: 6023/08/2015 18:09:44
8/10אייקון ציון
סרט כייפי ומרגש כאחד ,וזה למרות התסריט ,שיהיה אולי מי שיראה בו בעייתי. יוצאים מהסרט עם חומר ונקודות למחשבה. מומלץ.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
ג'ויקה Joika חדש 2024
רדיקלי Radical חדש 2024
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט